2023-05-05, 04:54
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Han är givetvis också där och nosar, helt klart. Samt JG.

det fullständigt osar nygårdare över dig 🤢
Citera
2023-05-05, 05:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
det fullständigt osar nygårdare över dig 🤢

Haha. För att jag till skillnad från dig inte känner mig nödgad att försvara alla spelare som spelar för mitt lag? Fattar inte varför du känner ett behov av att försvara Strand. Han är ju ett rikspucko.

Och nu skickar du hetsiga meddelanden privat också… Har du dragit linor hela natten, eller? Blev du så kränkt för att jag sade att Strand är dum i huvudet? Det kan inte vara särskilt kontroversiellt.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-05 kl. 05:37.
Citera
2023-05-05, 05:24
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Eh, okej. För att jag till skillnad från dig inte känner mig nödgad att försvara alla spelare som spelar för mitt lag? Som man känner sig själv känner man andra. Fattar inte varför du känner ett behov av att försvara Strand. Han är ju ett rikspucko.

du koppla direkt när jag beskrev den som är dummast utan ens nämna namn om du varit djurgårdare på riktigt hade du vetat det och sluppit framställa dig själv som en nygårdare
Senast redigerad av laddkingen 2023-05-05 kl. 05:27.
Citera
2023-05-05, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
du koppla direkt när jag beskrev den som är dummast utan ens nämna namn känns som man måste tagit linor hela natten för att göra ett sånt danielson mål

Det var ju uppenbart att det var Edvardsen du menade. Jag gillar inte honom så har inga problem med att du hånar honom. Han är inte DIF-mässig i mitt tycke. Gnällig och divig men presterar inget.

Och han är antagligen en av de dummare i serien i sällskap med Strand, Guidetti och några till. Du får gärna komma med fler förslag.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-05 kl. 05:52.
Citera
2023-05-05, 06:41
Medlem
eternussermos avatar
Solnalagets fans är inte glada på JG, vill slå honom i huvudet med en pinne.

https://www.aftonbladet.se/a/Knqv2M
Citera
2023-05-05, 07:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Hade inte möjlighet att följa dagens matcher. Hur såg 23 mkr Mikkelsen ut på plan?
Som Bambi på hal is.
Citera
2023-05-05, 07:19
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Solnalagets fans är inte glada på JG, vill slå honom i huvudet med en pinne.

https://www.aftonbladet.se/a/Knqv2M
Jag hoppas att du noterade att personen som ska ha yttrat ovanstående beskrivs som "typ 14 år gammal". Att barn säger dumma saker tycker jag vi kan lämna där. Hade det varit vuxna människor hade vi kanske kunnat göra en grej av det.
Citera
2023-05-05, 07:31
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag hoppas att du noterade att personen som ska ha yttrat ovanstående beskrivs som "typ 14 år gammal". Att barn säger dumma saker tycker jag vi kan lämna där. Hade det varit vuxna människor hade vi kanske kunnat göra en grej av det.
Det är väl en än större indikation på missnöje då vuxna påverkar barn. Hen lär ju ha plockat upp det från en vuxen.
Citera
2023-05-05, 07:44
Medlem
Citat:

Det beskrivs som det av Sanna själv… Det är ju möjligt att hon vill förminska mannen med pinnen och påskina att det minsann bara är barn som är trötta på honom.
Citera
2023-05-05, 07:44
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det är väl en än större indikation på missnöje då vuxna påverkar barn. Hen lär ju ha plockat upp det från en vuxen.
Det där missnöjet behöver du bara bläddra tillbaka några sidor i tråden för att hitta.
Citat:
Det beskrivs som det av Sanna själv… Det är ju möjligt att hon vill förminska mannen med pinnen och påskina att det minsann bara är barn som är trötta på honom.
Nej, det är inte bara barn som är trötta på JG. Som sagt, du behöver bara bläddra tillbaka några sidor för att bevittna min ilska mot truppen i allmänhet och JG i synnerhet. Med detta sagt utlovar man inte våld mot en människa i en situation där hans barn är närvarande. Det är oerhört fult och en gräns som aldrig ska passeras.
Senast redigerad av Teu 2023-05-05 kl. 07:46.
Citera
2023-05-05, 08:02
Avslutad
Citat:
Är Simon Strand allsvenskans dummaste spelare?
Sana, Edvardsen och Saidi känns som starka kandidater också.
Citera
2023-05-05, 08:08
Avslutad
Citat:
Verkar ändå som att hysteriska Sanna vill göra en grej av det. Undrar om hon inte tvingar John att sluta spela snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in