Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-09, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Suck.
Denna sk "tjejpakt".
Vilket skämt. Carro & co tror på fullaste allvar att en "tjej" ska ta hem hela skiten.
Det tror inte jag.
Jag tror att en mer värdig vinnare tar hem det.
Gör ens de små flickorna inkl. Chris & Sanna nåt i lägret överhuvudtaget? Kan inte påminna mig om att jag har sett det. Kan ju oxå vara att prod. avstår att visa upp detta i avsnitten. Klippt & skuret liksom😜
Radarparet Elin & Marcus tror jag är en bra combo.
Pernilla & Camilla är tillsammans oslagbara i hur man definitivt inte ska bete sig inför tv-publiken.
Dennis & Oscar kommer att krascha pga att Oscar har svårt för frispråkiga personer som Dennis.
Sanna & Sofie är typiska bimbos som snart kommer att bli utröstade.
Carro & Christoffer kommer att åka ut med huvudet före pga de tror att de spelar spelet smart. Vilket de inte gör.
På tal om Chris...jag har för mej att jag har sett honom i ett annat tv-sammanhang. Typ nåt dejtingprogram eller liknande. Nån annan som vet?

Håller med om det mesta du skriver men Camilla ska väl inte dras in i Pernillas dravel? Vad har Camilla gjort som är så fel mer än att umgås med Pernilla vilket hon liksom är tvingad till.
Senast redigerad av Foden 2023-05-09 kl. 17:52.
2023-05-09, 17:52
Medlem
greta75s avatar
Jag kollar både på Robinson och Farmen. Tjusningen finns i båda programmen men de är helt olika.

I Robinson måste man pakta hårt, utan en pakt är det mycket svårt att gå långt. Självklart bra att vara bra på tävlingar men det tar dig inte hela vägen. Produktionen måste kämpa med att ändra regler för att skapa spänning.

I Farmen skall de alltid envisas med att pakta men upplägget är ju kul för den som väljs till förste kämpe får ju välja valfri motståndare som i sin tur får välja gren. Mycket väl balanserat upplägg som tar udden av pakten. Visst pakten kan ge fördelar som vem som blir vald till storbonde veckan efter men det är svårt att köra ut någon genom att välja personen till förstakämpe. Produktionen kan mer fokusera på att skapa drama så att det inte går i stå och blir tråkigt.

Jag tycker båda uppläggen har sin charm.
Senast redigerad av greta75 2023-05-09 kl. 17:54.
2023-05-09, 17:53
Medlem
Bakarettans avatar
Jodå, hittade precis att Christopher da Silva Gunnarsson var med i Kärleken flyttar in. Naturligtvis en tv4-prod.
Herreguuud hur mycket bekräftelse genom TV behöver man som en ömklig lite bög!?
Patetiska lilla människa....
2023-05-09, 17:54
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Håller med om det mesta du skriver men Camilla ska väl inte dras in i Pernillas dravel? Vad har Camilla gjort som är så fel mer än att umgås med Pernilla vilket hon liksom är tvingad till.
Har Camilla ingen vilja eller!?
Tvingad till?
2023-05-09, 17:55
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Jodå, hittade precis att Christopher da Silva Gunnarsson var med i Kärleken flyttar in. Naturligtvis en tv4-prod.
Herreguuud hur mycket bekräftelse genom TV behöver man som en ömklig lite bög!?
Patetiska lilla människa....

Inte okey att fokusera på att han är homosexuell. Du framstår som korkad när du skriver så, bara så att du är med på det.
2023-05-09, 17:56
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag kollar både på Robinson och Farmen. Tjusningen finns i båda programmen men de är helt olika.

I Robinson måste man pakta hårt, utan en pakt är det mycket svårt att gå långt. Självklart bra att vara bra på tävlingar men det tar dig inte hela vägen. Produktionen måste kämpa med att ändra regler för att skapa spänning.

I Farmen skall de alltid envisas med att pakta men upplägget är ju kul för den som väljs till förste kämpe får ju välja valfri motståndare som i sin tur får välja gren. Mycket väl balanserat upplägg som tar udden av pakten. Visst pakten kan ge fördelar som vem som blir vald till storbonde veckan efter men det är svårt att köra ut någon genom att välja personen till förstakämpe. Produktionen kan mer fokusera på att skapa drama så att det inte går i stå och blir tråkigt.

Jag tycker båda uppläggen har sin charm.
Det var charmigt skrivet.
2023-05-09, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Det är Oskars enda konkurrensfördel...Markus är bättre på det sociala spelet vill inget annat än att han vinner. Tycker inte om dom andra.

Elin var också lite pinsam när hon var som en sprallig tonåring borde hon inte fattat att dom andra är trötta och inte vill inte ha in andra
Gillar inte att Oskars osäkerhet går ut över andra.
Tyckte också det Elins entré var pinsam, men jag gillar henne för att hon har stått ut så länge.
2023-05-09, 17:58
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Inte okey att fokusera på att han är homosexuell. Du framstår som korkad när du skriver så, bara så att du är med på det.
Vad som är ok för mej är inte ok för dej. Och tvärtom. Bara så att du är med på det.
2023-05-09, 18:14
Bannlyst
Citat:
Vad som är ok för mej är inte ok för dej. Och tvärtom. Bara så att du är med på det.
Det är bra Bakarettan, stå på dig. Låt dig inte tystas ner av den där positiva jäveln som ser "ljuset" i allt och alla. Alla vet att det där är fejk, det är ingen som har så lite hat i sig.

Rasism, bög och kvinnohat klär dig bra. Jag saknar bara såna inlägg som när du berättade att din röv ser fantastiskt ut i string och att du minsann kan både ro och rensa fisk. Lite mer av sånt för att balansera ut det

För dem som har missat den : (FB) Farmen 2023
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-09 kl. 18:28.
2023-05-09, 18:17
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Pernilla beter sig och ser ut som en råtta, att se råttor försöka bli ledare i tv är kul.

Men jag tror folk har tröttnat på kärringen och hennes ständiga råttbeteende och kastar snart ut henne med framtänderna först

Hon måste definitivt vara den vidrigaste personen i Robinsons historia!
Sen och säga att Erik är naiv och blåögd, när hon är så puckad att hon inte ens fattar att hon är avslöjad av de andra, förutom den dumma Camilla, som verkar tro på allt vad den äckliga råttkärringen säger.
Mår illa att se denna kvinnas obehaglig uppsyn!
2023-05-09, 18:18
Medlem
Citat:
Tvingad till?

Därför att hon sitter fastkedjad med Pernilla ditt jävla missfoster.
2023-05-09, 18:21
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Tvingad till?
Ja det är ju hon som är så dum att hon tror på den ljugande vidriga råttkärringen.
Jag gillade henne inte ens henne från början.
Oj vad rätt jag fick, hon måste vara psykopat?
Ingen kan spela så bra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in