2023-05-06, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Jag får rysningar av Jussi. Såå desperat och noll självinsikt.
Ja, det kan man säga.. väldigt ödmjuk och söt son dock (brås på sin moder uppenbarligen). Barnen är också väldigt hemmablinda över sina föräldrars mindre bra sidor, eller klipper produktionen bort allt sånt. Är en jäkla massa myspys och lullull, tonåringar (eller andra) som enbart höjer sina föräldrar till skyarna är inte sunt.
Citera
2023-05-06, 10:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Den där Emil är ju för jäkla sliskig, och hans son smått efterbliven(?) Inte konstigt att han varit singel, mer ytlig människa får man ju leta efter (ja, den där jussi är väl än värre på andra sätt ) hans äckliga flin och sättet att fukta läpparna med halva tungan ute redo för en avslätning, så unsmooth.. och vad är det med den alldeles för trånga västen, inte 1997 längre. Fula mössan/kepsen är ju på som för alla tunnhåriga med komplex.. Och satt alltid med huvudet helt snett i synkarna, stelopererad? Något riktigt creepy över den där alltså..

Håller med till 100%.
Sliskig, obehaglig kille.
Han har en "elak" blick också.

Röd flagga!!
Citera
2023-05-06, 11:48
Medlem
lunarluddes avatar
Kändes jäävligt "manus" i slutet med Annina(?) och jesper. Tror inte något av paren kommer hålla särskilt länge, hoppas jag har fel. Jag tyckte Jussi verkade helskön och blev lite ledsen i ögat när amina inte var intresserad av han, hoppas han hittar kärleken tillslut Tanja tyckte jag också bra om i progremmet, kändes som den enda vettiga, typ för vettig för ett sånt där program.
Citera
2023-05-06, 16:31
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Kändes jäävligt "manus" i slutet med Annina(?) och jesper. Tror inte något av paren kommer hålla särskilt länge, hoppas jag har fel. Jag tyckte Jussi verkade helskön och blev lite ledsen i ögat när amina inte var intresserad av han, hoppas han hittar kärleken tillslut Tanja tyckte jag också bra om i progremmet, kändes som den enda vettiga, typ för vettig för ett sånt där program.

Jussi har nog fått oförtjänt negativ kritik, jag tror nog han hade en del självdistans och humor. Att männen blir till sig när ett "bombnedslag" kommer in i huset kanske inte är konstigt, men de sjunker ändå i mina ögon då. Håller med även om Tanja, synd att hon inte fick mer uppmärksamhet. Men hon var mer lågmäld och anspråkslös och klädde sig inte utmanande.
Citera
2023-05-06, 19:35
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliza78
Känns som Sigrid fastnat lite i 90 talet. Dvs 30 år sedan. Blir liksom lite sorgligt.
Men gubbarna verkar gilla det.
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Sigrid är inte snyggare men hon är extremt tillgjord, tillfixad och spelar på sex. En sådan kvinna blir tydligen populär hos (många) män men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gång i tiden försökte jag själv se ut som en bimbo och sökte bekräftelse hos män genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna både vara stark och självständig OCH anspela på sex, men jag tycker inte att Sigrid är någon bra förebild och inte heller de karlar som har ett sådant kvinnoideal. I mina ögon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att män blir kåta på det.
Som redan nämnts i tråden så kallades hon ju för "Sveriges Pamela Anderson" på 90-talet och jag är gammal nog för att komma ihåg henne från den tiden. Tycker det är tragiskt för henne (och även dottern) att hon fastnat i den look och beteende hon hade då. Destruktiva förhållanden med fel killar. Vågade kläder, superblonderat långt hår, hårt sminkade ögon, agera "sexigt" inför männen. Det blir liksom bara sorgligt och jag tycker även att männen borde se igenom det men nej.
Istället agerar de som om de var i tolvårsåldern och deras dåvarande sexfantasier Samantha Fox, Sabrina osv kommit ner från sina posters på väggen. Har större förväntningar på män i mogen ålder, även om man kanske inte borde ha det... Hur de alla svärmade för Sigrid var bara så patetiskt.

Som du säger Peace2023 så är det ju en sak om man som yngre har sämre självkänsla och söker bekräftelse genom utseende och sexuellt agerande. Men att inte ha lämnat det bakom sig när man är närmare 50 är ju bara sorgligt. Med åren borde hon ju ha utvecklats mer som människa tycker man.

Det Sigrid inte heller fattar är att hon med sin look faktiskt gör sig själv äldre. Hon är i skriande behov av en make-over. Hon behöver inte bli en "tant", hon kan fortfarande vara "sexig", ha långt hår osv men vara lite mer klassig. Inte både kortkort och urringat på samma gång och inte SÅ urringat heller. Inga bh band som syns över ryggen, axlar osv. Det blir bara så trashigt.
Hon hade sett yngre och fräschare ut om hon hade släppt den här desperata stilen som gett henne fel uppmärksamhet i 30 år.
Senast redigerad av Lostworld 2023-05-06 kl. 19:37.
Citera
2023-05-08, 06:28
Medlem
Jag tror inte att Sigrid har silikon i sina liljekullar!
Jag tror att hennes byst är äkta!
Jag tror att allt annat bara är elakt förtal!
Jag tror att Sigrid är Kristi Brud!
Citera
2023-05-08, 06:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Måste påtalas att programmets titel låter som två babbar som tjaffsar med varandra.

Trodde personligen att det handlade om könsbyte.
Citera
2023-05-08, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Jag tror inte att Sigrid har silikon i sina liljekullar!
Jag tror att hennes byst är äkta!
Jag tror att allt annat bara är elakt förtal!
Jag tror att Sigrid är Kristi Brud!

Hahahaha!!!!

Jag tror du har rätt.
Citera
2023-05-08, 10:32
Avslutad
Annina är obehaglig i sina flätor och snea trut.

Jesper har svårt att titta folk i ögonen han pratar med.

Jag snegla in på hans insta.
- Har du söndagsångest?

Dör så tråkig människa.
Citera
2023-05-09, 14:47
Medlem
Pinkuss avatar
hur många avsnitt blir det i första sesongen?
Citera
2023-05-09, 17:22
Medlem
Spider-Girls avatar
Har Jesper fått någon slags medelålderskris..Blev kändisskapet för mycket? Hur som helst vill jag nästan gömma mig i genans över att hans Insta plötsligt svämmar över av selfies i olika poser, han har bla anlitat en fotograf för att ta massa bilder på honom, olika "livsvisdomar" samt en podd där han intervjuar alla deltagare. Tyckte han var rätt kul, men nu blir det aningen för mycket. Det är en dejtingsåpa, inte en storfilm 🙈🙈
Citera
2023-05-10, 09:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Har Jesper fått någon slags medelålderskris..Blev kändisskapet för mycket? Hur som helst vill jag nästan gömma mig i genans över att hans Insta plötsligt svämmar över av selfies i olika poser, han har bla anlitat en fotograf för att ta massa bilder på honom, olika "livsvisdomar" samt en podd där han intervjuar alla deltagare. Tyckte han var rätt kul, men nu blir det aningen för mycket. Det är en dejtingsåpa, inte en storfilm 🙈🙈

Instämmer. Han försöker krama ut allt från sina 15 minutes of fame. Pinsamt men troligtvis har tv4 pushat honom i den riktningen för att hålla liv i programmet en stund till. Han och Annina känns fake. Hon kommer trycka ned honom i skoskaften och han kommer inte kunna motstå alla inviter från andra kvinnor han får
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in