2023-04-07, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bannad4now
Undra vart alla ”slay” ”purr” kommentarerna är 😂

HAHAHAHA, dom existerar ifrån typ barbie_2013…. 🤦🏽‍♀️ period 💁🏽‍♀️
Citera
2023-04-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Kräktes upp fredags tacon när jag såg det där. Tack den…

Hahahaha my baaad 🙅🏽‍♀️ Men ärligt hur kunde hon FRIVILLIGT ställa upp på interjuver looking (not) like a snack
Citera
2023-04-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Varit borta från tråden ett tag nu. Var 2. Anledningen till varför han lämna Stockholm?

Är det ett par guldiga ultraboost hon har på sig?

Nej enligt tråden så ska skulder vara anledningen till ACs snabba flykt från Stockholm.

AC skulle tydligen ha fått fronta ett parti knark för 50k av någon i tråden som AC pundade upp och aldrig payade för. Han ska även ha gjort liknande saker mot andra i Stockholms området
Citera
2023-04-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av savagemamii
Hennes senaste story på sig sj döda mig.. hennes vän har dött o hon står o tar på sin tutte o leker sexig

https://anonfiles.com/LaFfFejdz6/D699DDAA_8063_4FEB_9706_2B02D1C78EDE_jpeg

Du menar denna?? Oufff jag tänkte exakt samma… inte ens 24 timmar har gått sen hon ”sörjer” sin vän PLUS hennes ”man” sitter inne o hon leker sexig på insta?
Way 2 go Alva, du slutar aldrig chocka…

Bara där är ett levande bevis på att alva allt annat än o är tillsammans med en kriminell för då vet man om dom oskrivna reglerna 👋🏽
Citera
2023-04-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlpraOxy1337
Synd att det inte finns en gilla knapp. Du hade fått en like av mig för den här

Hade fått dubbel like av mig
Citera
2023-04-07, 21:54
Medlem
Varför tillåts det snackas ot om Alexs flickvän/fru? det är väl inte henne tråden handlar om. Tråden handlar om Rapparen Alex som verkar vara en brottsling. Är hans brottslighet slutet på hans framgångssagas som YOUtubes prins?
Citera
2023-04-07, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Varför tillåts det snackas ot om Alexs flickvän/fru? det är väl inte henne tråden handlar om. Tråden handlar om Rapparen Alex som verkar vara en brottsling. Är hans brottslighet slutet på hans framgångssagas som YOUtubes prins?

För att Alva är en blodigel som sitter klistrad på Alex och gör sig högst aktuell i alla ”rapparens” angelägenheter. Till och med nu när Alex sitter häktad i Karlstad så letar Alva frenetiskt efter en bostad i Karlstad.
Citera
2023-04-07, 22:02
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Batguurl
https://anonfiles.com/LaFfFejdz6/D699DDAA_8063_4FEB_9706_2B02D1C78EDE_jpeg

Du menar denna?? Oufff jag tänkte exakt samma… inte ens 24 timmar har gått sen hon ”sörjer” sin vän PLUS hennes ”man” sitter inne o hon leker sexig på insta?
Way 2 go Alva, du slutar aldrig chocka…

Bara där är ett levande bevis på att alva allt annat än o är tillsammans med en kriminell för då vet man om dom oskrivna reglerna 👋🏽

Ja exakt den, fattar inte vad hon sysslar med? En annan hade vart upptagen med o må skit om ens ”man” vart häktad o ens vän helt plötsligt dött. Men Alva är upptagen med o vara sexy 4 the gram hhahaha
Citera
2023-04-07, 22:03
Medlem
Citat:
Hennes senaste story på sig sj döda mig.. hennes vän har dött o hon står o tar på sin tutte o leker sexig

Tänkte de också hahahaha wtf sitter och postar vila i frid stories samtidigt som hon lägger ut äckliga videos på sig själv verkligen tappat verklighetsuppfattningen heeeeeeelt 😭😭😭
Citera
2023-04-07, 22:04
Medlem
Citat:
Ja exakt den, fattar inte vad hon sysslar med? En annan hade vart upptagen med o må skit om ens ”man” vart häktad o ens vän helt plötsligt dött. Men Alva är upptagen med o vara sexy 4 the gram hhahaha

Snart lär hon väl vara upptagen med att vara sexy for A gram
Citera
2023-04-07, 22:11
Medlem
Citat:

Fattar inte heller helt ärligt. Jag hade inte ens pallat hålla koll på min telefon o ännu mindre uppdatera saker, varken på vem som gått bort lr sexiness bilder på mig sj 😭 menmen som sagt hon slutar aldrig chocka en, allt för uppmärksamhet! Tycker det är vidrigt beteende.. Noll respekt gentemot anhöriga lr dom som sörjer på riktigt faktiskt.
Citera
2023-04-07, 22:12
Medlem
savagemamiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imluvrgrl
Tänkte de också hahahaha wtf sitter och postar vila i frid stories samtidigt som hon lägger ut äckliga videos på sig själv verkligen tappat verklighetsuppfattningen heeeeeeelt 😭😭😭

Så jäkla sjukt beteende. Att hon är så frånvänd och vilsen. Hon har tappat det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in