2023-05-05, 20:18
Medlem
Spana in familjebilden på capturedmemoriesbylinda. Simme står på knäna och känns helt malplaced. Linnsan sitter i stolen med B och J och T står bredvid.

Linn lyckas pika Simme i kommentaren med bilden där hon tittar in i kameran.
Citera
2023-05-05, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Var hon inte på stan och demonstrerade idag? Det som var så viktigt. "Vi ses på fredag" skrev hon ju häromdagen.

Näää räckte visste med att dela kvinnostrejks bild i sin story! Hade hon varit där hade det flashats ut med både bilder o film där hon står längst fram med plakat!
Citera
2023-05-05, 21:04
Medlem
Jaha. Ska Simon ge upp hockeydrömmarna nu? Är han äntligen färdig med studierna eller ska han sitta hemma och rulla tummarna hela dagarna?
Citera
2023-05-05, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Det går nog lätt att photoshoppa bort Simme isåfall om han inte hade lagt sin hummer 🦞 hand på Juvelia vilket gör de lite krångligare 😜. Dock ser det ut som att Simme har pyjamas på sig från topp till tå, hans kläder matchar inte alls in i temat och viben jämte ”familjen” på bilden.
Ja jösses han passar verkligen inte in på det där fotot....
Citera
2023-05-05, 21:42
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Jaha. Ska Simon ge upp hockeydrömmarna nu? Är han äntligen färdig med studierna eller ska han sitta hemma och rulla tummarna hela dagarna?

Blev det ingen förlängning med Kumla?
Citera
2023-05-05, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon sa att han gick på soppdiet för att kunna spela i ett lag efter sommaren.
Citera
2023-05-06, 06:52
Medlem
Alltså jag orkar inte.. Bilden på Linn där hon kollar in i kameran har S kommenterat med "Sååå fin, jag dör 😍" (typ). Och Linn svarar "dör du för mig så mycket så att tvätten är upphängd när jag kommer ner?" Tyckte hon att det var ett lägligt tillfälle att ta upp det? Istället för att svara något fint tillbaka till sin sambo så väljer hon att pika honom i ett öppet kommentarsfält där han ger henne en komplimang..
Citera
2023-05-06, 07:32
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Alltså jag orkar inte.. Bilden på Linn där hon kollar in i kameran har S kommenterat med "Sååå fin, jag dör 😍" (typ). Och Linn svarar "dör du för mig så mycket så att tvätten är upphängd när jag kommer ner?" Tyckte hon att det var ett lägligt tillfälle att ta upp det? Istället för att svara något fint tillbaka till sin sambo så väljer hon att pika honom i ett öppet kommentarsfält där han ger henne en komplimang..
Och så svarar han dessutom med "löser det!"
Kommunicerar de via sociala medier i hemmet!?
Tokigt....
Citera
2023-05-06, 09:23
Medlem
”Något jag aldrig trodde skulle kunna hända har hänt”

…hon har köpt lila blommor.

Asså den här människan 🤦🏼‍♀️
Citera
2023-05-06, 09:28
Medlem
Så om ni inte vill klicka in er på hennes blogg så har hon fått en 25-årskris och gillar färgen lila
Citera
2023-05-06, 09:30
Medlem
Hon funderar även om det kan vara så att hon mognat vid 25-års ålder och har börjat fatta rationella beslut (som att köpa lila blommor 🤔?)
Citera
2023-05-06, 09:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Och så svarar han dessutom med "löser det!"
Kommunicerar de via sociala medier i hemmet!?
Tokigt....

Hur gick det med att hålla borta grabben från sociala medier? Ska han inte synas längre ska han inte heller synas i kommentarerna. Så otroligt löjligt skrivet, man kan läsa denna lilla konversation mellan raderna. Ett tips Gör Slut! Ni är inte rätt för varann.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in