Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-08, 18:26
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JahLove
Haha...antar att det nämnts tidigare i tråden, annars skulle jag bli förvånad..

Men Elin...,måste vara en Pontus Rasmusson i kvinnlig version..de ÄÄÄR så lika ?

Åhnej stackars Elin…
2023-05-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Marcus är 36 år, men han ser minst 10 år äldre ut. Han har nog levt ett jävligt hårt liv.

Dom grävde nog upp en av gubbarna på Påskön.
2023-05-08, 18:48
Medlem
Erik eller Amanda är värdiga vinnare! Rörande att se dem i dagens avsnitt.
2023-05-08, 18:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foden
Artikeln är från 18 april. Detta är flashback, inte antikrundan.
Så länge den inte lyfts av tråden så var det inte antikrunkarn
2023-05-08, 18:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
De är inte ihop. Carro har själv sagt i en live att Alva inte är hennes.
Brukar man äga varandra i en relation?, allt kan förändras övertid, ditt lajv är föråldrat nu
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-08 kl. 19:38.
2023-05-08, 19:00
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Hur kunde de andra unna Marcus kött om han inte hade sagt att det var det han ville ha först? Det går ju inte.
Det var han som sa att de inte skulle buda på "varandras" grejer och det var han som sa att kött var han grej. På så sätt tycker jag att han "paxade" köttet.
Jag förstår inte varför du ska göra det hela så komplicerat när det inte är det.
Marcus hade pratat om en bit kött länge. Alla visste att det var det som gällde för honom.
Carro nämnde t o m att hon fick lite dåligt samvete när hon gav honom påsen med lägst antal mynt eftersom han pratat om köttbiten så länge och skulle ha en rättvis chans att buda på den.
När det väl är dags att buda så uppvisar de övriga den finaste gesten gentemot Marcus hittills - att han skulle kunna köpa sin köttbit. (kanske att de ändå har lite dåligt samvete för hur han har behandlats osv)
Sen kommer Dennis som en elefant i porslinsbutiken och raserar allt.
Han budade t o m 7 mynt så att Marcus inte skulle ha en chans att ge ett motbud.
Okänslig och ego.
Marcus har all anledning att vara sur på honom men agerar föredömligt och håller stilen.
2023-05-08, 19:10
Medlem
Idag var verkligen giganternas kamp, ett ”Epic battle” i självgodhet mellan de två vidrigaste deltagarna; skräcködlepernilla och kebabläppCarro.

Pernilla skriver Carro på näsan med ett lilla gumman beteende och ”så resonerar vuxna” samtal. Helt helt lost i sig själv och gottandet i den egna förträffligheten och ”slugheten” och totalt bortkopplad från verklighetens faktum.

Carro o andra sidan, i stället för att gå därifrån eller säga; ”nej så tycker inte jag”

Ska hon stå kvar och himla med ögonen och i princip demensförklara skräcködlan. ”Ska hon lära mig taktik, jag den store taktikern?!”

När det enda hon gjort är att vara i majoritet som ung kvinna (eller bög) och flörta med olika simp gubbar. Bögen och pojkDennis gjorde grovgörat i att hon överhuvudtaget är kvar. Den Pernilla hon dumförklarar hjälpte även till med den saken.

Pernilla borde hålla käft och inse att hon hade kommit till final bara genom att vara uppenbart värdelös. En final hon oavsett motstånd är chanslös i.

Carro borde komma ner från sina höga hästar och vara tacksam och respektfull mot andra. Att stå och hånflina och spela med Pernilla var totalt onödigt och innebär ingen ”taktisk” fördel.
2023-05-08, 19:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag förstår inte varför du ska göra det hela så komplicerat när det inte är det.
Marcus hade pratat om en bit kött länge. Alla visste att det var det som gällde för honom.
Carro nämnde t o m att hon fick lite dåligt samvete när hon gav honom påsen med lägst antal mynt eftersom han pratat om köttbiten så länge och skulle ha en rättvis chans att buda på den.
När det väl är dags att buda så uppvisar de övriga den finaste gesten gentemot Marcus hittills - att han skulle kunna köpa sin köttbit. (kanske att de ändå har lite dåligt samvete för hur han har behandlats osv)
Sen kommer Dennis som en elefant i porslinsbutiken och raserar allt.
Han budade t o m 7 mynt så att Marcus inte skulle ha en chans att ge ett motbud.
Okänslig och ego.
Marcus har all anledning att vara sur på honom men agerar föredömligt och håller stilen.
Och här kommer tjejen som ber alla som inte är 100 % säkra på en sak att inte skriva något alls. Men att själv sitta och fantisera om hur fantastiskt Amanda är hela tiden är helt ok.
Du tror alltså inte att Marcus försökte svartmåla Dennis och få honom att se olojal ut inför gruppen genom att ta upp det där med köttet 3 gånger och göra en så stor grej av det som han kunde?
"agerar föredömligt" ... mm visst, han satt och surade över en köttbit som ett litet barn, det enda som saknades var några tårar.
Egentligen klandrar jag inte Marcus så mycket att han försöker få Dennis att se opålitlig ut i tjejernas ögon rent spelmässigt, men jag tyckte bara att det var äckligt att göra det över en matbit.

Allt med dig är på nått sätt kopplat till Amanda.. Så vi får se nu hmm.... På vilket sätt har köttbiten med Amanda och göra?.. Kan det vara att jag ser bedragerskan för vem hon är och det tål du inte så du måste börja säga emot mig på allt?... Antagligen..

Du behöver prata med en professionell person om det där med Amanda. Hoppas du har tillräckligt med pengar för jag tror det kan behövas många terapitimmar.

Och vad ska du komma med nu? Det vanliga "Nej du behöver"
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-08 kl. 19:38.
2023-05-08, 19:38
Medlem
Hela programmet är så fejk så det finns inte. Låtsas att dom klarar sig själva men i själva verket är det naturligtvis inte så utan dom får både mat och dricka utifrån. Ännu ett tramsprogram.
2023-05-08, 19:38
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
"Alva och Caroline tar upp att många av ”Robinson”-deltagarna var bisexuella"

Hahaha va????
Det kanske är bögen som kan tänka sig skifta hål?

Dagens avsnitt handlar inte ett enda dyft om att överleva på ön, hur kan
det komma sig?
2023-05-08, 19:47
Medlem
Om nu det enda viktiga är att en tjej vinner. Varför är då framför allt tjejerna så benägna att rösta ut den enda tjejen som faktiskt presterat i de olika tävlingsmomenten?

Jag menar, om det enda som är viktigt är att en tjej vinner borde de kunna uppoffrande sin egen existens för att Amanda skulle få en chans.

Jag har absolut inget emot om en tjej vinner men då skall det vara någon som antingen varit bravi tävlingar, bra socialt eller har spelat spelet grymt taktiskt. Gärna en kombination så klart.

Att bara vara gammal, kass och sticka knivar i ryggen på sina vänner skall inte räcka för att ta sig till final.
2023-05-08, 19:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du äger säkert ett par sådana här:

Det behövs inte, man ser det ändå. Ofta ser man en liten triangel under svanken där stringen sitter. Skinkorna får en annan form med snöre i röven.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in