Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-06, 23:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdman123
Håller med, jag var ironisk. Lite Flugornas herre över det hela.

Ja ironi kan vara svårt ibland - att det går fram - men jag fattar! Det var en bra jämförelse faktiskt det med "Flugornas herre"
2023-05-07, 00:21
Medlem
PingPongZongs avatar
Man undrar ju hur dom kunde lyckas få ett så jävla värdelöst gäng deltagare i den här säsongen? Jämför med förra säsongen. Speciellt dom äldre är ena jävla fjollor. Förra säsongen så var dom två starkaste två av dom äldsta. Pelle var 58år. och Alex var 43år.

Såg en video med Robinsson Robban som uttala sig om årets säsong. Han tyckte dom var för ynkliga. Han är 49år och skulle kört över varenda en av årets säsongs deltagare.

Inte ens dom yngre i förra säsongen var så här mesiga och löjligt veka. Måste vara medvetet dom valt ut en massa fjantar att vara med i årets säsong. Värst tycker jag är att dom tog med en bög igen. Varje säsong en bög är med så ska den förstöra så man knappt kan kolla på Robinsson.
2023-05-07, 02:41
Medlem
Tutt Dennis vilken looser han är.
Svartjobbande golvläggare som jag aldrig skulle anlita som upplandsbo.
2023-05-07, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Det kan jag inte skriva ut här då det är en offentlig sida, som även folk som inte är medlemmar på Flashback kan läsa.

Jag kan ge dig några ledtrådar!

Nu fick du något att fundera på.
SÅ löjliga alternativ!
2023-05-07, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Dennis Johansson 2021
Filip Johansson 2022 våren
LO Johansson 2022 hösten

Jan Emanuel vann ju något år, heter också Johansson.

Han har visserligen tagit bort Johansson som efternamn helt nyligen och heter numera bara Jan Emanuel.
Senast redigerad av Badmoessa 2023-05-07 kl. 06:59.
2023-05-07, 07:11
Medlem
Caroline P. och Dennis J. är sambos enligt skvaller-sajten "Hänt" | är ”Supertighta”
https://www.hant.se/noje/robinson-deltagarna-fann-varandra-i-programmet-och-blev-sambos/9477685

Hur många ungar kan denne Dennis Boelius ha, 97 ärenden hos Kronis bara på underhåll.

Info; https://kronofogden.se/e-tjanster-och-blanketter/skuldupplysning-om-nagon-annan

Kvällens avsnitt.
Senast redigerad av Deostick 2023-05-07 kl. 07:50.
2023-05-07, 07:20
Medlem
De som klipper avsnitten måste börja ha koll på vilka sekvenser och uttalanden som redan sänts. Blir galen av alla upprepningar! Och sen måste de sluta ställa deltagarna intill en skrikande syrsa som får en att tro att man drabbats av tinnitus.
2023-05-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Sjukt hur han får hålla på! Är säkert för att han är homosexuell.
Obs... ironi

Bögjävlar och blattar kommer undan med det mesta i dagens samhälle. Har du varit nerfrusen?
OnT: Tutt-Dennis ser ut att få (borde vara omöjligt) ÄNNU större hängtuttar! WTF? Är det för att hans inre östrogen löper amok?
Ni tjejer här som ser honom ligga där på stranden, i tron att han är nån slags Adonis, vad tycker ni? Jag som kille tycker att han är ett första klassens praktäckel med psychoblick och han framstår dessutom som synnerligen svagbegåvad.
2023-05-07, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Tycker att det är på tiden att Pernilla & Camilla lämnar i rappet.
De har åkt på en oljad banan tillsammans. En jättestor banan..."Ratface" & "Jack Palance". Vet ni inte vem Jack är så googla på det. Hans käkparti går heller inte av för hackor. P åminner om en grävskopa...
Pernilla börjar bli desperat nu & paktar både här & där. Camilla sitter bara i synkarna & säjer absolut ingenting.

Googlade Jack Palance och han är ju en exakt kopia av (vad hon nu heter som figurerar i hasorna på Pernilla, Camilla?)
Block är totalt vidrig, både till sätt och utseende. Samt är hon helt klart mamma till Kenny Bräck. Kom ihåg var ni hörde det först.
2023-05-07, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seua
Ja Dennis måste vara den korkaste i hela Robinsons historia, aldrig gillat honom.
Kan inte ens betala för sina barn efter skilsmässa så han blivit skyldig kronofogden 300k ish.
Hjälper han till med något?
Aldrig sett, bara fulpaktar med tjejerna.

Marcus, Erik och Oscar är värdiga vinnare plus Amanda.

Jag är en vidrig språkpolis (inombords) men ditt "korkaste" måste ju ändå få bli ett nyord i SAOL i år 😃😃
2023-05-07, 07:54
Medlem
greta75s avatar
Senast redigerad av greta75 2023-05-07 kl. 08:29.
2023-05-07, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Carro hade tjugo mynt och hade informerat alla om att hon skulle satsa allt på dylika prylar och att det inte var värt att utmana henne eftersom hon skulle buda över.
Erik och Marcus hade bara fem mynt, de hade aldrig någon chans. Man fick inte gå ihop och lägga samman mynt.
De enda som kunde utmanat pakten var Camilla och Pernilla som hade 10 mynt var men även då skulle ju Carro ha budat över med 11 .
I så fall hade hon bara haft nio mynt kvar och någon av Camilla eller Pernilla hade kunnat ta hem en låda. Fast i praktiken inte det heller... eftersom Carro gett sin främsta allianspartner Chris 15 mynt och då hade han budat över Pernilla eller Camilla. Det är liksom ingen slump att Carro tog två lådor och Chris en, allt var toppstyrt från början i och med utdelningen av påsarna.

Håller med dig, bra idé och definitivt mer rättvist (med viss reservation att det kunnat gå helt snett ändå om pakten gått ihop och delat på allt men att det skulle vara samma värde i påsarna, absolut), Gången är hela tiden krattad för pakten tyvärr.

Carro spelar, tyvärr, spelet väldigt väl. Hon är smart, hänsynslös och ond. Men karma kommer väl förhoppningsvis tillbaka och biter henne i de botoxade äckliga läpparna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in