Citat:
Ursprungligen postat av
karaoke.koalan
I den här tråden påpekas det flitigt att Linn aldrig kollar in i kameran på bilder. Idag kom en bild med caption: en tjej som hatar att kolla in i kameran.
hej Linn! Eftersom du läser här inne, så vill jag fråga dig hur du ser på dina barns integritet? Har de något privatliv eftersom du ständigt publicerar bilder och filmer på dem inför dina nästan 100k följare och så många som kan kolla din profil utan att följa?
Jag har också tänkt på detta, hon själv är obekväm med att vara med på bild och gillar inte att kolla in i kameran, men barnen då? Hon lär väl säga att hon alltid frågar barnen innan hon tar bild (men B kan inte säga ja), men jag tror knappast att barnen är medvetna om vad som händer med bilderna sen. Dels har hon 100k följare och dels öppen profil så att vem som helst kan gå in och kolla. Och inte nog med att hon publicerar allt barnen gör, hon lägger även ut kränkande grejer om barnen. Några exempel är väl bilder på snoriga barn och när hon skriver att hon inte alls har ett så perfekt liv som folk tror följt av "idag har X varit trotsig och haft utbrott" eller när J var magsjuk så uppdaterade hon på story med bilder på J och skrev hur många ggr barnet haft diarre, osv. Undrar hur hon skulle känna om Simon la ut sånt om henne, "Idag har Linn gråtit/bråkat hela dagen", "Idag är Linn magsjuk och än så länge har hon inte kräkts men hon har bajsat ner sig typ 3 gånger på en timme". 🙃 Det värsta hon har lagt ut om barnen tror jag dock var under nån fotografering, då gjorde hon ett blogginlägg om att inget gick bra och att T hade haft utbrott och bajsat på en gardin. Helt sjukt, jag skulle aldrig få för mig att skriva sånt om mina barn, inte ens på min privata Facebook/instagram där jag bara har familj - men hon lägger ut det på en öppen blogg med tusentals läsare...