2023-05-09, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
Kan du länka till en källa där boken rekommenderas av den skamlösa vinhoran?
Absolut, https://twitter.com/miraaksoys/status/1588821492523241473?s=20
Citera
2023-05-09, 16:40
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Vad är det för sexuellt med transvestiter?

När vissa män lever ut sina sexuella lustar genom att klä ut sig till kvinna. Det betyder inte att du eller någon annan tycker att det är sexigt.

Märk väl, jag har inga som helst problem med något som någon gör i sin privata sfär eller sitt sovrum med likasinnade. Jag är ytterst tolerant. Även mot transvestiter.

Min anmärkning kommer när det handlar om att låta barn byta kön, eller uppmuntra dem till det, eller utföra sexuella handlingar i tanken under en sagostund för barn.

Barn får inte köpa cigaretter, alkohol, rösta, köra moppe, bli tatuerade, eller köra bil osv, men att byta kön tycks de vara vuxna nog att kunna göra. De är samma stund inte tillräckligt gamla för att vara straffmyndiga för att dömas för mord när de mördat någon i berått mod, eftersom deras hjärnor inte anses fullt utvecklade för att förstå vad de gjort.

Det hela är ytterst anmärkningsvärt, för att inte säga absurt. Barn är barn i alla frågor utom när det handlar om att switcha kön.
Citera
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tfwnobf
Jag har, flertalet gånger nu, sagt att jag tycker deras namn är absurda, och att de bör heta något barnvänligt. Av de bilder jag sett har jag inte sett några nakna bröst eller liknande, de verkar vara påklädda. Att de skull visa upp bilder på kukar får du gärna visa en källa på, då jag totalt missat det.

Jag tycker inte att det är pedofili att vara utklädd och läsa sagoböcker, min kritik till dem är som sagt namnen.

Sedan förövrigt förstår jag inte varför drag queens har tagit över fokus inom HBTQ, liksom H&B, alltså bögar, lesbiska och bisexuella, handlar ju bara om vem man älskar, T är väl mer vem man är, men Q? Vad är det? Är det allt annat typ? Varför det blandas ihop med HBT är något jag inte fattar.

En fråga till dig, vad tycker du om, homo och bisexuella, samt transpersoner? Och Q personer? Känner du likadant för alla, eller är det olika? Du verkar onekligen ha rätt hårda åsikter mot HBTQ.

Jag personligen skiter i om nån är bög eller lebb liksom. Transpersoner(jag tänker på transsexuella) som ser ut som det kön de vill vara har jag också full respekt för, det blir ju dock kanske lite knepigt när någon säger att den är något men inte ser ut som det, reptilhjärnan säger typ stopp.

Ja, men deras namn är ju beviset på att dom gör det med en sexuell underton.

Pedofilin kommer in då detta är en form av grooming av barn. Hela denna HBTQ-rörelsen uppmanar ju till att sexualisera barn vid tidig ålder, vilket är pedofili. Dessa två herrar står bakom allt som har med det att göra, och det är fel. Barn ska inte sexualiseras någonsin.

Jag har inga som helst problem med homo, bi, trans eller någon annan sexualitet förutom pedofili och såna som förgriper sig på djur. Däremot har jag problem med att vi ständigt skall matas med denna agenda, och att det normaliseras på den grad det gör.

Jag har hårda åsikter mot HBTQ-lobbyn, vet inte om jag benämner den rätt, men den lobby som politiserar sexualiserandet av barn och människor som mer eller mindre börjar konvertera sina barn vid 3 års ålder för att det anses vara Godhet™ att ha en homosexuell avkomma.

Läs på om Alfred Kinsey. Fördjupa dig i hans såkallade forskning och vad han gjorde mot de bäbisar och barn som han experimenterade med. En stor del av HBTQ-lobbyns argument bygger på hans forskning.
Citera
Medlem
CalzoneItalias avatar
När jag växte upp var det Kyrkans barntimmar som gällde och så var man med i Unga Örnar och Scouterna och det var helt Drag-queen fritt.
Citera
2023-05-09, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2

Jag tror du har snurrat till det lite. Det är en bok för vuxna som gavs ut 1997.
Det framgår tydligt av ditt klipp att det är för en vuxen målgrupp.
Men det spelar nog kanske ingen roll i din känslostorm.
Citera
2023-05-09, 16:42
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:

Här är en bildlänk till bilden

https://pbs.twimg.com/media/FgygiptXEAA5P0a?format=jpg&name=medium
Citera
Medlem
Duvlorts avatar
Det är bra, ge barnen även könsångest. Nu när de redan har klimat och krigsångest.
Eller kanske bara låta barnen få vara barn istället?
Citera
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Är det verkligen sånt här som vi skattebetalare i Sverige anser att det är lämpligt att våra skattepengar går till?
Ja, uppenbarligen. 20% röstar på SD. Inte fler.

Ställ heller inte alltför höga hopp till att befolkningen kommer tillfriskna.
Citera
2023-05-09, 16:43
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Jag tror du har snurrat till det lite. Det är en bok för vuxna som gavs ut 1997.

Så du ser inga problem med att människor som rekommenderar denna typ av erotisk litteratur även har sagostunder med barn mellan 2 - 7 år?
Citera
2023-05-09, 16:44
Medlem
Citat:
Så innehåll med sexualisering av barn är ok om målgruppen är vuxna menar du?
Citera
2023-05-09, 16:44
Medlem
GoranPongs avatar
Citat:
En person som rekommenderar en ritbok med pedofilt innehåll bjuds alltså in för att hålla sagostunder för barn och vuxna människor försvarar det? Vad i helvete är det som händer? Ska man kanske bjuda in nazister att sköta om asylboenden också när man ändå är igång?
Det har spårat ur fullständigt. Samhället försöker stegvis normalisera sådana här sjuka saker för att folk ska hjärntvättas att tro att pedofili är normalt. Sånna äckel som Shameless Winewhore borde låsas in på livstid.
Citera
2023-05-09, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Jag klurar lite på vem det är, så kan man kanske slå honom i registret….vet du hans riktiga namn?
Andreas och Thomas Svensson, heter de tydligen. Bröder?!

Kommer fram i första klippet i länken här: https://juliacaesar.blog/2022/11/04/froken-skamlos-bystiga-damen-och-indoktrinering-av-barn/#more-28347 som är borttaget på youtube.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in