Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-03, 15:45
Haha, Tutt-Dennis. Kul namn.
2023-05-03, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Rimligtvis hon som ser ut som en råtta i ansiktet?

Helt rätt (rått).
2023-05-03, 16:17
Medlem
Abelssuns avatar
Bögen är ju fan psykopat på riktigt! Hoppas Amanda kommer tillbaka till Robinson.
2023-05-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hade det varit nån annan sajt än SP hade man kanske funderat ett ögonblick över vem det skulle kunna vara men mängden obekräftat kändisskvaller på den sidan gör att de flesta drar öronen åt sig.

Bisexuell? Spelar det någon roll? Kom igen nu, bättre kan Ni!
2023-05-03, 16:18
Medlem
Jonipoons avatar
Jag kan glädja de flesta här i tråden med att majoriteten av tittarna i Sverige verkar hålla med oss i allt. På Robinsons instagram t.ex så kryllar varenda inlägg av folk som stöttar Erik, Marcus och Amanda men som stör sig enormt på tjejpakten och särskilt personer som Chris.

Så lite rättvisa åtminstone.
2023-05-03, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Bögen är ju fan psykopat på riktigt! Hoppas Amanda kommer tillbaka till Robinson.
Han är som en Wannabe Paradise Hotel "kändis"
Hoppas Amanda kommer tillbaka med vässade tänder som en jävla kannibal.
2023-05-03, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun

Inte då, lugna dig. Kom ihåg att mycket vinklas och klipps.

Jag gillar Chris.
Senast redigerad av Sad-frosty 2023-05-03 kl. 17:16.
2023-05-03, 16:52
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnebrylenius
Bisexuell? Spelar det någon roll? Kom igen nu, bättre kan Ni!
Men om nån ser ut som en råtta spelar roll?
Kom igen nu, bättre kan du
2023-05-03, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Varför reagerar du och många andra på Amandas skrytiga och kaxiga attityd? Hur påverkas ni av det? På vilket sätt är det problematiskt?

För egen del är det inte direkt attityden utan hur hon pratar och blandar tonläge och svenska/engelska även ordval som känns helt fel för att vara henne. Det låter inte ens naturligt.

Jag påverkas på det sätt att jag skäms på hennes vägnar.
2023-05-03, 17:04
Medlem
greta75s avatar
Fruktansvärt låg nivå i tråden. Det uppskattas absolut inte.

Om ni nödvändigtvis måste skriva väldigt elaka saker om deltagarna så kan ni kanske ha som tumregel att även skriva något positivt så att inte hela tråden blir förgiftad av er pissiga attityd.

Exempel:

Det var tråkigt att det feta svinet var smartast och ropade hem 3 auktioner, det gjorde mig ledsen.

Men jag ser fram emot den stora veckofinalen. Undra vad den finurliga produktionen har kokat ihop i de hemliga lådorna.

(det blir liksom ett trevligt avslut trots att ni fick ut er aggression mot tuttfarbrorn)
2023-05-03, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Bisexuell i största hemlighet
En av männen i årets omgång av ”Robinson” är hemligt bisexuell. Flera av varandra oberoende uppgiftslämnare berättar om killens intima hemlighet.

Deltagaren ska exempelvis under en fest ha setts bjuda upp en snygg hunk för en intensiv tungtango när de trodde att ingen såg dem.

Tv-profilens hemliga lustar är en väl bevarad hemlighet som inte nådde inspelningarna.

Mer intressanta saker än skulder....

Personen med skulder känns helt klart som Fabbe! Bara en känsla!
2023-05-03, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Fruktansvärt låg nivå i tråden. Det uppskattas absolut inte.

Om ni nödvändigtvis måste skriva väldigt elaka saker om deltagarna så kan ni kanske ha som tumregel att även skriva något positivt så att inte hela tråden blir förgiftad av er pissiga attityd.

Exempel:

Det var tråkigt att det feta svinet var smartast och ropade hem 3 auktioner, det gjorde mig ledsen.

Men jag ser fram emot den stora veckofinalen. Undra vad den finurliga produktionen har kokat ihop i de hemliga lådorna.

(det blir liksom ett trevligt avslut trots att ni fick ut er aggression mot tuttfarbrorn)

Håller med, men folk kommer fortsätta pga det här är ”Flashback”. Förstår inte heller syftet med osmakliga smeknamn. Tror det har mycket med personer som har dålig/låg/bristande självkänsla bakom skärmen bara. Lär få utlopp någonstans.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in