Citat:
Ursprungligen postat av
Gatujuristen
Varför måste jag ha en agenda när jag återberättar det jag hört? Det finns faktiskt kvinnor som inte är intresserade av alla män. Du har säkert upplevt det någon gång.
Citat:
Ursprungligen postat av
buzzerbuzzer
Hmmm! Är ju ett tag sen han spelade och ser rätt gammal ut för sin ålder. Jag säger inte att det är så här men det kan vara nått åt det här hållet..
Foppa är av sin kändisstatus van att få ligga med nästan vem han vill, han har kanske lite smak för ungkatt (18-22 typ). Två unga töser som han siktar in sig på vet knappt vem den skäggige kåta farbrorn som är äldre än deras egna fäder är. Dom avvisar den kåta skäggiga och förmodligen kraftigt berusade farbrorn som har lite svårt att ta det. Vet ni inte vem jag är, vet ni hur rik jag är, vet ni hur bra jag va, jag får alltid ligga osv.
Flickorna som inte vet detta tycker att den skäggiga, kåta och fulla farbrorn är obehaglig och påstridig och ser ingen annan utväg än att säga till vakten för att få vara ifred från farbrorn med det lite sargade egot.
Vakten söker upp farbrorn och inser att farbrorn är bra på arslet. -Farbrorn nu räcker det för ikväll va, dags att gå hem. Farbrorn är tillräckligt smart för att inse att det är dumt att ställa till en scen och följer med vakten ut.
Tycker inte att det låter som en orimlig historia och farbrorn har ju haft rykte om sig att bli lite i gasen vid festligheter ända sen ungdomsåren.
Men vem vet.
Som någon i tråden skrev;
"Foppa tillhör en liten skara av elitmän som blir uppvaktade av kvinnor, inte tvärtom. Foppa är alfahanne, self made miljardär, egenföretagare och kändis. Sånt ger pirr i bäret på tjejerna. Om Foppa nobbar beundrarinnorna så blir han istället metoo-ad som hämnd.".
Foppa skulle aldrig behöva eller ens försöka springa efter någon servitris. Det är snarare så att Foppa blivit trött på alla unga tjejer som vill knulla med honom och sagt till dom vänligt men bestämt. Då blev tjejen ledsen och förnärmad och säger till alla sina vänner att Foppa försökte ligga med henne. Det är ofta så det funkar i dagens MeToo-samhälle. Många tjejer kan inte ta att bli nobbade och blir kränkta.

Se bara skiten med Joel Kinnaman m.fl. Många tjejer ser guldläge och utnyttjar MeToo:ets glans nuförtiden.
Detta skeende är mycket mer troligt än att någon som får modell-fitta serverat på fat om han vill dagligen skulle ha sprungit efter några nobodies/fula inavelsservitriser i Åre.
Men bra försök! Förmodligen rykten startade av tjejer som blivit nobbade av Foppa eller djurgårdare som blev ledsna i ögat eftersom de blev brutalt rövknullade av Foppas lag.