Citat:
Ursprungligen postat av
Krongjort
Anvnd inte hagelbrakaren i nrheten av din trailer bara, d kommer du f storfrmmande.
Men jag lskar storfrmmande. Jag lagar inte bara en suvern chili utan jag gr ven en grym marinad, vi fr ha ppet hus, alla fr komma
Jo jag vet, tnkte ta ett spel dr jag bara r "mig sjlv" och frsker verleva och ett spel dr jag grillar jrnet, spelar musik, larvar runt, lockar zombos till ett hus som jag sedan brnner ner fr de lolz. Total brsrkagng liksom
Vet rligt talat inte hur jag skulle reagera p en zombieapokalyps. Antingen skulle jag frska verleva efter bsta frmga eller acceptera att jag kommer d frr eller senare och bara "go out with a bang", gra vad jag alltid velat gra, springa ut p grden i bara underklder, blasta "keep on rockin in the free world" ha en sista grillfest och nr zombisarna kommer bara glufsa i mig en sista Flintastek och veva jrnet med yxan
Tnk dig en verviktig man i bara boxershortsen som buggar och juckar till "Keep on rockin in the free world." med en yxa i vardera hand och en flintastek i munnen som str framfr horden som rasar fram.
Ser du detta under zombieapokalypsen vet du "Dr r Mackan52."