Citat:
Ursprungligen postat av
bengtochjag
Jag är inte intresserad av att byta jobb, så jag står över ditt erbjudande. Jag tycker ändå det känns som att du duckar för det jag försöker få fram.
Sök själv, bara stockholms stad har lagt tiotals miljoner på HBTQ-certifiering, tänk då hur stor lobbyn är i hela Sverige, för att inte nämna världen!
Det är sjuka människor som försöker normalisera detta. Det finns en anledning att dom attackerar barn.
Så nu satsar man också mot de allra minsta.
Jag var som hastigast inne i väntrummet på BUP (Barn- och Ungdomspsykiatri) vid Gullmarsplan, den mottagning som den 11-årige pojken som tog sitt liv tillhörde.
Den mottagningen sköter utvärdering av vilka barn/ungdomar som ska få hjälp, och som säkert är allom bekant är det svårt att få hjälp.
Jag trodde att jag hade kommit till RFSL, det var i princip tapetserat med hbtq-whatever-information.
Ungar/ungdomar är inte dumma, klart att de fattar galoppen; här gäller det att tillbe hbtq-whatever om man ska ha en chans.
–Du, det finns en snubbe som heter Jordan Peterson, fanns det nåt om honom, frågade mig en kollega sen.
–Nääe, det gjorde det inte, det var bara hbtq-whatever.