Citat:
Ursprungligen postat av
60minuter
Men då så,då behövs inte dumpen ?

I med att du precis själv sa att inga tjejer i den åldern vill ha ofräscha gubbar så finns det ingen sannolikhet att de kommer bestämma träff med någon sådan eller ?
Du har rätt gällande att åldersmakören i sig skrämmer många unga tjejer även om 50 åringen skulle se ut som 30. Fast finns undantagen.
Givetvis händer det, men det är ju återigen trasiga tjejer som antingen vill sälja sex för att försörja sitt missbruk, som självskadebeteende (bli påsatt på en offentliga toa för ett par ciggpaket, come on) eller annat. Som exemplet med flickan som tog sitt liv. Så det fyller en viktig funktion även där, därav min kommentar om att det är frivilligt med modifikation. Ingen tvingar dem, men de blir ju utnyttjade oavsett, är trasiga inombords och snarare behöver hjälp.
Men ja, min poäng var att det händer i princip inte att tjejer i den här åldern träffar äldre män under normala omständigheter, korrekt.
Däremot tror jag att de måste fokusera betydligt mer på de som jagar barn från 0 - 13 år också och inte uteslutande tjejer som svävar mellan 14 och 15 år.