Citat:
Ursprungligen postat av
Robbejao
Det är bara pappersloga nu för tiden på hasch.
Förr vara det stämplat direkt på kakorna men sällsynt nu för tiden. Jude stämpel och guldstämplad afghan var poppis förr.
Precis

Men det säljs som guld, snabbare än kokain förfan!
Jag får 8g för 500, 4500 100g.
Säljer vidare för samma pris.