Citat:
Ursprungligen postat av
PingPongZong
Man undrar ju hur dom kunde lyckas få ett så jävla värdelöst gäng deltagare i den här säsongen? Jämför med förra säsongen. Speciellt dom äldre är ena jävla fjollor. Förra säsongen så var dom två starkaste två av dom äldsta. Pelle var 58år. och Alex var 43år.
Såg en video med Robinsson Robban som uttala sig om årets säsong. Han tyckte dom var för ynkliga. Han är 49år och skulle kört över varenda en av årets säsongs deltagare.
Inte ens dom yngre i förra säsongen var så här mesiga och löjligt veka. Måste vara medvetet dom valt ut en massa fjantar att vara med i årets säsong. Värst tycker jag är att dom tog med en bög igen. Varje säsong en bög är med så ska den förstöra så man knappt kan kolla på Robinsson.
Inget större fel på Pelle förra säsongen. Men ingen favorit hos mig, tog väldigt stor plats i början men klev snabbt in i skuggan när Alex kom. Åkte hem efter halva säsongen av personliga skäl. Jag gillade Alex (som flashback-pöbeln kallade för pundaren) men han bleknade framåt slutet av säsongen. Höll självklart på den stora stjärnan, Helen.
Robban gjorde en grym insats första gången han medverkade. Sen dess var han väl Sveriges rikstönt några år innan han föll i glömska. Han hade förmodligen blivit bortröstad första veckan i årets Robinson om han var med som ofiltrerad adhd-gubbe.
Gänget som styr på ön i år är stjärnor och de gör det för att de är smarta, uthålliga, snälla och omtyckta. Det är otroligt vackert att se.
Ditt inlägg visar vilken människa du är. Jag gissar en sådan som blivit utsedd till "svagaste kortet" första dagen på ön.