Citat:
Jag har inte fantiserat utan format min uppfattning utifrån programmet där man, om man har minsta omdöme, lätt kan skilja agnarna från vetet.Jag har inte sagt att folk inte får skriva, bara att det är fel att påstå saker med 100% säkerhet och säga att någon ger upp sin seger när man inte kan veta det.
Citat:
Den enda som gör en stor grej av köttet är du. Har du inget bättre för dig?
Citat:
Nu verkar du helt ha tappat det... Allt med dig är på nått sätt kopplat till Amanda.. Så vi får se nu hmm.... På vilket sätt har köttbiten med Amanda och göra?.. Kan det vara att jag ser bedragerskan för vem hon är och det tål du inte så du måste börja säga emot mig på allt?... Antagligen..
Du behöver prata med en professionell person om det där med Amanda. Hoppas du har tillräckligt med pengar för jag tror det kan behövas många terapitimmar.
Och vad ska du komma med nu? Det vanliga "Nej du behöver"
Du behöver prata med en professionell person om det där med Amanda. Hoppas du har tillräckligt med pengar för jag tror det kan behövas många terapitimmar.
Och vad ska du komma med nu? Det vanliga "Nej du behöver"
Jag har inte nämnt Amanda överhuvudtaget i inlägget som du svarade på. Ändå skulle allt med mig vara kopplat till henne? Det är ju DU som drar upp henne hela tiden!
Helt otroligt. Du är sjukligt besatt verkar det som.
Sök hjälp, du är enbart patetisk.
som vanligt.