Citat:
Ursprungligen postat av
Mjäll
Jag känner en liten syrlig smak, men jag vet inte hur syrlig själva oxalsyran är i relevanta koncentrationer. Spenat är inte speciellt syrligt t.ex, men ska ändå undvikas av folk med njursten.
Visst kan det också innehålla antioxidanter och annat bra.
Överlag gillar jag smaken, det är ungefär som grönt te med en liten (eller stor) beska som talar om att något "medicinskt" är i görningen. Jag har utvecklat ett nästan kulinariskt tycke för denna beska precis som många har för alkoholens brännande känsla.
Hur koncentrerat dricker du det? Jag tyckte också att det smakade okej i början.. Nu tkr jag det smakar så djävulskt jävla illa. Spydde nån gång och det satte sig på hjärnan. Så bara jag öppnar påsen och känner lukten får jag rysningar nuförtiden. Måste hålla för näsan, svepa glaset och sen direkt skölja bort smaken med juice eller något liknande.
Ni som upplever AT från Kratom, hur länge och hur mycket har ni tagit då?
Senast jag hade det hemma tog jag dygnet runt i 3-4v. ca 350g totalt. Upplevde ingen AT öht. Inte det minsta. Varken psykiskt eller fysiskt. Effekten hade nästan helt avtagit i slutet och va mest glad för att det va slut så jag slapp den förbannade smaken..