2023-05-04, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
436.000 i personalkostnad? Ingår inte lönen till henne själv där alltså? (Jag undrar uppriktigt eftersom jag inte vet hur jag ska utläsa siffrorna)
Jo men när jag går in på alla bolag står det 0 under de två åren som visas…

Du kollar på ”hennes namn AB”?
Första året är 11 månader, 2021 helt år, 2022 finns inte än…

Om jag går in på mitt så står det klart och tydligt vad jag tagit ut i lön och utdelning..
Senast redigerad av Wave92 2023-05-04 kl. 20:06.
Citera
2023-05-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Jo men när jag går in på alla bolag står det 0 under de två åren som visas…

Du kollar på ”hennes namn AB”?
Första året är 11 månader, 2021 helt år, 2022 finns inte än…

Om jag går in på mitt så står det klart och tydligt vad jag tagit ut i lön och utdelning..

Jag kan inte detta så om du nu påstår sig vara kunnig så. Men pengar måste hon ju tagit ut.

Personen som säger att hon går på mammapeng. Det får vi verkligen hoppas att hon inte gör (och tror heller inte att hon gör med tanke på hur mycket dagar hon haft kvar på tidigare barn) eftersom hon inte får driva företag samtidigt som hon är ledig (och hon lägger ändå så pass mycket tid i sitt företag att det inte är särskilt många % föräldrapenning hon isf skulle kunna ta ut)
Citera
2023-05-04, 20:47
Avslutad
Den här fotografen Katherine över redigerar sina bilder på ett helt sjukt sätt. Om man går in o tittar på hennes collage på Katherines instagram så ser man att de flestas ansikten ser helt overkligt ut, de ser ut som troll eller sagofigurer i ansiktet.
Citera
2023-05-05, 05:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wave92
Nej det måste man inte… hon går väl på föräldrarpeng… mammaledig.
Nej, man får inte driva företag samtidigt som man är föräldraledig. Så det tror jag absolut inte att hon gör. Hon hade åkt dit direkt för bidragsfusk om hon gjort så, med tanke på hur öppen hon är med sin Instagram. Dessutom gnäller hon ju ofta om hur tufft det är att vara influencer (eller influenser som hon själv skriver) för att hon inte kan vara föräldraledig bl a.
Citera
2023-05-05, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
I den här tråden påpekas det flitigt att Linn aldrig kollar in i kameran på bilder. Idag kom en bild med caption: en tjej som hatar att kolla in i kameran.

hej Linn! Eftersom du läser här inne, så vill jag fråga dig hur du ser på dina barns integritet? Har de något privatliv eftersom du ständigt publicerar bilder och filmer på dem inför dina nästan 100k följare och så många som kan kolla din profil utan att följa?

Jag har också tänkt på detta, hon själv är obekväm med att vara med på bild och gillar inte att kolla in i kameran, men barnen då? Hon lär väl säga att hon alltid frågar barnen innan hon tar bild (men B kan inte säga ja), men jag tror knappast att barnen är medvetna om vad som händer med bilderna sen. Dels har hon 100k följare och dels öppen profil så att vem som helst kan gå in och kolla. Och inte nog med att hon publicerar allt barnen gör, hon lägger även ut kränkande grejer om barnen. Några exempel är väl bilder på snoriga barn och när hon skriver att hon inte alls har ett så perfekt liv som folk tror följt av "idag har X varit trotsig och haft utbrott" eller när J var magsjuk så uppdaterade hon på story med bilder på J och skrev hur många ggr barnet haft diarre, osv. Undrar hur hon skulle känna om Simon la ut sånt om henne, "Idag har Linn gråtit/bråkat hela dagen", "Idag är Linn magsjuk och än så länge har hon inte kräkts men hon har bajsat ner sig typ 3 gånger på en timme". 🙃 Det värsta hon har lagt ut om barnen tror jag dock var under nån fotografering, då gjorde hon ett blogginlägg om att inget gick bra och att T hade haft utbrott och bajsat på en gardin. Helt sjukt, jag skulle aldrig få för mig att skriva sånt om mina barn, inte ens på min privata Facebook/instagram där jag bara har familj - men hon lägger ut det på en öppen blogg med tusentals läsare...
Citera
2023-05-05, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Jag har också tänkt på detta, hon själv är obekväm med att vara med på bild och gillar inte att kolla in i kameran, men barnen då? Hon lär väl säga att hon alltid frågar barnen innan hon tar bild (men B kan inte säga ja), men jag tror knappast att barnen är medvetna om vad som händer med bilderna sen. Dels har hon 100k följare och dels öppen profil så att vem som helst kan gå in och kolla. Och inte nog med att hon publicerar allt barnen gör, hon lägger även ut kränkande grejer om barnen. Några exempel är väl bilder på snoriga barn och när hon skriver att hon inte alls har ett så perfekt liv som folk tror följt av "idag har X varit trotsig och haft utbrott" eller när J var magsjuk så uppdaterade hon på story med bilder på J och skrev hur många ggr barnet haft diarre, osv. Undrar hur hon skulle känna om Simon la ut sånt om henne, "Idag har Linn gråtit/bråkat hela dagen", "Idag är Linn magsjuk och än så länge har hon inte kräkts men hon har bajsat ner sig typ 3 gånger på en timme". 🙃 Det värsta hon har lagt ut om barnen tror jag dock var under nån fotografering, då gjorde hon ett blogginlägg om att inget gick bra och att T hade haft utbrott och bajsat på en gardin. Helt sjukt, jag skulle aldrig få för mig att skriva sånt om mina barn, inte ens på min privata Facebook/instagram där jag bara har familj - men hon lägger ut det på en öppen blogg med tusentals läsare...
Här är inlägget
https://tiingelinn.se/2020/07/11/kaos-fotografering/
Citera
2023-05-05, 08:01
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kottbullsregn87
Här är inlägget
https://tiingelinn.se/2020/07/11/kaos-fotografering/

Riktigt obehaglig människa.

Är bilderna ens fina?
Citera
2023-05-05, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Den här fotografen Katherine över redigerar sina bilder på ett helt sjukt sätt. Om man går in o tittar på hennes collage på Katherines instagram så ser man att de flestas ansikten ser helt overkligt ut, de ser ut som troll eller sagofigurer i ansiktet.

Och ändå kunde hon inte rädda Linns hår
Citera
2023-05-05, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag tror att det är som L själv beskriver sig, hon är på eller av...100% så länge det är kul annars inget alls. Jag tror att hon började utbildningen under en period när hon var intresserad av blommor, som när hon började med palettbladsmamman...nu har det intresset svalnat och då försvann motivationen att fortsätta utbildningen...
Och som ett brev på posten kommer en story om varför hon "haft uppehåll" med sina palettblad.. 🙃 Om det är något mer vi vill få henne till så är det ju bara att skriva här. Hon är som vår marionettdocka 😅
Citera
2023-05-05, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Fattar inte varför hon är helt oförmögen till att ta hand om sitt hår? Är det på grund att hårförlängningarna hon inte kan kamma håret bakåt i en riktig hästsvans? Det hade ju garanterat sett mycket bättre ut en den sneda konstiga mittbenan hon alltid har? Kliar verkligen i mig när jag ser håret 😂 (barnens hår ser ju också alltid ut som skit…)
Ytterligare ett brev på posten: Linn lägger ut en "story-vlogg" om vad hon gjort, bl.a. flätat barnens hår.. 😅
Såååå uppenbart att hon lägger ut bilder och storys utifrån vad vi har kommenterat här.. 😁
Citera
2023-05-05, 10:33
Avslutad
Varför ska Simme byta lag igen? Hur många lag har inte varit i nu under deras lilla förhållande? Blir han mobbad i sina lag eller vad är grejen. Ska han inte börja jobba som vanligt folk istället de verket ju inte gå så bra för grabben eller jobb verkar han ju inte kunna behålla heller.
Vad kan han egentligen?
Citera
2023-05-05, 10:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Och ändå kunde hon inte rädda Linns hår

Hahah det är fan sjukt vilket jäkla skat-bo som inte ens går att rädda med Photoshop då är de fan illa🤣💀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in