2023-05-03, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
Ngn frågade Alva ”när vill du ha barn?” Alvas svar va legendarisk ” jag vill ha barn när allt är stabilt! När jag o Alex har varit rena ett tag, vi har en stabil inkomst o har köpt en lägenhet så om ungefär 2-3 år” ?????? Kan ngn ringa sambandscentralen på den här flickan för vi vet inte vilken myndighet hon borde kopplas till för att få hjälp! Hon måste på riktigt nu utan skoj ha något slags handikapp?

Hahahaha, sambandscentralen😂😂👌 Så jävla korrekt! Kan nån ringa- nyss , för hon är verkligen inte 100...
Citera
2023-05-04, 02:19
Medlem
Citat:
Ngn frågade Alva ”när vill du ha barn?” Alvas svar va legendarisk ” jag vill ha barn när allt är stabilt! När jag o Alex har varit rena ett tag, vi har en stabil inkomst o har köpt en lägenhet så om ungefär 2-3 år” ?????? Kan ngn ringa sambandscentralen på den här flickan för vi vet inte vilken myndighet hon borde kopplas till för att få hjälp! Hon måste på riktigt nu utan skoj ha något slags handikapp?
Hon ser verkligen något i Alex, sig själv, och i framtiden. Som verkligen ingen snnan ser. Ingen! Inte ens fejk kontona, som gillar och postar hjärtan till henne, ser de vanföreställningar som Alva ser om sig själv!
Citera
2023-05-04, 05:38
Medlem
Stämmer att Mikaela e en riktig go tjej, all respekt till henne, hon är raka motsatsen till Alva. Hoppas hon får distans till det här gänget och uppgraderar från MB. Märks att Alva inte ens e så go mot Ms söta unge, det känns så himla påklistrat och onaturligt när hon ska interagera med barnet, för hon måste låtsas såklart. Hon har ju till och med lagt lite halvtaskiga skämt om barnet med sin fjortisattityd. Likaså är relationen med My också helt fejk, vem visste ens att hon fanns innan hon dog? Alva har typ 2 bilder och videos som körs på repeat, tror fan inte dom träffats fler ggr än så, hon var väl snarare em ny bekantskap och Alva borde ba lägga den offentliga "sorgen" to rest, det är utspelat nu. Haha kul att det nämndes att hon ger sig själv views, för det syns ju på två i bakgrunden att hon pausat sin egen yt video. Tror det var i senaste. Där hon också outar att hon begår folkbokföringsbrott, som numer är straffbart😅 smart tjej.
Alva hycklar som vanligg då hon sa att hon inte dömer dom som har OF men att har man det bör man inte lägga upp om det på insta för då är man en dålig förebild för de yngre. Men att glorifiera kriminalitet mord droger och filma sina rusher är okej? Alva är bara avundsjuk för att hon ser ut som Fiona och själv inte kan ha en OF. Hade iaf vart långt mer respektabelt än det hon och Alex pysslar med.
Citera
2023-05-04, 10:44
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Stämmer att Mikaela e en riktig go tjej, all respekt till henne, hon är raka motsatsen till Alva. Hoppas hon får distans till det här gänget och uppgraderar från MB. Märks att Alva inte ens e så go mot Ms söta unge, det känns så himla påklistrat och onaturligt när hon ska interagera med barnet, för hon måste låtsas såklart. Hon har ju till och med lagt lite halvtaskiga skämt om barnet med sin fjortisattityd. Likaså är relationen med My också helt fejk, vem visste ens att hon fanns innan hon dog? Alva har typ 2 bilder och videos som körs på repeat, tror fan inte dom träffats fler ggr än så, hon var väl snarare em ny bekantskap och Alva borde ba lägga den offentliga "sorgen" to rest, det är utspelat nu. Haha kul att det nämndes att hon ger sig själv views, för det syns ju på två i bakgrunden att hon pausat sin egen yt video. Tror det var i senaste. Där hon också outar att hon begår folkbokföringsbrott, som numer är straffbart😅 smart tjej.
Alva hycklar som vanligg då hon sa att hon inte dömer dom som har OF men att har man det bör man inte lägga upp om det på insta för då är man en dålig förebild för de yngre. Men att glorifiera kriminalitet mord droger och filma sina rusher är okej? Alva är bara avundsjuk för att hon ser ut som Fiona och själv inte kan ha en OF. Hade iaf vart långt mer respektabelt än det hon och Alex pysslar med.

Exakt så. Hon önskar att hon hade utseendet till onlyfans. Vem minns hennes sexiga bildbomber i vintras när hon och Alex var helt tjackade en natt. Dom la upp ca 30 fula svettiga bilder på en fet Alva som stod på alla fyra och försökte se sexig ut. Det var i samband med att hon påstod sig ha gått ner 30 kg.
(Snarare 3 kg för att hon rushat med tjack i en vecka som hon sedan går upp dubbelt när hon tänder av)
Fan vad trött hon är.
Citera
2023-05-04, 12:52
Medlem
bellesbluess avatar
Nu har Alva en omröstning ifall hennes nästa vlogg ska börja filmas kvällen innan hennes nästa besök hos Alex eller samma morgon.
Alltså en tredje vlogg som ska handla enbart om ett besök hos Alex. Fattar hon inte hur jävla uttjatat det redan är!
Hela hennes liv kretsar kring besöken och breven från Alex. Så tragiskt.
Hon borde hellre ha en intervju med Alex bror lillen som det pratades om som precis har kommit ut. Det hade vart mer intressant. Få höra vad han tycker om sin brors uteliggarfasoner senaste halvåret osv.
Citera
2023-05-04, 13:11
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hon behöver förstå att han inte kommer komma ut på flera år. Den dagen domen faller kanske hon förstår att det är dags att släppa taget om nollan.
Hon kommer troligtvis aldrig fatta det, hela hon bygger på hans existens i hennes liv
Citera
2023-05-04, 15:26
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Asså det här med den där vloggen, vrf kan jag bara se vissa på den?? Som idag har jag fått se hon armstrong men aldrig när Alva lr Mikaela vloggar?

Vilka dagar kollar du? Alva har fredagar och Mikaela har Tisdagar.
Citera
2023-05-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Dom la upp ca 30 fula svettiga bilder på en fet Alva som stod på alla fyra och försökte se sexig ut.

Hahha men tack, tänkte också på dom där flottiga bilderna, där hon dessutom förmodligen skrev caption själv och la upp även på Alex IG. Har svårt tro han posta och skrivit så tbh. "Hon tvinga mig till en photosession again... till slut valde jag att hjälpa.. bästa valet jag gjort😍" hhhahah but why? För det enastående resultatet ni fick eller vadå, hänger inte med😅 Alvas försök att va sexig ger fortfarande samma död fisk ansikte vibes som alltid.
Citera
2023-05-04, 16:26
Medlem
Åh herregud hon var tvungen att ta chansen att vara med på omslaget till singeln när Alex inte kan säga emot. Smutsiga hund
Citera
2023-05-04, 16:27
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dulcenea
Hahha men tack, tänkte också på dom där flottiga bilderna, där hon dessutom förmodligen skrev caption själv och la upp även på Alex IG. Har svårt tro han posta och skrivit så tbh. "Hon tvinga mig till en photosession again... till slut valde jag att hjälpa.. bästa valet jag gjort😍" hhhahah but why? För det enastående resultatet ni fick eller vadå, hänger inte med😅 Alvas försök att va sexig ger fortfarande samma död fisk ansikte vibes som alltid.

Justja! Hahahaha hade glömt att hon la till en så otroligt pinsam caption! Skrattade högt när jag läste det där 🤣 smörhår och fiskblick i en svettig säng nånstans i värmlands skogar där dom hade låst in sig i samma sovrum i 10 dagar. Wow.
Citera
2023-05-04, 16:30
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Reagerade på samma sak. Hon lägger upp bilder från begravningen hon inte ens bemödade sig att gå på. Så luffigt.

Vafan var hon inte ens själv på begravningen? När man inte trodde hon kunde sjunka lägre…
Senast redigerad av XtraX 2023-05-04 kl. 16:32.
Citera
2023-05-04, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vafan var hon inte ens själv på begravningen? När man inte trodde hon kunde sjunka lägre…

Hur skulle hon ha tid med det? Hon måste alltid vara beredd om Alex skulle släppas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in