Jag har sett dig skriva det i tidigare inlägg men det är skillnad på att se det värsta hos folk och ägna sig åt rena fantasier och närmast förtal.
Sen är du ju inte konsekvent heller eftersom du dömer somliga värre än andra. Tjejpakten har du ju inte alls sett det värsta hos på samma sätt, tvärtom tycker du det är fel när många av oss andra kritiserar dem osv. Det är där du spårar och blir mer pajas än trovärdig.
Det var DoktorNo som skrev lite frågande om Amanda kanske var transsexuell vilket du markerade i fetstil och svarade ja på:
Haha, ja. Men inte som man som har blivit kvinna utan en kvinna som vill bli man. Skulle inte förvåna mig om vi får snart se henne utklädd till Eriks kampstorts tvilingbror. Och då kan hon verkligen skacka om hur veka och patetiska tjejer är som snackar skit och inte presterar i tävlingar.
Undra om Erik fortfarande vill ha "henne" då?
(FB) Robinson 2023 Vår (Malaysia)
Så det är ju sånt här larvigt snack som du och vissa andra här har ägnat sig åt och då blir det som sagt ironiskt, märkligt och schizofrent när du av alla ska läxa upp andra för "hat".
- Att det förekommit mobbning är inga fantasier utan fakta. Det är klassisk mobbning som de ägnar sig åt. Inte bara jag som sett det heller utan fler som kommenterat det här. Nu när Amanda kom tillbaks var det ju återigen tydligt.
- Jag brukar inte anklaga folk för att vara avundsjuka eller svartsjuka för det är rätt tröttsamma klyschor men i detta fallet så är det ju mer än tydligt att det är vad det handlar om.
Pernilla, Carro, Chris och Sophie drivs alla av avundsjuka och svartsjuka. Pernilla motiverade sin senaste röst på Elin med att Elin hade haft det för bra osv. Pernilla var även svartsjuk på Amandas och Eriks relation.
Carro, Chris och Sophie är avundsjuka på att Amanda är snygg, stark och fick uppmärksamhet från killarna. De känner sig även hotade av att hon är en stark tjej som säger vad hon tycker istället för att ställa sig i ledet och ägna sig åt en massa skitsnack. De inser att hon är överlägsen dem och därför hatar de henne eftersom de aldrig kommer att kunna nå upp till hennes nivå.
Onda människor hatar goda människor av naturen. De hatar att man ser igenom dem.
Dennis d y var svartsjuk på Amanda och Eriks relation och som den svaga person han är så agerade han, likt de andra i pakten, utifrån sitt sköra och sårbara ego.
Dennis d ä var också svartsjuk på Amanda och Eriks relation.
Oskar var avundsjuk på Marcus och kände sig hotad av att få dela rampljuset med honom rent kunskapsmässigt. Hans känsliga ego och dåliga självkänsla klarade inte av det.
Sammantaget har alla i och runtomkring tjejpakten agerat väldigt simpelt utifrån primitiva känslomotiv och det är så lätt att se igenom dem.
Vi får alla lov att tycka vad vi vill. Däremot är det klädsamt om man står för vad man skriver
Eftersom du även har så svårt att se igenom människors beteenden, fast de är fullständigt transparanta, så skulle jag även rekommendera dig att gå en kurs i grundläggande psykologi.
Uppenbarligen behöver du mer kunskap + att det hade kunnat få dig att utvecklas och mogna lite som människa vilket du verkar behöva.