Citat:
Ursprungligen postat av
ThorulfBortbyting
Nej, VAD 84% utav ryska befolkningen säger med sitt röstande är - Det spelar ändå ingen roll, så jag gör som mina mor och farföräldrar och håller käften om allt som skulle kunna få mig fängslad eller eftersökt.
Det svagaste mest indoktrinerat usla folket i världen. Har inget som helst att göra med deras medhåll eller omtyckande utav någon statschef det. De är bara fega as som de flesta andra slaver. Underdåniga och alltid redo att skylla på någon annan när det går snett. Historien talar alltid sanning och framförallt om den återupprepar sig om och om och om igen. 84% hahaahahaha. Jo som att fråga torskarna på rensbandet om de vill tillbaks till havet....84% säger DA!....14% säger....vet inte...2% säger inte ett skit för SFB har redan knackat på deras dörr. Välkommen till 1969
jag gissar att du menar FSB.
skillnaden här är
"De är bara fega as som de flesta andra slaver." vad är ukrainare? de är slaver.
de gör som sina föräldrar, varav mång med polsk eller sk. ukrainsk härkomst, är nazister eller gillar den ideologin.
ukrainska politik är nu att demonisera en folkgrupp som de distanserar sig ifrån av eget påhitt och uppfunnen historia. liknar det någon annan ideologi?
förbjuda åsikter, medborgarskap språk och avrätta, baserat endast på språk och religion, eller polistk tyckande? avsätta och förbjuda oppositionen? ringer det en liten klocka kanske?