Citat:
Ursprungligen postat av
DudeConfused
Undrar en sak... Stämpel, ska det inte vara pressat i chokladen? Eller räknas en stämpel, som en pappersbit med namn på?
Har för mig att hasch som bara har en pappersloga där det står "Hoka" eller "Sweet AF" är generellt vanligt standard.
Men typ en kaka där det är pressat i en stämpel på själva kakan typ som "Ferrari" eller liknande är allmänt bättre hasch?
Misstar jag mig totalt?
Typ som Kokain kan ha stämpel på själva kokskakan.
Eller är alla haschsorter med "stämpel" en vanlig pappersloga med något random namn?
Nästan alla kakor var stämplade förr, dåliga sorter som bra, minns alla möjliga, DC, Ferrari, guld afghan, Audi, OG osv. Samma skit som med pappers lappen igentligen.. fanns ingen garanti att det var bra, afghanen var ju tydligen minns jag, i början var den dunder, sen kopiera nån stämpeln så blev den skit.
Lättare dock nu att fula sig med pappers lapparna, bara kopiera ifrån en bra sort å klistra på sin skit sort istället...
Fick dock tag i riktigt svart fin afghan nyligen, kom i en rund boll, storlek med en tennisboll 😅