2023-05-09, 12:50
Medlem
ppp333s avatar
En äkta drag queen som tycker som Åkesson. Han tycker det är fullkomligt absurt att drag queens ska läsa sagor för barn.
Kort men kärnfullt..
https://m.youtube.com/watch?v=fMSZdI2KVko&pp=ygUdZHJhZyBxdWVlbiBhZ2FpbnN 0IHN0b3J5IGhvdXI%3D
Citera
2023-05-09, 12:55
Medlem
Bananbyxas avatar
Haha hur många av alla er som diskuterar här har ens varit på en sagostund?
Kanske bättre det än att leva i en saga som många verkar göra.
Citera
2023-05-09, 12:59
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Om nu transvestiter ska läsa böcker för barn så ska väl också läderbögar, förståndshandikappade, samer och alla andra få läsa så barnen ser att man kan vara annorlunda.

Ja, du tycker inte att det görs? Glada Hudikteatern, till exempel? Eller den ville du också bränna ner förstås....
Citera
2023-05-09, 13:01
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbyxa
Ja, du tycker inte att det görs? Glada Hudikteatern, till exempel? Eller den ville du också bränna ner förstås....

Det låter som du missuppfattade min text.

Ha aldrig tittat på glada hudikteatern men harväl inget emot dem som jag skrev, ska en transvestit få läsa böcker så borfe andra också få göra det.
Citera
2023-05-09, 13:01
Medlem
Å nästa vecka kommer den fantastiska Obrydde Öltorsken hit till biblioteket för att oduschad och iklädd nätbynja läsa för barnen om att alla bör få dricka hur mycket dom vill och att systemet borde vara öppet 24/7.

Veckan därpå kommer Gapande Gaphalsen hit och slår ett slag för smaken av hästkuk för era barn. Varmt välkomna!
Citera
2023-05-09, 13:02
Medlem
Sagodjurs avatar
så åkesson har haft fel hela tiden alltså.

han har hävdat att transan kallar sig skamlös vinhora när hon är i kontakt med barn men det har visat sig att så inte alls är fallet.
Citera
2023-05-09, 13:04
Medlem
Bananbyxas avatar
Jag tror Skamlös Vinhora är bättre lämpad att läsa sagor för barn och prata om kärlek och samhörighet än 99 % av alla flashbackare.
Jag är inte orolig.
Citera
2023-05-09, 13:06
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Haha hur många av alla er som diskuterar här har ens varit på en sagostund?
Kanske bättre det än att leva i en saga som många verkar göra.
Ja! Varför inte ta chansen att låta denne gränslöse bög leka med mitt barn? Det kan ju faktiskt hända att det INTE slutar illa.
Idén om dragqueen-sagostunden fick männen från ett koncept som startades i San Francisco, uppger 24Malmö. Böckerna som de kommer läsa ska, enligt nättidningen, visa på ”andra möjligheter än att pojkar ska ha blått på sig och flickor rosa”.

”Fantasin och sagan har inga normer eller gränser”, skriver Malmö stadsbibliotek när de beskriver arrangemanget.

– Vi vill förmedla det positiva, glädje, lek, show och att man inte ska vara rädd. Det är viktigt att bryta begränsningar och normer och vi vill visa att det är roligt att inte ha begränsningar, säger Andreas Svensson till 24Malmö.
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Va?
Han menar att eftersom du hejar på liberalerna i Ukraina borde du acceptera dem på hemmaplan med. Politisk korrekthet kan bli komplicerat.

https://twitter.com/miraaksoys/status/1588821289778974720
I den tråden säger en Ukrainaflagga "Det är så sjukt, pedofilvarning på den sagotanten.
Aldrig att han skulle få läsa till mina barnbarn.
Annars har jag inget emot transor.
"
Citera
2023-05-09, 13:06
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Det låter som du missuppfattade min text.

Ha aldrig tittat på glada hudikteatern men harväl inget emot dem som jag skrev, ska en transvestit få läsa böcker så borfe andra också få göra det.

Det sker redan både genom läsning och teater och sång och dans, men berätta inte för någon flashbackare, det skulle kunna skrämma dem.
Citera
2023-05-09, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
så åkesson har haft fel hela tiden alltså.

han har hävdat att transan kallar sig skamlös vinhora när hon är i kontakt med barn men det har visat sig att så inte alls är fallet.
Hon kallar sig ju vinhora? Vad svamlar du om?
Citera
2023-05-09, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Därför att det är två efterblivna frågor som inte hör ihop med varandra på annat sätt än att du har skrivit dem efter varandra i ett inlägg? Jag tycker bara det är så pinsamt pga så jävla uppenbart att högern importerat den här mentaliteten från USA,då de hade exakt samma narrativ och argumentationsknep för några månader sedan. Det är slött.

Det är två väldigt enkla frågor, och de har väldigt mycket med varandra att göra. Det är precis vad hela sakdebatten handlar om. Att du inte kan svara på dem visar att du inte har några sakliga argument.
Citera
2023-05-09, 13:09
Medlem
Citat:
Det sker redan både genom läsning och teater och sång och dans, men berätta inte för någon flashbackare, det skulle kunna skrämma dem.
Gillar du pedofiler tillsammans med dina barn. Go for it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in