Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-04, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banana
Håller inte med, då hade det fått kosta 6 mynt för varje låda i så fall, istället för ett. Ingen visste vid det läget hur länge auktionen skulle fortsätta eller hur många lådor som fanns. Bara lamt att inte försöka åtminstone.

Folk märker ju tydligt att Chris är oärlig. Han till och med säger sig inte vara ärlig.
2023-05-04, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uraniumdick
Auktionen var ett skämt. Hade hellre sett att alla fick samma antal mynt och att man kunde gå ihop och buda tillsammans med någon eller några. Nu har ju produktionen bestämt att tjejligan ska vinna genom slangbellatävlingen och nu denna uppgjorda "auktion".

Nä, en individuell tävling om kaptensbindeln hade förändrat spelplanen. Nu blir det bara trist att beskåda dessa svaga patetiska brudar rösta ut alla som är mer värda titeln.

Jag tyckte att Carro behövde inte missgynna Erik och Marcus även här för att ge dem minst pengar. Det räcker att hon vill få ut dem för att de är starka vinnare, men man behöver inte missgynna dem i allt, det liknar mobbning.
2023-05-04, 17:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Snälla människor är ofta väldigt godtrogna (naiva), de tror det bästa av alla och förlåter även när man inte behöver.
Håller med, de ser till sig själva.
Och tror därför gott om andra.
2023-05-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Men allt bra att smöra om han skulle ångra sig.
Tror inte Erik hade tänkt åka hem ens, bara en massa snack.
Tro det värsta, han har ju sagt i synk att han vill ha ut Erik. Om det inte var för han var rädd för att komma in i en duell i örådet, kan det vara för han ville visa sig bättre som person hos tittarna? Han kallar Amanda för fitta och annat, väldigt trevlig kis, eller hur?
Jag tror inte han är vardagligt elak, men i Robinson har han visat sig vara otroligt falsk.
Och det är vad vi sett jag kan gå på.
Jag må tro det sämsta om vissa men du är otroligt naiv, det är ju ändå en tävling där vinnaren får 500 000kr.

Ja, han vill ha ut Erik, men han ville ju inte att Erik skulle vara ledsen. Det var ju därför han talade med honom. Inte mer komplicerat än så. Ingen av deltagarna som är kvar är elaka människor. Vissa spelar hårdare än andra, men ingen av dem vill att någon av medspelarna ska vara nere och må dåligt.
2023-05-04, 17:09
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tyckte att Carro behövde inte missgynna Erik och Marcus även här för att ge dem minst pengar. Det räcker att hon vill få ut dem för att de är starka vinnare, men man behöver inte missgynna dem i allt, det liknar mobbning.
Vad skulle hon haft för val?
Däremot kunde hon hellre ha gett Camilla mer pengar än fet Dennis.
2023-05-04, 17:10
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Dennis d. ä. känns som en riktigt skön snubbe, där han ligger och frustar som en valross bredvid lilla gråsälshonan Carro. För min del får han gärna vinna detta och det var så jävla rätt, att han bjöd över Marcus vad gäller biffen eller burgaren eller vad det var. Så hade jag också gjort. Jävla larv att det skulle vara förutbestämt, att Marcus skulle ha den.
2023-05-04, 17:14
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Ja, han vill ha ut Erik, men han ville ju inte att Erik skulle vara ledsen. Det var ju därför han talade med honom. Inte mer komplicerat än så. Ingen av deltagarna som är kvar är elaka människor. Vissa spelar hårdare än andra, men ingen av dem vill att någon av medspelarna ska vara nere och må dåligt.
Alla besitter inte empati!
Hur kan du tro det?
Du är otroligt naiv och du kan inte känna alla dessa deltagare i Robinson 2023, eller?
2023-05-04, 17:15
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Dennis d. ä. känns som en riktigt skön snubbe, där han ligger och frustar som en valross bredvid lilla gråsälshonan Carro. För min del får han gärna vinna detta och det var så jävla rätt, att han bjöd över Marcus vad gäller biffen eller burgaren eller vad det var. Så hade jag också gjort. Jävla larv att det skulle vara förutbestämt, att Marcus skulle ha den.
Såklart kan man göra som man vill.
Men man blir knappast väldans omtyckt av ett sånt beteende.
2023-05-04, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Alla besitter inte empati!
Hur kan du tro det?
Du är otroligt naiv och du kan inte känna alla dessa deltagare i Robinson 2023, eller?

Synd att du tycker att jag är naiv bara för att jag säger det uppenbara. Alla de deltagare som finns kvar har i något skede visat att de har empati, i alla fall de unga deltagarna. Om du tror att allt är för spelets skull så får det stå för dig, men det är inget som jag håller med om baserat på vad jag sett och fått höra. Som sagt, gillar Chris och tycker många är för hårda mot honom och deltagarna i allmänhet.
Senast redigerad av Sad-frosty 2023-05-04 kl. 17:54.
2023-05-04, 17:29
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Då är vi två. Jag hade också bjudit över utan att tveka. Om inte annat för att visa att man kan inte "paxa" nåt i förväg när det gäller auktioner.

Vad gäller auktionen trodde väl de flesta att de skulle kunna köpa immuniteter eller röster om de bara väntade lite till. Istället tog auktionen slut.
2023-05-04, 17:51
Medlem
Amandas läggning är det största i Robinson. Helt sjukt fint gjort, hon inser att Elin har så mycket större chansen. Amanda I love you!

Men jag tycker sund on de andra deltagarna, vem orkar led Elin...
Senast redigerad av bridge 2023-05-04 kl. 17:54.
2023-05-04, 18:24
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in