Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-07, 08:11
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Man undrar ju hur dom kunde lyckas få ett så jävla värdelöst gäng deltagare i den här säsongen? Jämför med förra säsongen. Speciellt dom äldre är ena jävla fjollor. Förra säsongen så var dom två starkaste två av dom äldsta. Pelle var 58år. och Alex var 43år.

Såg en video med Robinsson Robban som uttala sig om årets säsong. Han tyckte dom var för ynkliga. Han är 49år och skulle kört över varenda en av årets säsongs deltagare.

Inte ens dom yngre i förra säsongen var så här mesiga och löjligt veka. Måste vara medvetet dom valt ut en massa fjantar att vara med i årets säsong. Värst tycker jag är att dom tog med en bög igen. Varje säsong en bög är med så ska den förstöra så man knappt kan kolla på Robinsson.

Inget större fel på Pelle förra säsongen. Men ingen favorit hos mig, tog väldigt stor plats i början men klev snabbt in i skuggan när Alex kom. Åkte hem efter halva säsongen av personliga skäl. Jag gillade Alex (som flashback-pöbeln kallade för pundaren) men han bleknade framåt slutet av säsongen. Höll självklart på den stora stjärnan, Helen.

Robban gjorde en grym insats första gången han medverkade. Sen dess var han väl Sveriges rikstönt några år innan han föll i glömska. Han hade förmodligen blivit bortröstad första veckan i årets Robinson om han var med som ofiltrerad adhd-gubbe.

Gänget som styr på ön i år är stjärnor och de gör det för att de är smarta, uthålliga, snälla och omtyckta. Det är otroligt vackert att se.

Ditt inlägg visar vilken människa du är. Jag gissar en sådan som blivit utsedd till "svagaste kortet" första dagen på ön.
Senast redigerad av greta75 2023-05-07 kl. 09:03.
2023-05-07, 09:11
Medlem
Är Carolina en sådan som skulle få för sig att dejta äldre män? Känns som att hon och Fabian har legat med varandra.
2023-05-07, 11:26
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Är Marcus...

2023-05-07, 11:42
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Inget större fel på Pelle förra säsongen. Men ingen favorit hos mig, tog väldigt stor plats i början men klev snabbt in i skuggan när Alex kom. Åkte hem efter halva säsongen av personliga skäl. Jag gillade Alex (som flashback-pöbeln kallade för pundaren) men han bleknade framåt slutet av säsongen. Höll självklart på den stora stjärnan, Helen.

Robban gjorde en grym insats första gången han medverkade. Sen dess var han väl Sveriges rikstönt några år innan han föll i glömska. Han hade förmodligen blivit bortröstad första veckan i årets Robinson om han var med som ofiltrerad adhd-gubbe.

Gänget som styr på ön i år är stjärnor och de gör det för att de är smarta, uthålliga, snälla och omtyckta. Det är otroligt vackert att se.

Ditt inlägg visar vilken människa du är. Jag gissar en sådan som blivit utsedd till "svagaste kortet" första dagen på ön.

Och ditt inlägg visar visar väl delvist vilken människa du är. Avslutar med en gissning. Du menar om jag var med eller varit med i Robinsson? Jag är inte med i den här säsongen eller någon annan säsong. Jag är med här på FB och skriver inlägg om dom som nu är med i Robinsson. Och om dom som varit med i Robinsson. Skulle inte få för mig och gissa hur det skulle gå för dig i Robinsson. Om nu du var med. Jag känner inte dig mer än det jag ser att du skriver nu.
2023-05-07, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deostick
Caroline P. och Dennis J. är sambos enligt skvaller-sajten "Hänt" | är ”Supertighta”
https://www.hant.se/noje/robinson-deltagarna-fann-varandra-i-programmet-och-blev-sambos/9477685

Hur många ungar kan denne Dennis Boelius ha, 97 ärenden hos Kronis bara på underhåll.

Info; https://kronofogden.se/e-tjanster-och-blanketter/skuldupplysning-om-nagon-annan

Kvällens avsnitt.

Galet att han blir tillsammans med carro. Alva framstår som snygg bredvid henne. Dessutom framstår hon inte direkt ha någon skön och trevlig personlighet öht, men hon kanske är annorlunda utanför TV…

2023-05-07, 12:21
Medlem
2023-05-07, 13:05
Medlem
Tjejpakt ? Någon tjej skall vinna. Patetiskt. Om det bildats en killpakt så hade alla fjollor på Södermalm gapat. Låt den bäste överlevaren vinna, dags att bygga nytt format. Ge de 18 deltagarna en pressening och ett kokkärl vardera. Bygg din egen boplats och överlev. Inga öråd utan bara utslagstävlingar. case closed!
2023-05-07, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud

2023-05-07, 13:44
Medlem
Det är lite underligt att dessa länder inte fortsatt bara vägrar låta fler inspelningar av barnprogram för vuxna spelas in på deras öar. Så mycket kan de inte tjäna på spektaklet och som ren propaganda för turistindustrin måste den snarare vara negativ än positiv.

Ett tjog vuxna (men ändå inte helt mogna) människor samlas på en ö och gnäller om allt efter tre dagar. Det ränner runt massa apor, ödlor, spindlar, sandloppor och skit, monsunregnar varannan dag och ser lika behagligt ut som att sitta på en solstol vid Hornavans strand en dag i augusti.

Jo, jag vet att det finns saker att se i Malaysia och det är säkert skitfint åka dit som turist får en behaglig upplevelse men det är inte den biten jag funderar över. Jag tänker mer på den rena reklamaspekten där reklam är till för folk som inte kan tänka själva, istället är till för att sälja in något folk knappt behöver men övertalas behöva, och det här säljer väl inte in ett skit för Malaysia? Snarare tvärtom?
2023-05-07, 14:00
Medlem
2023-05-07, 14:23
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben

2023-05-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia

Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-07 kl. 14:31.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in