2023-05-09, 12:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det blir lättare om du istället för att heja på Dumpen lägger din energi på att göra bra saker för dig själv.

Dumpen är bra för vanligt folk. Folk blir glada av att se pedofiler hängas ut. Varför beröva dem denna glädje?

Dumpen gör både stor nytta för samhället, genom att belysa ett enormt problem, samt ger folk lite genuin glädje och hopp i dessa mörka tider.

Sedan sitter du här, med ditt perversa nick, och försöker ta detta ifrån oss?

Lägg ner bara din negativist. Man måste ju kunna skratta åt det hela också?
Citera
2023-05-09, 12:14
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jo, det gör faktiskt det. Att åtminstone inte vara peddo är inte särskilt attraktivt.
Det är bättre än att vara ett peddo. Jag tror att de flesta ensamma hittar man bland de som är motståndare till Dumpen. Man kan ana att det finns olika svårigheter i livet bland dessa.
Citera
2023-05-09, 12:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det är bättre än att vara ett peddo. Jag tror att de flesta ensamma hittar man bland de som är motståndare till Dumpen. Man kan ana att det finns olika svårigheter i livet bland dessa.
Att träffa någon handlar om att marknadsföra sig själv, och att i alla fall inte vara peddo är inte mycket att komma med. Tvärtom så visar det snarare att personen inte har några andra kvaliteter. Tänk dig själv om något annat hade marknadsförts på samma sätt. Skulle du till exempel vilja köpa en bil som åtminstone inte exploderar när du försöker starta den?
Citera
2023-05-09, 12:21
Avslutad
Citat:
Att träffa någon handlar om att marknadsföra sig själv, och att i alla fall inte vara peddo är inte mycket att komma med. Tvärtom så visar det snarare att personen inte har några andra kvaliteter. Tänk dig själv om något annat hade marknadsförts på samma sätt. Skulle du till exempel vilja köpa en bil som åtminstone inte exploderar när du försöker starta den?

Man kan ha ett bra och innehållsrikt liv men fortfarande hata och skratta åt pedofiler som sido-hobby.

Det ena utesluter inte det andra, som någon skrev.
Senast redigerad av kommenurjorden 2023-05-09 kl. 12:24.
Citera
2023-05-09, 12:47
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det stämmer inte när det gäller Dumpen. Det handlar om att visa upp män som söker barn och unga i sexuellt syfte. För de flesta väcker det en känsla av ilska, inte att man vill känna sej bättre.
Nu ut i solen men häst och hund.
Jaså? Hur förklarar du då nästan alla av de som hejar på Dumpen ser ut som och uppför sig som personerna bakom densamma? Hur kommer det sig att mer etablerade människor lyser med din frånvaro?
Citera
2023-05-09, 12:56
Avslutad
https://dumpen.se/2023/05/05/frukostrastgaddan-napp-224-goteborg/

Just ögonblicket när gäddan sväljer efter att PS säger "Ett avsug mot cigg?" är så otroligt vackert att se!

Är exakt sådant jag vill se mer av.

Synd att han simmade iväg så fort bara. Hade velat höra lite bortförklaringar också.

De borde ha med sig någon gammal löpare Patrik kanske känner som orkar springa efter och filma så länge det går.
Citera
2023-05-09, 13:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Givetvis händer det, men det är ju återigen trasiga tjejer som antingen vill sälja sex för att försörja sitt missbruk, som självskadebeteende (bli påsatt på en offentliga toa för ett par ciggpaket, come on) eller annat. Som exemplet med flickan som tog sitt liv. Så det fyller en viktig funktion även där, därav min kommentar om att det är frivilligt med modifikation. Ingen tvingar dem, men de blir ju utnyttjade oavsett, är trasiga inombords och snarare behöver hjälp.

Men ja, min poäng var att det händer i princip inte att tjejer i den här åldern träffar äldre män under normala omständigheter, korrekt.

Däremot tror jag att de måste fokusera betydligt mer på de som jagar barn från 0 - 13 år också och inte uteslutande tjejer som svävar mellan 14 och 15 år.

Om man nu har självskadebeteende och vill ligga runt varför gör man inte det med snygga killar i samma ålder eller runt 25 års åldern? Helt orimligt att förstahandsvalet skulle vara Clas Göran 62.
Citera
2023-05-09, 13:19
Avslutad
Det är på något sätt synd om Patrik. Han har kommit till åren och står liksom fast. Han har kommit snett och det finns inga pengar att tjäna i den bransch han befinner sig. Jag vet inte men generellt sett är det nästan aldrig någon som skänker en krona utan egen vinning.
På nått sätt är det grymt att säga men klädförsäljningen tror jag inte på. Det är bara om annonseringarna på sajten blir så lönande som det måhända kan bli ett lyft men det är mycket långt ifrån säkert.
Att leva på Swish i händerna på andras viljor i den åldern hade jag inte valt. Då är det bättre att han blir förman på ett vanligt ob-golv och har ut 50.000. Sådana jobb finns för honom med sitt kändisskap, trots sin ålder.
Citera
2023-05-09, 16:12
Medlem
Dags att börja planera för jubileet Napp#242. Kommer kanske Ovetande swisha 242:- ?
Citera
2023-05-09, 16:20
Medlem
En tredje död nu. Någon som vet vem det var?
Citera
2023-05-09, 16:28
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Men då så,då behövs inte dumpen ? I med att du precis själv sa att inga tjejer i den åldern vill ha ofräscha gubbar så finns det ingen sannolikhet att de kommer bestämma träff med någon sådan eller ?

Du har rätt gällande att åldersmakören i sig skrämmer många unga tjejer även om 50 åringen skulle se ut som 30. Fast finns undantagen.
Fast Dumpen har ju rätt!!!!! Det finns hur många 14 åringar av båda könen som vill med manliga pensionärer. De står i kö för att få ett erfaret ligg.

Dumpen är SÅ säker på sin sak, men de kunde testa att vara pensionär och ragga 14 åringar så får de se hur det verkligen ligger till.
Citera
2023-05-09, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Fast Dumpen har ju rätt!!!!! Det finns hur många 14 åringar av båda könen som vill med manliga pensionärer. De står i kö för att få ett erfaret ligg.

Dumpen är SÅ säker på sin sak, men de kunde testa att vara pensionär och ragga 14 åringar så får de se hur det verkligen ligger till.

Jo så är det ju varför ska de ens välja fräsha jämnåriga när det finns pensionärer. Vem vill inte ha gubkuk i röven. Det är ju inne nu att ligga med pensionärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in