Citat:
Ursprungligen postat av
Eliza78
Känns som Sigrid fastnat lite i 90 talet. Dvs 30 år sedan. Blir liksom lite sorgligt.
Men gubbarna verkar gilla det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Peace2023
Sigrid är inte snyggare men hon är extremt tillgjord, tillfixad och spelar på sex. En sådan kvinna blir tydligen populär hos (många) män men kanske inte alltid hos andra kvinnor. En gång i tiden försökte jag själv se ut som en bimbo och sökte bekräftelse hos män genom utseende och sex. Kanske kan en kvinna både vara stark och självständig OCH anspela på sex, men jag tycker inte att Sigrid är någon bra förebild och inte heller de karlar som har ett sådant kvinnoideal. I mina ögon ser hon ut som ett befagat fnask och kanske att män blir kåta på det.
Som redan nämnts i tråden så kallades hon ju för "Sveriges Pamela Anderson" på 90-talet och jag är gammal nog för att komma ihåg henne från den tiden. Tycker det är tragiskt för henne (och även dottern) att hon fastnat i den look och beteende hon hade då. Destruktiva förhållanden med fel killar. Vågade kläder, superblonderat långt hår, hårt sminkade ögon, agera "sexigt" inför männen. Det blir liksom bara sorgligt och jag tycker även att männen borde se igenom det men nej.
Istället agerar de som om de var i tolvårsåldern och deras dåvarande sexfantasier Samantha Fox, Sabrina osv kommit ner från sina posters på väggen. Har större förväntningar på män i mogen ålder, även om man kanske inte borde ha det... Hur de alla svärmade för Sigrid var bara så patetiskt.
Som du säger Peace2023 så är det ju en sak om man som yngre har sämre självkänsla och söker bekräftelse genom utseende och sexuellt agerande. Men att inte ha lämnat det bakom sig när man är närmare 50 är ju bara sorgligt. Med åren borde hon ju ha utvecklats mer som människa tycker man.
Det Sigrid inte heller fattar är att hon med sin look faktiskt gör sig själv äldre. Hon är i skriande behov av en make-over. Hon behöver inte bli en "tant", hon kan fortfarande vara "sexig", ha långt hår osv men vara lite mer klassig. Inte både kortkort och urringat på samma gång och inte SÅ urringat heller. Inga bh band som syns över ryggen, axlar osv. Det blir bara så trashigt.
Hon hade sett yngre och fräschare ut om hon hade släppt den här desperata stilen som gett henne fel uppmärksamhet i 30 år.