2023-05-08, 15:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det är inte bara sjukt, det är riktigt otäckt... människor som anser sig vara barnens skyddande änglar samtidigt som självmord hurras på.

Gäddan som tog livet av sig drev inte bara en liten flicka till självmord utan var dessutom ryggradslös nog att köra från platsen innan dumpen hann konfrontera honom.

Låt detta bli en läxa till alla framtida gäddor som går i tankarna att försöka fly när dumpen kommer. Du kommer inte undan.

Jag tycker allmänheten ska gå på extra hårt i sin jakt emot just de gäddor som flyr, som avskräckande exempel.

De som har stake nog att förklara sig inför kameran kanske vi bör gå mindre hårt på. De får sitt straff i form av skam.

Blir rättvist så. Ingen kommer undan.
Senast redigerad av kommenurjorden 2023-05-08 kl. 15:15.
Citera
2023-05-08, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Gäddan som tog livet av sig drev inte bara en liten flicka till självmord utan var dessutom ryggradslös nog att köra från platsen innan dumpen hann konfrontera honom.

Låt detta bli en läxa till alla framtida gäddor som går i tankarna att försöka fly när dumpen kommer. Du kommer inte undan.

Jag tycker allmänheten ska gå på extra hårt i sin jakt emot just de gäddor som flyr, som avskräckande exempel.

De som har stake nog att förklara sig inför kameran kanske vi bör gå mindre hårt på. De får sitt straff i form av skam.

Människor som du är både obehsgliga och direkt farliga för ett demokratiskt samhälle.
Citera
2023-05-08, 15:22
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
En gädda mindre där ute

Världen är nu alltså en lite säkrare plats för våra barn. Skål!

Du gillar ju att skada barn. Jag förstår att du firar. Ett av gäddans barn fick det som en tidig födelsedagspresent. En död pappa.
Citera
2023-05-08, 15:25
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Att gädda 184 skulle ha drivit en flicka i döden är väldigt taget ur sin kontext.

Flickan mådde dåligt. Som en del i sitt självskadebeteende så hade hon sex med diverse killar. Det här var en av dessa. Han tvingade henne inte och hade ingen del i övrigt i hennes mående.

Det kröp fram och eftersom hon inte var lovlig så fick han krypa in i fängelse.

Nu har Dumpen drivit honom i döden, dödat honom. Sen håller Dumpen och dess hantlangare på att "skademinimera" genom att förtala den avlidne.
Faktum är att du har rätt angående flickan och våldtäkten. Jag specialgranskade fallet då det var aktuellt här på forumet och kom fram till samma sak men nämnde inget då av respekt för flickan. Har för mig att det även var två andra killar som var inblandade men minns inte riktigt.
Citera
2023-05-08, 15:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:

Enligt domen var det frivilligt från flickans sida. Hon hade för vana att boka sexträffar med främmande män.

Hon bokade träff med den här gäddan. Det är oklart om han visste om att hon var 14år. Tingsrätten anser att han borde ha kontrollerat den saken.

De fullbordade inte sexet. Han avbröt och körde tillbaka henne. Sen åkte hon och träffade andra män som hon hade sex med.

Han åkte i fängelse i två år och fick en skillsmässa där han förlorade allt.
Citera
2023-05-08, 15:27
Medlem
fululfs avatar
Hur gick det för hon den kraftiga kvinnan som ville sälja sitt barn? Hon som hade knullvideos på Xhamster.
Hon skrev nåt om att när sanningen kommer fram kommer alla känna sig jättedumma.
Citera
2023-05-08, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Människor som du är både obehsgliga och direkt farliga för ett demokratiskt samhälle.

Jag tycker att pedofiler/gäddor är både obehagliga och farliga för samhället.
De förstör bokstavligen framtida generationer.

Vi måste rota ut den här cancern ur samhället en gång för alla och med de medel som krävs.
Citera
2023-05-08, 15:29
Avslutad
Citat:
Du gillar ju att skada barn. Jag förstår att du firar. Ett av gäddans barn fick det som en tidig födelsedagspresent. En död pappa.

Med tanke på vad den pappan var för en så tror jag faktiskt att flickan i längden kommer att må bättre utan honom.

Hemskt men sant.
Citera
2023-05-08, 15:31
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Faktum är att du har rätt angående flickan och våldtäkten. Jag specialgranskade fallet då det var aktuellt här på forumet och kom fram till samma sak men nämnde inget då av respekt för flickan. Har för mig att det även var två andra killar som var inblandade men minns inte riktigt.

Tsss... Mitt ord gäller som teknisk bevisning i rättgång.

Ja, jag har domen. Både från tingsrätten och hovrätten. Sen även domen från skilsmässan.

Dumpen har vinklat saken värre än vad kvällstidningarnas skvallerdel klarar av att göra med samvetet i behåll.
Citera
2023-05-08, 15:32
Avslutad
Citat:
Enligt domen var det frivilligt från flickans sida. Hon hade för vana att boka sexträffar med främmande män.

Hon bokade träff med den här gäddan. Det är oklart om han visste om att hon var 14år. Tingsrätten anser att han borde ha kontrollerat den saken.

De fullbordade inte sexet. Han avbröt och körde tillbaka henne. Sen åkte hon och träffade andra män som hon hade sex med.

Han åkte i fängelse i två år och fick en skillsmässa där han förlorade allt.

Ja, världen är hemsk. Just nu dör och lemlestas 100-tals människor dagligen i Ukraina. Människor som, i de flesta fall, inte knullat barn.

Ledsen om min sympati inte räcker till alla sorter.
Citera
2023-05-08, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Föreningen dumpen är startad 22-07-21, men des stadgar är skrivna 23-03-21, 8 månader efter?
Regelverket bryr sig inte Dumpen om. Myndigheterna lär väl göra en revision så småningom och jag förmodar att korthuset kollapsar då. Skattebrott är ett av de hårdaste bestraffade sakerna man kan pyssla med i Sverige.
Citera
2023-05-08, 15:40
Medlem
silopsilops avatar
Citat:
Att gädda 184 skulle ha drivit en flicka i döden är väldigt taget ur sin kontext.

Flickan mådde dåligt. Som en del i sitt självskadebeteende så hade hon sex med diverse killar. Det här var en av dessa. Han tvingade henne inte och hade ingen del i övrigt i hennes mående.

Det kröp fram och eftersom hon inte var lovlig så fick han krypa in i fängelse.

Nu har Dumpen drivit honom i döden, dödat honom. Sen håller Dumpen och dess hantlangare på att "skademinimera" genom att förtala den avlidne.
Att Dumpen skulle ha drivit honom i döden om han ens är död är taget ur sitt kontext.
Dumpen var bara en av alla som råkade på avskrädet och att påstå att dom har ansvar för att andra inte gillar äckel är verkligen överdrivet.
Det kröp fram att han våldtog barn och därför fick han krypa i fängelset.
Det var alltså på grund av sina egna val han hamnade där och det var på grund av hans egna val folk upptäckte vilket äckel han är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in