2023-05-09, 11:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Du som dregglar över USA, demokraterna och Peddo-Brandons skrumpna gubbkuk torde förespråka dessa sexualiserade sagostunder, eller är du bara ett äckligt troll?

Va?
Citera
Medlem
Folketstempels avatar
"Fru stora pattar", är det så bättre eller?
”Miss Shameless” och kollegan ”Lady Busty” jobbar för organisationen Drag story hour. De har utsatts för hot och hat sedan sagostunderna började uppmärksammas i höstas, men vill båda fortsätta.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/dwpkLo/skamlos-vinhora-braket-artisten-svarar-jimmie-akesson
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orebro019
någon som vet vem Miss Shameless Winewhore är ? vad heter han mm

https://www.varldenidag.se/nyheter/dragqueens-ska-lasa-sagor-for-barn/reprbh!P0p4fZpQMvxAf0kXOLU9XA/
Citera
2023-05-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Tycker de som försvarar detta missar att möta motsidans argument. Låt se om du klarar det:

1. Anser du att barn bör skyddas från sexuella sammanhang?
2. Anser du att dessa "drag queens" inte har något med sex att göra?

Citat:
Ursprungligen postat av FunLightFittsaft
Folk är verkligen dumma godhetsknarkande får. Alla är lättlurade idioter, till skillnad från mig: en Upplyst Människa som Vet Vad Som Är Rätt (TM).

Noterar med ro att du inte lyckades svara på mina frågor.

Tystnaden kanske talar sitt tydliga språk?
Citera
2023-05-09, 11:51
Avslutad
Varför ska barnen lära sig något som inte stämmer överens med verkligheten.
Det är inte det här politikerna pratar om, utan hårdare tag mot allt och alla, ingen vågar tala om vad de egentligen tycker varken i skola eller arbetsliv av rädsla för repressalier.
Budskapet i sagostunderna handlar om acceptans, vänskap, kärlek och att våga uttrycka sig på det sätt man vill.
Den enda gången vi ska acceptera, älska och förstå varandra är när det homosexualitet inblandat.
Senast redigerad av pe11e 2023-05-09 kl. 11:58. Anledning: Tillägg
Citera
2023-05-09, 11:59
Medlem
Vänta bara tills de nyinflyttade muslimerna hör talas om det här. Min gissning är att de inte uppskattar att deras skattepengar går till transor och annan västerländsk dekadens.

Vilken sida tar SVT och etablerad media när vi får kaozkraveller med brända prideflaggor utanför biblioteken?
Senast redigerad av Keftski 2023-05-09 kl. 12:03.
Citera
2023-05-09, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghana
Noterar med ro att du inte lyckades svara på mina frågor.

Tystnaden kanske talar sitt tydliga språk?
Därför att det är två efterblivna frågor som inte hör ihop med varandra på annat sätt än att du har skrivit dem efter varandra i ett inlägg? Jag tycker bara det är så pinsamt pga så jävla uppenbart att högern importerat den här mentaliteten från USA,då de hade exakt samma narrativ och argumentationsknep för några månader sedan. Det är slött.
Citera
2023-05-09, 12:24
Medlem
Sällskapade hon med Thunderpussy?
Citera
2023-05-09, 12:36
Medlem
SacredTerrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keftski
Vänta bara tills de nyinflyttade muslimerna hör talas om det här. Min gissning är att de inte uppskattar att deras skattepengar går till transor och annan västerländsk dekadens.

Vilken sida tar SVT och etablerad media när vi får kaozkraveller med brända prideflaggor utanför biblioteken?

Blir nog ett klassiskt syntax-error för dom då, vem står "högst" på offerlistan? Kan nog bli en spännande utveckling att se
Citera
2023-05-09, 12:47
Bannlyst
När jag var liten på 70-talet jobbade det en transa på biblioteket, en karl med bröst och ljus röst som gick under smeknamn som Sigge-Stina och Maj-Björn.
Vi barn gillade inte henom.
Citera
2023-05-09, 12:47
Medlem
Det konstigaste med transor är ju att dom måste leva ut sina fetischer 24/7! Varför räcker det inte för dom att klä ut sig inför själva sexet bara?

Många andra med udda böjelser håller ju gärna det perversa lite hemligt och innanför husets fyra väggar eller inom en sluten krets. Dom som gillar bdsm tex brukar ju inte hoppa runt bakbundna på stan? Och man ser ju sällan en master ta med sig piskorna till Ica.

Att leva ut sin fetisch bland barn är ju fullkomligt vansinnigt. Ingen skulle väl acceptera att en vuxen satt och lekte med barnen på dagis med en gagball över munnen??

Nej låt barnen slippa sånt!
Citera
2023-05-09, 12:48
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Om nu transvestiter ska läsa böcker för barn så ska väl också läderbögar, förståndshandikappade, samer och alla andra få läsa så barnen ser att man kan vara annorlunda.

Tur att man inte har barn i dagens sverige.

Konstigt är också att när män är förskolelärare så är det något konstigt och vissa tittar snett men klär samma person ut sig till kvinna och dessutom är lite lättklädd så är det kultur och allt är ok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in