Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-08, 19:49
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Och här kommer tjejen som ber alla som inte är 100 % säkra på en sak att inte skriva något allt. Men att själv sitta och fantisera om hur fantastiskt Amanda är hela tiden är helt ok.
Jag har inte fantiserat utan format min uppfattning utifrån programmet där man, om man har minsta omdöme, lätt kan skilja agnarna från vetet.
Jag har inte sagt att folk inte får skriva, bara att det är fel att påstå saker med 100% säkerhet och säga att någon ger upp sin seger när man inte kan veta det.
Citat:
Du tror alltså inte att Marcus försökte svartmåla Dennis och få honom att se olojal ut inför gruppen genom att ta upp det där med köttet 3 gånger och göra en så stor grej av det som han kunde?
Den enda som gör en stor grej av köttet är du. Har du inget bättre för dig?
Citat:
Allt med dig är på nått sätt kopplat till Amanda.. Så vi får se nu hmm.... På vilket sätt har köttbiten med Amanda och göra?.. Kan det vara att jag ser bedragerskan för vem hon är och det tål du inte så du måste börja säga emot mig på allt?... Antagligen..

Du behöver prata med en professionell person om det där med Amanda. Hoppas du har tillräckligt med pengar för jag tror det kan behövas många terapitimmar.

Och vad ska du komma med nu? Det vanliga "Nej du behöver"
Nu verkar du helt ha tappat det...
Jag har inte nämnt Amanda överhuvudtaget i inlägget som du svarade på. Ändå skulle allt med mig vara kopplat till henne? Det är ju DU som drar upp henne hela tiden!
Helt otroligt. Du är sjukligt besatt verkar det som.
Sök hjälp, du är enbart patetisk.
2023-05-08, 19:50
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Någon i tråden spoilade för en vecka sedan att Amanda lämnat walkover mot Elin, vem vare?
ve vare som spojla?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-08 kl. 19:53.
2023-05-08, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag har inte fantiserat utan format min uppfattning utifrån programmet där man, om man har minsta omdöme, lätt kan skilja agnarna från vetet.
Jag har inte sagt att folk inte får skriva, bara att det är fel att påstå saker med 100% säkerhet och säga att någon ger upp sin seger när man inte kan veta det.

Den enda som gör en stor grej av köttet är du. Har du inget bättre för dig?

Nu verkar du helt ha tappat det...
Jag har inte nämnt Amanda överhuvudtaget i inlägget som du svarade på. Ändå skulle allt med mig vara kopplat till henne? Det är ju DU som drar upp henne hela tiden!
Helt otroligt. Du är sjukligt besatt verkar det som.
Sök hjälp, du är enbart patetisk.

Haha jag visste att du skulle köra dagisgrejen "Nej, du är" som vanligt.

Det är ingen ide att svara på de andra sakerna, tror alla med mer än en halv hjärna har sett din Amandakärlek och din fantiserande om hur hon har rätt i alla lägen. Så där tror jag inte att det är nån ide att banka sitt huvud mer. Och "du ja" grejen är ju din grej så den tänker jag inte sno.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-08 kl. 20:00.
2023-05-08, 19:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Dennis lyfter toalettfrågan när det kommer till att vara ihopbojad, han är så pervers att han vill se en man kacka samt se dennes snopp

Nu kommer Chris bli jävligt upphetsad när han få se Carros ståle
2023-05-08, 19:55
Medlem
DoktorNos avatar
Haha, råttan tror sig ha en listig plan och försöker slå in kilar i alla pakter och grupperingar genom att gå till var och en och snacka ner de andra. Jag tror de andra deltagarna tycker hon är lika vidrig som vi tittare.

Jag tror inte hon "har ett rikt kompisliv", vare sig på ön eller hemma i verkligheten. Hon är nog lika vidrig privat. Och nu kommer väl Pernilla genast att försöka bli "vän" med Elin, antagligen genom att viska om vilka Elin inte kan lita på och vilka hon bör "akta sig för".
2023-05-08, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Om nu det enda viktiga är att en tjej vinner. Varför är då framför allt tjejerna så benägna att rösta ut den enda tjejen som faktiskt presterat i de olika tävlingsmomenten?

Jag menar, om det enda som är viktigt är att en tjej vinner borde de kunna uppoffrande sin egen existens för att Amanda skulle få en chans.

Jag har absolut inget emot om en tjej vinner men då skall det vara någon som antingen varit bravi tävlingar, bra socialt eller har spelat spelet grymt taktiskt. Gärna en kombination så klart.

Att bara vara gammal, kass och sticka knivar i ryggen på sina vänner skall inte räcka för att ta sig till final.

Avundsjuka kanske?
2023-05-08, 20:05
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Haha jag visste att du skulle köra dagisgrejen "Nej, du är" som vanligt.
Det är bra att du är den enda som får komma med bisarra anklagelser och att man inte får försvara sig.
Det är helt sjukt att du utifrån ett inlägg där jag inte ens nämnt Amanda ändå kan få det till att handla om henne och anklaga mig för ett beteende som endast du håller på med.
Det är riktigt stört, tröttsamt och omoget...
Du verkar befinna sig i samma parallella dimension som greta75 eller på samma mentala nivå.
Allt är tvärtom och svart blir vitt.
Ni får behålla den mindfucken er emellan, jag orkar inte bemöda mig längre.
2023-05-08, 20:07
Medlem
DoktorNos avatar
Det lär väl inte bli mer än en eller två dar som de ska vara ihopbojade i par men produktionen hoppas väl ändå att några av paren ska bli osams sinsemellan för att få lite drama.

Pernilla försökte få en annan, starkare, parhäst genom att föreslå parfördelningen 1-2, 1-2 utefter hur de stod, då Markus stod bredvid. Men hon fick Camilla ändå och blev då det svagaste paret. Tyvärr verkar de inte behöva vara ihopbojade nästa tävling.
2023-05-08, 20:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Det är bra att du är den enda som får komma med bisarra anklagelser och att man inte får försvara sig.
Det är helt sjukt att du utifrån ett inlägg där jag inte ens nämnt Amanda ändå kan få det till att handla om henne och anklaga mig för ett beteende som endast du håller på med.
Det är riktigt stört, tröttsamt och omoget...
Du verkar befinna sig i samma parallella dimension som greta75 eller på samma mentala nivå.
Allt är tvärtom och svart blir vitt.
Ni får behålla den mindfucken er emellan, jag orkar inte bemöda mig längre.
Tack så mycket att jag får leva i min dimension där Amanda inte är allas gud.
Du får också min tillåtelse att leva i en dimension där hon är det. Men jag tror inte at det är så friskt att vara i en värld där man behöver försvara osäkert beteende så mycket som du gör.
Som sagt det finns professionella som kan hjälpa till med sånt. lycka till
2023-05-08, 20:16
Medlem
HVIT.s avatar
2023-05-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sphynxen
Hade vart intressant om man tävla inviduellt från första början, dom 3 som kommer sist i varje tävling är dom 3 man röstar på i örådet.
Nu röstas dom starka ut, kvar är klena latmaskar som hellre vill prata skit och pakta. Dom senaste åren har väll nån blötfet gubbe vunnit som vart osynlig genom tävlingen? Som inte vart särskilt underhållande att titta på heller.

Om finalen denna säsong står mellan Chris, Pernilla och Camilla (dom 3 tråkigaste och värdelösaste denna säsong) så kommer ingen fram till mål. 3 fommar som inte får upp eld, om nån mot all förmodan lyckas kommer de nått hinder som ska träffas med boll/ kokosnöt som den personen aldrig lyckas med. Finaltävlingen får sändas mån- sön för den tar för lång tid

Ja vilken bra idé!

Låt de som är sämst i tävlingar bli utröstade. Skicka idén till tv! Vem vill se dessa falska svaga fjäskare i majoritet skicka ut starka ärliga bra personer.
2023-05-08, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sgnam
Om nu det enda viktiga är att en tjej vinner. Varför är då framför allt tjejerna så benägna att rösta ut den enda tjejen som faktiskt presterat i de olika tävlingsmomenten?

Jag menar, om det enda som är viktigt är att en tjej vinner borde de kunna uppoffrande sin egen existens för att Amanda skulle få en chans.

Jag har absolut inget emot om en tjej vinner men då skall det vara någon som antingen varit bravi tävlingar, bra socialt eller har spelat spelet grymt taktiskt. Gärna en kombination så klart.

Att bara vara gammal, kass och sticka knivar i ryggen på sina vänner skall inte räcka för att ta sig till final.
Vad är det som hon har presterat så jävla bra i egentilgen förutom att simma snabbare än 40 åriga gubben, och trampa bra genom vatten med sina spinkiga ben (men även då kom hon typ 4 eller 5a)?
Och som nån annan skrev förr. Den enda som kände sig hotat och tog ut den riktiga starkaste tjejen (Christina) var ju Amanda.
Hon är inte stark på nått sätt hon är bara spinkig, man såg också på hålla upp påsen tävlingen där hon kom nästsist att hon kunde inte ens hålla längre än tanten, och hade hon inte fuskat med att böja armen så hade hon kanske åkt före Elin också.
Hon är bara spinkig det är därför hon hade fördel i simningen vilket är det enda jag har sett henne prestera i.
Vilket fall som helst så hade Christina kunnat ta henne i mycket men henne såg hon till att hon försvann genom att jobba hårt med skitsnack den veckan. Märkligt.. Hon som inte gillar tjejer som snackar skit.. En annan sak är hur jävla omogen hon känns, man blir helt jävla mindfucked när man tänker på att hon fyllde 29 på gränslandet. Hon känns mer som en tonåring.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-08 kl. 20:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in