2023-04-17, 21:51
  #3841
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Aldrig har väl ett topplag varit så nöjda över en 1-0 vinst mot Allsvenska jumbon.
Klart dom ska vara det. Tre poäng till in innan dom ens har kommit igång. Hade inte vi förlorat 0-1 mot BP i båda mötena 2007 så hade vi tagit guldet.
Citera
2023-04-17, 21:53
  #3842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Aldrig har väl ett topplag varit så nöjda över en 1-0 vinst mot Allsvenska jumbon.

Nöjd är man väl inte, men 3 matcher och 9p är iallafall en liten tröst. Hoppas pågarna vaknar snart, det är inte försent!
Citera
2023-04-17, 21:57
  #3843
Medlem
Det går lika bra för IFK Göteborg som för regeringen


Sorry, men kunde inte låta bli
Citera
2023-04-17, 22:01
  #3844
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det går lika bra för IFK Göteborg som för regeringen


Sorry, men kunde inte låta bli

Haha, tillbaka och kunde inte ens låta bli att doppa fingrarna i första inlägget
Citera
2023-04-17, 22:03
  #3845
Medlem
Skarparattarns avatar
Lider med Thejacket. Fan om vi inte hade vunnit igår hade varit galen.
Citera
2023-04-17, 22:05
  #3846
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Ser illa ut för IFK men man har haft KFF MFF och snart DIF. 0 i dessa matcher är i sig ingen katastrof. Värnamo dock….. Men väntar in när man möter mer beskedligt motstånd. Tror man kommer ta sig ifrån botten då. Oavsett vem som sitter på bänken.

Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Nej, visade sig vara ett rejält felbeslut att hoppas på 36-årige Berg som poängspelare.

Än har han inte blivit utbytt för att testa på någon annan heller. Verkar som IFK Gbg är nöjda med startelvan helt enkelt?

Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Kommer inte Berg igång snart så kan det vara tack och adjö för Göteborg. Lär bli överkörda på Tele2s plastgräs om en vecka.
Har mindre med Berg och göra och mer med laget. Han är en simpel målskytt. Behöver leverans och gör inte mycket på egen hand. Så även i yngre dagar och inte bara som utsliten 36 åring. Har inte fått något och jobba med i ett lag som helt saknar ide.
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Allt skulle ju bli så oerhört mycket bättre bara Stahre fick sparken.
Tror iförsig dom flesta som ville ha bort Stahre också såg en riktig ersättare framför sig och inte nollan Tengryd. Utvecklingspotentialen med Stahre var 0. Att göra sig av med gnagaren var rätt. Men borde såklart skett direkt efter förra säsongen och inte månaden innan nya.
Citera
2023-04-17, 22:07
  #3847
Medlem
GrytjaMennakandFyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Allt skulle ju bli så oerhört mycket bättre bara Stahre fick sparken.
Problemet med lag som Göteborg och Helsingborg är att de har tålamodet hos ett barn och utvärderar efter en match.
Citera
2023-04-17, 22:10
  #3848
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Vad heter subban med fejkad Skånska i DIFscovery som hävdar att AC har en egen regelbok?

Helt felknullad kärringjävel så sjukt galet bitter hon är för att Malmö leder serien!

Jonas Eriksson är en pajas han också, gråt en flod åt mig DIFscovery!
Citera
2023-04-17, 22:18
  #3849
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Svenshult
16. Stockholm
15. Göteborg
14. Stockholm
13. Degerfors
12. Stockholm

3. Mjällby

Märklig tabell.
För att citera Ralf Edström "Det är 11 man på planen och det är där det avgörs"
Citera
2023-04-17, 22:22
  #3850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det ser ut att bli Malmös år, och man kan samtidigt konstatera att Häcken troligtvis kommer att vara ett one-hit-wonder, litegrann som den finska gruppen som dansade en sommar med sin racka macka fon, men sen aldrig kom tillbaka.

Skadorna kommer i år och man har sålt bort skyttekungen Jeremejeff och redan fått sin fina svit bruten.
Tabellen är fortfarande ung, men det är ett styrkebesked att vinna även när spelet hackar. Malmö har 4-1 i målskillnad och mött de två nuvarande bottenlagen, som har noll poäng tillsammans. BP med 2-10 i målskillnad, Göteborg med 0-4. Kalmar slog man på en feldömd straff.
Det är sådant som kan ge guld, men i nästa omgång möter man serietvåan. Kanske det första riktiga testet?
Citera
2023-04-17, 22:24
  #3851
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Aldrig har väl ett topplag varit så nöjda över en 1-0 vinst mot Allsvenska jumbon.

Snarare Göteborg som inte vill spela fotboll eftersom de bara kontrade ett par gånger i mitten av första.

Runt 30 procent bollinnehav på hemmaplan, haha tillåt mig skratta.
Citera
2023-04-17, 22:27
  #3852
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Vad heter subban med fejkad Skånska i DIFscovery som hävdar att AC har en egen regelbok?

Helt felknullad kärringjävel så sjukt galet bitter hon är för att Malmö leder serien!

Jonas Eriksson är en pajas han också, gråt en flod åt mig DIFscovery!

Ja, det var ju en våldsam satsning som fick AC till backen i den situationen Eriksson lyfte Även armbågen som tog honom till sidlinjen i första. Hur kan alla missa dessa oändliga mordförsök på pudeln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in