2023-05-05, 12:13
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Varför ska Simme byta lag igen? Hur många lag har inte varit i nu under deras lilla förhållande? Blir han mobbad i sina lag eller vad är grejen. Ska han inte börja jobba som vanligt folk istället de verket ju inte gå så bra för grabben eller jobb verkar han ju inte kunna behålla heller.
Vad kan han egentligen?

Är benägen att hålla med nu.

Han var rätt medioker i Kumla. 16p på 23 matcher i division 2 är medelbra bara.

Bättre lägga ner satsningen o börja jobba. Kan man inte dominera i division 2 som 25-åring så kommer det inte bli bättre om 2-3 år heller
Citera
2023-05-05, 12:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Och som ett brev på posten kommer en story om varför hon "haft uppehåll" med sina palettblad.. 🙃 Om det är något mer vi vill få henne till så är det ju bara att skriva här. Hon är som vår marionettdocka 😅

Linn gör slut med simme han kommer aldrig bli hockeyproffs eller verkar vara förmögen att ta ett vanligt arbete heller för den delen.
Citera
2023-05-05, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Här är inlägget
https://tiingelinn.se/2020/07/11/kaos-fotografering/
Det där är något jag inte kan glömma, för det var så otroligt elakt mot Tindra att skriva om det! Tänk er situationen ur Tindras perspektiv: hon är tre år, hon har hunnit ha åtminstone en styvpappa och har precis fått en halvsyster som tar allt mammas fokus. På fotograferingen står J i centrum och T protesterar på det sätt hon kan. Vad gör Linn då? Jo, hon skickar ut T tillsammans med Gabbe! Hon låter inte T få sin mammas uppmärksamhet när hon behöver det som bäst.

Linn beskriver att ”Gabbe fick gå ut med Tindra för jag var ju tvungen att vara kvar med Juvelia”
Jaså? Det var hon tvungen till? Varför gick inte Linn ut med sin unge och Gabbe stannade kvar med SIN unge? Jo, det kan jag berätta: för att Linn har ett galet kontrollbehov och ville kolla att bilderna blev rätt. Rätt enligt Linn, alltså.

T måste ha känt sig så fruktansvärt bortvald i den situationen. Undrar om det var där Gabbe insåg hur galen hon är.
Citera
2023-05-05, 13:38
Avslutad
När ungarna blir tonåringar kommer Linn vara en sån där förskräcklig morsa som är extremt avundsjuk på sina döttrar. Hon kommer trycka ner döttrarna för sitt egna ego.
Citera
2023-05-05, 14:40
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Det där är något jag inte kan glömma, för det var så otroligt elakt mot Tindra att skriva om det! Tänk er situationen ur Tindras perspektiv: hon är tre år, hon har hunnit ha åtminstone en styvpappa och har precis fått en halvsyster som tar allt mammas fokus. På fotograferingen står J i centrum och T protesterar på det sätt hon kan. Vad gör Linn då? Jo, hon skickar ut T tillsammans med Gabbe! Hon låter inte T få sin mammas uppmärksamhet när hon behöver det som bäst.

Linn beskriver att ”Gabbe fick gå ut med Tindra för jag var ju tvungen att vara kvar med Juvelia”
Jaså? Det var hon tvungen till? Varför gick inte Linn ut med sin unge och Gabbe stannade kvar med SIN unge? Jo, det kan jag berätta: för att Linn har ett galet kontrollbehov och ville kolla att bilderna blev rätt. Rätt enligt Linn, alltså.

T måste ha känt sig så fruktansvärt bortvald i den situationen. Undrar om det var där Gabbe insåg hur galen hon är.

Ja och berätta allt i detalj att hon bajsade och vise versa. Om bu ungarna uppenbarligen inte vill, avboka allt och åk hem.
Citera
2023-05-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst

Och att hon har mage att berätta, för hela världen att hennes barn rev ner en gardin och BAJSADE där??!
Hur känslokall kan man vara att ens vilja hänga ut och kränka sitt barn så mycket?
Citera
2023-05-05, 16:57
Medlem
Tuttbild i storys för att förklara att man dricker pepsi.
Citera
2023-05-05, 17:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sofia2627
Tuttbild i storys för att förklara att man dricker pepsi.

Så fruktansvärt omoget. Exakt sådana bilder tog jag som 15 år gammal o la upp o skickade på snapchat 😛 Nu i min 20-års ålder vill jag förstås vara en proper kvinna med klass.
Citera
2023-05-05, 19:09
Medlem
Var hon inte på stan och demonstrerade idag? Det som var så viktigt. "Vi ses på fredag" skrev hon ju häromdagen.
Citera
2023-05-05, 20:07
Medlem
Åh herregud vilken stel bild. Varför lägger man upp sånt? Vad ska hon göra med bilden när hon skaffar barn med nästa kille? Vad säger Simons kompisar?! Hur kan han ens ställa upp på det där tramset?!
Citera
2023-05-05, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Var hon inte på stan och demonstrerade idag? Det som var så viktigt. "Vi ses på fredag" skrev hon ju häromdagen.
Givetvis hade hon aldrig planerat att delta på riktigt, hon vill bara verka engagerad på instagram
Citera
2023-05-05, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Åh herregud vilken stel bild. Varför lägger man upp sånt? Vad ska hon göra med bilden när hon skaffar barn med nästa kille? Vad säger Simons kompisar?! Hur kan han ens ställa upp på det där tramset?!

Det går nog lätt att photoshoppa bort Simme isåfall om han inte hade lagt sin hummer 🦞 hand på Juvelia vilket gör de lite krångligare 😜. Dock ser det ut som att Simme har pyjamas på sig från topp till tå, hans kläder matchar inte alls in i temat och viben jämte ”familjen” på bilden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in