Citat:
Ursprungligen postat av
HalvHerr
Har du även testat 3-mma eller 3-mmc? Är det något att hänga i granen tror du? Påminner det om 3-cmc eller är det något helt annat?
3-MMC har jag slagigt i mig en och annan rökare av och jag kan då inte märka någon nämnvärd skillnad mellan 3-MMC och 3-CMC?
Båda svider och är väldigt otrevliga att inta nasalt då det ska upp ganska mycket pulver i näsan för att något ska hända.
Märker ingen skillnad i potensen heller då 0.5g IV gav samma rusch och samma rus. Det enda är att CMCt gör så jag hostar ibland och blir obehagligt varm vid injektioner då och då. Detta upplevde jag inte av MMC vad jag vill minnas.
Läst lite i båda trådarna om substanserna och förstår inte hur folk kan tycka sig känna såna stora skillnader mellan de två?
3-MMA har jag aldrig hört talas om så kan inte uttala mig där men då jag inte sett den i någon tråd här så utgår jag från att det inte va något att ha.
För att svara på din fråga om det är något att hänga i granen så säger jag nej. Det är en bra rusch på det IV, det är faktiskt en fruktansvärt hård och skön rusch på det men det krävs stora doser och att man fyller på väldigt ofta. Jag brukade inhandla en 5a när jag fick sug på att slå i mig detta och den va alltid slut på 12 timmar cirka. Sen är man ganska paj i huvudet och jag känner hur onyttigt det är emot hjärnan detta.