Citat:
Ursprungligen postat av
Krongjort
Använd inte hagelbrakaren i närheten av din trailer bara, då kommer du få storfrämmande.
Men jag älskar storfrämmande. Jag lagar inte bara en suverän chili utan jag gör även en grym marinad, vi får ha öppet hus, alla får komma
Jo jag vet, tänkte ta ett spel där jag bara är "mig själv" och försöker överleva och ett spel där jag grillar järnet, spelar musik, larvar runt, lockar zombos till ett hus som jag sedan bränner ner för de lolz. Total bärsärkagång liksom
Vet ärligt talat inte hur jag skulle reagera på en zombieapokalyps. Antingen skulle jag försöka överleva efter bästa förmåga eller acceptera att jag kommer dö förr eller senare och bara "go out with a bang", göra vad jag alltid velat göra, springa ut på gården i bara underkläder, blasta "keep on rockin in the free world" ha en sista grillfest och när zombisarna kommer bara glufsa i mig en sista Flintastek och veva järnet med yxan
Tänk dig en överviktig man i bara boxershortsen som buggar och juckar till "Keep on rockin in the free world." med en yxa i vardera hand och en flintastek i munnen som står framför horden som rasar fram.
Ser du detta under zombieapokalypsen vet du "Där är Mackan52."