2023-05-09, 17:13
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Haha, så då är det okey? Självklart är inte boken till för barnen - de är till för de vuxna pedofilerna! Förstår du verkligen inte detta? Om du befattar dig med pedofilmaterial i vilken form som helst och även rekommenderar den - anser du då att dessa sjuka människor skall få vara i närheten av barn, verkligen?

Jo jag fattar. Men att säga att det är i en barnbok och att den rekommenderats till barn är ju inte korrekt.
Citera
2023-05-09, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Vad är det pedofila innehållet? Även tecknat barnporr är numera förbjudet så är det sådana bilder i ritboken är det väl bara att polisanmäla adlibris och verigo förlag.
När en vuxen naken man står och håller ett barn i sin famn samtidigt som han runkar sin hårda kuk skulle jag kalla pedofilt innehåll.

Vill inte länka skiten. Googla "erotisk ritbok" och klicka på bilder så kommer du se bilden jag pratar om.

Får du aldrig nog att försvara pedofiler?
Citera
2023-05-09, 17:14
Medlem
Citat:
Kan du ge exempel gärna länkar. Det du hävdar är ju ett lagbrott om det är sant.
https://www.reddit.com/r/sweddpolitik/comments/ynn6fk/dragqueen_l%C3%A4ser_sagor_f%C3%B6r_barn_tipsar_om _erotisk/
Citera
2023-05-09, 17:14
Medlem
Såg nått tv reportage om dessa sagostunder varav nån kvinna sa att alla ska väl ha möjligheten att kunna läsa barnböcker för barn. Ja anser att nej kåkfarare, transvestiter med uppenbar sexualiserad uppsyn, peddon, knarkare, nedsupna lodisar och gimps. Ska nog inte läsa för barn.
Jag är totalt för att dessa håller på med sina "special intressen och perversiteter"
Men håll det ifrån barn för helvete.
Ha lite jävla moral och lite stil för fan.
De flesta skiter fullständigt i hur ni lever era liv bara blanda inte in barn i dom här grejerna.
Senast redigerad av drink40s 2023-05-09 kl. 17:19.
Citera
2023-05-09, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
När en vuxen naken man står och håller ett barn i sin famn samtidigt som han runkar sin hårda kuk skulle jag kalla pedofilt innehåll.

Vill inte länka skiten. Googla "erotisk ritbok" och klicka på bilder så kommer du se bilden jag pratar om.

Det är ju inte ett barn utan en buktalardocka som föreställer en gubbe. Knäppt? Ja, pedofili? Nä.

Sök hjälp
Citera
2023-05-09, 17:17
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappmyts
Hur dekadent har inte ett samhälle blivit när det ska normaliseras att en Skamlös Vinhora ska läsa sagor för barn? Det är just att man förutsätts betrakta detta som helt normalt som jag stör mig på. Det kan aldrig någonsin bli normalt.

I dagens dekadenta och morallösa samhälle är allt det galna, onaturliga, perversa och sinnessjuka allt det som symboliserar det goda i världen. "Skamlös Vinhora" är ett helt vanligt förekommande typ av namn med anspelning på sex och förnedring (såklart, de är fullkomligt besatta av att framstå som fnask och luder) i dessa regnbågskretsar.

Drag Queen-sagostund för F-klass och årskurs 1 - 2. Jag kan se det framför mig. Medverkande: Shameless Winewhore, Spermface Dickson och Darkasshole Invader, alla klädda i stilettklackar, nätstrumpor och fnask-klädsel. Ta gärna med era vänner, barn!
Citera
2023-05-09, 17:17
Avslutad
Här är deras facebook-sida: https://www.facebook.com/ladybmissshameless
De är löjligt hemliga med sina identiteter när de säger sig "stå för" att alla ska få vara som de är.
Citera
2023-05-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Jag är inte intresserad av att byta jobb, så jag står över ditt erbjudande. Jag tycker ändå det känns som att du duckar för det jag försöker få fram.

Sök själv, bara stockholms stad har lagt tiotals miljoner på HBTQ-certifiering, tänk då hur stor lobbyn är i hela Sverige, för att inte nämna världen!

Det är sjuka människor som försöker normalisera detta. Det finns en anledning att dom attackerar barn.
Så nu satsar man också mot de allra minsta.

Jag var som hastigast inne i väntrummet på BUP (Barn- och Ungdomspsykiatri) vid Gullmarsplan, den mottagning som den 11-årige pojken som tog sitt liv tillhörde.

Den mottagningen sköter utvärdering av vilka barn/ungdomar som ska få hjälp, och som säkert är allom bekant är det svårt att få hjälp.

Jag trodde att jag hade kommit till RFSL, det var i princip tapetserat med hbtq-whatever-information.

Ungar/ungdomar är inte dumma, klart att de fattar galoppen; här gäller det att tillbe hbtq-whatever om man ska ha en chans.

–Du, det finns en snubbe som heter Jordan Peterson, fanns det nåt om honom, frågade mig en kollega sen.
–Nääe, det gjorde det inte, det var bara hbtq-whatever.
Citera
2023-05-09, 17:19
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jo jag fattar. Men att säga att det är i en barnbok och att den rekommenderats till barn är ju inte korrekt.

Jag har inte påstått attsjälva boken är för barnen, men då det är pedofila vibbar i boken, avsedd för vem fan som helst, så blir den som rekommenderar boken självklart associerad med innehållet... Bilden nedan finns i boken - är den inte fin?

https://konto.samnytt.se/wp-content/uploads/2022/11/hemskabilden.png
Citera
2023-05-09, 17:19
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2

Det spelar ingen roll om man försvarar pedofiler, det är SD de är emot.
Citera
2023-05-09, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brentstol
"Varför får jag inte leva ut mina perversa fantasier bland barn? "

Att detta ens är en diskussion. Dessa bör skjutas, varenda en av dem.

Man tycker det är okej att göra det med pedofiler, men dessa krypto-pedofiler har man inget emot. Det är progressivt och bra helt plötsligt.

Jag vill spy. Alla som tillåter detta beteende är inget annat än pedoapologer.
Att man klär ut sig betyder inte att man är pedofil.

Nu har ju du (och alla andra med dina åsikter) psykiatriska problem så jag överser med dina dumheter.
Citera
2023-05-09, 17:21
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Det är ju inte ett barn utan en buktalardocka som föreställer en gubbe. Knäppt? Ja, pedofili? Nä.

Sök hjälp

Det är så det börjar - tror du inte det finns intelligenta pedofiler och perverterade element som vill lyfta deras agenda - bilden har ett självklart budskap. Dockan skall symbolisera ett barn som niggern slickar på och samtidigt runkar kuken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in