Citat:
Ursprungligen postat av
datanissen42
Han har jag träffat någon gång. Trevlig kille trodde inte han rörde sig i dessa kretsar. Gick fritidsledare kursen på Kristinehamns folkhögskola. Vet inte om han gick ut och blev klar nu när sommarlovet började.
Åh va skönt att få detta bekräftat!! Tycker det är så dumt när folk kallar han ”golare” killen är nog inte ens ”kriminell” så hur kan han ens kategoriseras som en tjallare. Vrf ska han brösta straff för Alex skull när Alex rentutav betett dig som skräp emot honom! O jätte tuffa Alex som går på den mkt yngre o svagare såklart, han borde försöka visa sina bollar bland dom riktiga ist. Killen va säkert ett fan, ung o väldigt naiv..
Läst att ngra trott Alex ville åka in o det kan mkt väl stämma, han har nog så mkt ångest över sitt liv o vill försöka bygga upp en fasad igen o han trodde de skulle vara lika ”enkelt” som alla andra gångerna men märker nu att det inte är som dom andra gångerna då han såkallade fans har väntat på hnm o han ser nog att Alva förstör allt så kan tänka mig att det är pga det Alva mår kefft.. för övrigt tror jag att Alex är ganska nojig inför en volta nu för han vet att han inte är så omtyckt av dom flesta i dom kretsarna.. spyr på hur pundigt dom har betett sig, hade skämts ihjäl om jag va Alva men hon visar upp de glatt o tror hon är en mob wife. T.o.m. en 12 åring hade skött de hela bättre….