Citat:
Ursprungligen postat av
bellesblues
Hon vloggar också på superiorvloggen på snapchat.
Där svarar hon ibland på frågor om Marcus och dittan och dattan.
Hon gör det väldigt tydligt att Marcus inte är välkommen i hennes och dotterns liv ifall han inte väljer rätt livsstil.
Hon tycker att han får skylla sig själv som sitter där han sitter.
Vilket han också kan göra.
Jag får känslan av att hon är en väldigt snäll och godhjärtad person och förmodligen tycker hon synd om Alva som är lite yngre och kanske är naiv som hon själv förmodligen en gång var och att hon därför låter henne bo där.
Bägge damerna säger dock att Alva inte bor där, utan i en egen lägenhet men det är förmodligen enbart för att hon inte ska förlora sitt bostadsbidrag eller liknande.
Alva har dagligen lagt upp videos hemifrån Mickan. Inte en endaste dag har hon befunnit sig någon annanstans.
Aha ok tack! Har inte snap, och jag har fått en block av Alva på Instagram, så inte mkt man hänger med nuförtiden.
Synd om Mickan, hon klarar nog inte att säga nej och återigen göra Alva hemlös. För en lägenhet har hon definitivt inte! Vf skulle hon ha det när hon säljer kläder från Shein, och dessutom är redo att röra sig direkt dit Alex blir flyttad inom kriminalvården! Undra hur hon ska lösa den boende situationen då. Om han får anstalt långt ifrån ngn ”storstad”?
Eller flyttad till ett häkte till Malmö exempelvis IMORGON! Skulle va kul o se hur hon löste det! Nu råkar det bara fallit jävligt bra på plats för henne. Och hon kan gå o säga till folk att hon mår så mycket bättre och allt går bättre med jobb osv, pga av hon känner att hon är nära Alex!
Det kommer hon snart inte kunna säga iaf, den situationen kan ändras över en natt. Skulle ngt hända på häktet, misskötsel eller annat hämtar de honom mitt i natten o kör mot okänd ort, han får inte reda på vart han ska, och allra minst Alva!