Citat:
Hur koncentrerat dricker du det? Jag tyckte också att det smakade okej i början.. Nu tkr jag det smakar så djävulskt jävla illa. Spydde nån gång och det satte sig på hjärnan. Så bara jag öppnar påsen och känner lukten får jag rysningar nuförtiden. Måste hålla för näsan, svepa glaset och sen direkt skölja bort smaken med juice eller något liknande.
Ni som upplever AT från Kratom, hur länge och hur mycket har ni tagit då?
Senast jag hade det hemma tog jag dygnet runt i 3-4v. ca 350g totalt. Upplevde ingen AT öht. Inte det minsta. Varken psykiskt eller fysiskt. Effekten hade nästan helt avtagit i slutet och va mest glad för att det va slut så jag slapp den förbannade smaken..
Ni som upplever AT från Kratom, hur länge och hur mycket har ni tagit då?
Senast jag hade det hemma tog jag dygnet runt i 3-4v. ca 350g totalt. Upplevde ingen AT öht. Inte det minsta. Varken psykiskt eller fysiskt. Effekten hade nästan helt avtagit i slutet och va mest glad för att det va slut så jag slapp den förbannade smaken..
Jag fick AT ganska lätt när jag höll på. Har för mig jag hade kört 2-3 veckor, varje dag och i snitt fyra teskedar per dag (men ökade dosen gradvis under perioden), och fick en AT efter det som höll i sig i lite drygt en vecka. Kanske har det att göra med att jag varit beroende av tyngre opiater tidigare och haft min beskärda del av hemska ATs.
Kratom är inte heller kul att gå av när man väl får AT, men de är milda i jämförelse med tyngre droger. Sen beror det så klart på tid och dos också, kan tänka mig att det kan bli relativt hemska ATs på högre doser.
Sen har jag ett minne av att jag tidigare läst att det är lättare att bli beroende och få AT ifall man använt opiater i russyfte istället för smärtbehandling enligt ordinerad dos och det är möjligt att detta gäller även för kratom så det kan ju vara värt att ha i åtanke om man exempelvis behöver ta det på grund av smärta.