Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-17, 12:50
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Ja, absolut, men grejen är att hon utnyttjar honom genom att be honom sjunga för hennes döda farsa. Marcus borde ha sagt "Varför ska jag göra det när du ändå kommer att rösta ut mig? Det är du som är mediumet, då borde du väl kunna få kontakt med honom och sjunga själv", men det är han för feg för.

Haha ja det hade varit bra TV.
Och en bättre strategi, folk behandlar en ofta som man själv låter dem behandla en.

Men då skulle nog många tittare plötsligt hata honom. Nu går han iaf ifrån programmet som den mest omtyckta(enligt omröstningar).
2023-05-17, 12:51
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
"Jag brukar gråta när jag är hemma själv" tittar på henne med hundögon och hon svara "naaaw gulle, fin du är" Tjejer i ett nötskal.
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Ja de spelar med, men ser egentligen ned på honom som man, som under den tidigare konversationen där Sanna sa till Dennis att det finns ett antal fel på honom.

Dennis är så oerfaren trots sin ålder att han tror att det är en genuin och hälsosam relation han har med Carro.
Men Carro uppskattar alla män som kryper för henne eftersom det ger henne makt.
Dennis är ute efter en snuttefilt och att suga på mammas tutte och en tjej kommer inte stoppa honom och bara "man up vafan", utan hon kommer låta honom förnedra sig själv.

Alla tjejer är inte likadana...
Sanna var ändå rak mot Dennis och innebörden i det hon sa var ju "man up" även om hon inte sa det rakt ut.
Carro å andra sidan vill precis som mendokse säger känna makt. Hon har behov att stå i centrum och blev svartsjuk på Amanda när hon "tog för mycket plats" och fick killarnas uppmärksamhet, vilket satte igång hennes och Chris skitsnack.
Sanna är en starkare tjej med mer pondus än Carro, hon kan säga ifrån om hon vill.
Carro har en falsk självbild (kallar sig själv för "snäll") och klarar bara av att omge sig med ja-sägare som hon inte stör sig på. Dennis är absolut inte "gullig" utan en patetisk medelålders man som behöver ta itu med sitt liv en gång för alla. Man gör honom ingen tjänst genom att dalta med honom.
2023-05-17, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deostick
Fick åka hem + Plats i finalveckan + Surprise
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-17 kl. 13:06.
2023-05-17, 12:53
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Skärp dig - ingen i tråden tycker om svin som dig.

Skärp dig själv. Du är en av endast 3 här i tråden som håller på tjejpakten. Att du svamlar om Sophies "kill-list" i varenda inlägg du skriver gör dessutom att ingen tar dig seriöst.
2023-05-17, 12:59
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Många i tråden tror att det är Soffan som styr tjejpakten men min känsla är att det är Carro som styr.
2023-05-17, 13:05
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Många i tråden tror att det är Soffan som styr tjejpakten men min känsla är att det är Carro som styr.

Är det inte bara en virrpanna som håller på och ältar om att det är Sophie som styr(?) "Sophies kill-list". Pin. De flesta är nog eniga om att det är Carro som är det högsta hönset.
2023-05-17, 13:11
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Är det inte bara en virrpanna som håller på och ältar om att det är Sophie som styr(?) "Sophies kill-list". Pin. De flesta är nog eniga om att det är Carro som är det högsta hönset.

Absolut Carro, tillsammans med Chris, är de som styr.
Sophie var inte ens med i pakten från början utan rörde sig mellan båda grupperingarna i lag syd.
Det var Carro och Chris som var sist kvar i kaptenstävlingen också, ingen slump.
2023-05-17, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering

Surprise är det vilket som
2023-05-17, 13:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Så är det nog, jag har varit lite för dålig på att memorera vem i tråden som skrivit vad.
2023-05-17, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering

Dennis skrek ju innan tävlingen för att tagga till
2023-05-17, 14:36
Medlem
Gv1875s avatar
2023-05-17, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rockwiththecockout
Dennis skrek ju innan tävlingen för att tagga till
Okej...
Det såg jag.. jag spinner bara vidare på Deosticks alternativ, vilket jag inte ens själv egentligen tror på.
På vilket sätt Deostick kopplar skriket till att det är han som kommer tillbaka och har det som 2da alternativ får du fråga honom.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-17 kl. 15:42.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in