Citat:
Nej, den var väldigt stor när det begav sig. Och anledningen till att den ens skedde är nog för mig. jag tänker inte ställa mig och fråga alla kvinnor vad de anser. Men den rörelsen har gjort att jag slutat bry mig om kvinnor utomhus. Jag hjälper ingen kvinna som verkar behöva hjälp om jag inte känner dom och vet vad de står för. Resten får klara sig själva.
"Inteerkvinna" mentaliteten är sjukt vanlig bland svenska kvinnor, speciellt de under 40.
Inte er kvinna handlade om att invandrare inte var mer våldsamma/våldtäktsbenägna än svenska män. Så du vet inte vad den handlade om. Folk gick ut och sa att de inte ville ha hjälp av svenska män och att blattar/negrer/muslimer var så mycket bättre.
Varför ska jag som en svensk man ens bry sig om svenska kvinnor? Bara gå ut en lördag och se vilka svenska kvinnor hänger med från tonåren till 40års åldern. Nej tack
Muslimerna, blattarna och negrerna får försvara dom. Jag kommer inte göra det.
"Inteerkvinna" mentaliteten är sjukt vanlig bland svenska kvinnor, speciellt de under 40.
Inte er kvinna handlade om att invandrare inte var mer våldsamma/våldtäktsbenägna än svenska män. Så du vet inte vad den handlade om. Folk gick ut och sa att de inte ville ha hjälp av svenska män och att blattar/negrer/muslimer var så mycket bättre.
Varför ska jag som en svensk man ens bry sig om svenska kvinnor? Bara gå ut en lördag och se vilka svenska kvinnor hänger med från tonåren till 40års åldern. Nej tack
Muslimerna, blattarna och negrerna får försvara dom. Jag kommer inte göra det.
Jag vet vad den handlade om. Den handlade om att random blatte blev misshandlad pga. att specifika blattar friades i en våldtäktsrättegång.
Dessa random blattar som blev misshandlade hade ingenting med våldtäkten att göra. De var förmodligen inte ens brottslingar. Men de blev misshandlade. #intererkvinna demonstrerade mot misshandel av random (eventuellt oskyldiga) blattar.
Jag är själv blatte. Och är skötsam. Jag skulle inte vilja bli misshandlad för vad andra blattar ställer till med för oreda. Och jag antar att du som svensk inte vill bli misshandlad för vad andra svenskar ställer till med? Eller skulle du tycka det var ok att du som svensk man blir misshandlad för att det finns svenska serievåldtäktsmän tex.? #inteerkvinna, demonstrerade alltså mot oprovocerat våld. Och det hade du väl tyckt vart fint om kvinnor gått ut och demonstrerat mot oprovocerat våld som drabbade dig pga. att du råkar dela hudfärg med svenska serievåldtäktsmän? Eller?
SÅ. Du kan gott försvara kvinnor. De kommer ju uppenbarligen demonstrera för din skull, om du skulle råka ut för oprovocerat våld pga. din hudfärg. Men så långt tänkte du givetvis inte...