2023-05-06, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Alltså jag orkar inte.. Bilden på Linn där hon kollar in i kameran har S kommenterat med "Sååå fin, jag dör 😍" (typ). Och Linn svarar "dör du för mig så mycket så att tvätten är upphängd när jag kommer ner?" Tyckte hon att det var ett lägligt tillfälle att ta upp det? Istället för att svara något fint tillbaka till sin sambo så väljer hon att pika honom i ett öppet kommentarsfält där han ger henne en komplimang..

Från Linns lista av red flags hos killar :
Lathet – Ja det är inte så attraktivt precis. Kommer bli problem iaf för mig när man har en vardag ihop och ska göra sysslor etc.
Citera
2023-05-06, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hur gick det med att hålla borta grabben från sociala medier? Ska han inte synas längre ska han inte heller synas i kommentarerna. Så otroligt löjligt skrivet, man kan läsa denna lilla konversation mellan raderna. Ett tips Gör Slut! Ni är inte rätt för varann.
Det var väl förvisso inte S i sig som hon skulle hålla utanför sociala medier utan relationen och sånt som rör den. Vilket ju går sisådär … med tanke på bl a kommentaren om tvätten. Men att han liksom skulle vara osynlig sa hon nog inte.

Jag har missat att hon ska ha sagt att han går på soppdiet för att kunna spela i ett lag till hösten. I vilket sammanhang kom det upp? Tillhör han alltså inget lag idag och det är för att han … är ur form?
Citera
2023-05-06, 11:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det var väl förvisso inte S i sig som hon skulle hålla utanför sociala medier utan relationen och sånt som rör den. Vilket ju går sisådär … med tanke på bl a kommentaren om tvätten. Men att han liksom skulle vara osynlig sa hon nog inte.

Jag har missat att hon ska ha sagt att han går på soppdiet för att kunna spela i ett lag till hösten. I vilket sammanhang kom det upp? Tillhör han alltså inget lag idag och det är för att han … är ur form?

Hon hade ”fått” en kommentar som löd att Simme inte syns lika ofta då skrev hon sådär så jag tror nog att det menas visuellt oxå likaså som relationen visas i kommentarsfältet.

I en av hennes senaste instagram vloggar så säger hon det samtidigt som hon filmar honom
Citera
2023-05-06, 11:26
Medlem
Äter/lagar hon någonsin mat? Har bara sett färdigskuren chark och sallad, aldrig husmanskost eller liknande.
Citera
2023-05-06, 12:12
Medlem
Hennes kosthållning är verkligen katastrof. Det är allmänt känt att man inte skall äta så mycket chark pga allt salt och tillsatta ämnen. Tyvärr lär väl töserna få gå på samma diet i framtiden.
Köper ni att hon inte är ätstörd som hon påstår? Att leva på sallader och chark känns inte normalt
Citera
2023-05-06, 13:09
Avslutad
”Att äta charkvaror varje dag kan öka risken för hälsoproblem, inklusive hjärtsjukdomar, cancer och högt blodtryck. Charkvaror är ofta höga i natrium, mättat fett och kalorier, vilket kan påverka kroppens hälsa negativt. Det är viktigt att äta en balanserad kost som inkluderar en mängd olika livsmedel för att säkerställa att du får alla näringsämnen som din kropp behöver för att fungera på bästa sätt.”

Kroppen mår absolut bäst i variation i alla former. varierad träning, kost, livsstil etc. Det är väll sunt förnuft?

Linn lär inte komma undan om hon inte varvar med tex köttbullar, fisk och blodpudding ibland.
Citera
2023-05-06, 13:37
Medlem
17 bilder där hon kollar in i kameran sen 26 februari. Så mycket verkar hon inte hata det?
Citera
2023-05-06, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Så om ni inte vill klicka in er på hennes blogg så har hon fått en 25-årskris och gillar färgen lila
Ångrar att jag inte läste här först...
Fad är det för fel på människan...börjat gilla lila, som om det skulle vara en så stor grej...jösses...allt för att få några klick eller gilla...känner mig smutsig att jag gick på det och gick in på bloggen
Citera
2023-05-06, 16:52
Medlem
I senaste blogginlägget hävdar hon att hon nu är så annorlunda att folk tom påpekat detta. Troligtvis för att hon är så vuxen. Tycker hela inlägget i sig visar att hon är så långt ifrån vuxen man kan vara.
Citera
2023-05-06, 18:07
Medlem
Incendios avatar
Alltså...tycjer Linn verkligen att det är en stor grej att börja gilla en färg? Och hur kan andra vuxna människor reagera på det? Är hon helt desperat efter något att skriva om, för det där var ovanligt krystat till och med för att komma ifrån Linn.
Citera
2023-05-06, 20:13
Medlem
Nu har Simme tagit bort Kumla i sin profil och satt ett frågetecken.
Citera
2023-05-06, 20:38
Medlem
Linn har också ändrat i sin profil, skrivit att Belle är 1 år, men det står fortfarande att Tindra är 5 år och Juvelia 2,5 år...allt för att det ska se ut som hon fått barn så tätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in