2023-05-01, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Exakt. Dom gör sådär varje år och försöker övertala den som börjar fara illa att stanna och jobba på det. Vet inte om du minns den rödhåriga tjejen som var fysioterapeut och matchades med en kille som var riktigt elak och instabil, det var några år sen. Eller det något av de första åren där en lite bränd man som inte alls brydde sig om statusprylar och arbetade som golvläggare matchades med en mobbande snobb-tant som trodde att hon skulle matchas med en vindrickande golfspelare. Fattar verkligen inte var ”expertisen” i matchningarna kommer in. De gemensamma nämnarna brukar vara typ ”bägge gillar pasta” eller ”Båda har läst Harry Potter”.

Minns inte det första paret men däremot det andra. Gullig man som flyttade in hos en riktig ragata i Hammarby Sjöstad i Stockholms innerstad? Det var plågsamt.
Citera
2023-05-01, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Det är ett jäkla tjat om Försäkringskassan i den här tråden! Min erfarenhet är att sjukpenning är rätt svårt att få så jag gissar att hon på ett eller annat sätt, (ångest med kanske?) är tillräckligt sjuk för att vara hemma. Oavsett vad är detta väldigt tråkigt att diskutera i längden.
Däremot tycker jag att det är oschysst av produktionen att casta henne, och fel av henne själv att söka, då hon är för nedsatt för att orka gå in i detta med allt vad det innebär just nu. Inte schysst mot den man som sökt en kvinna att ge sig ut på äventyr med och inte schysst mot henne själv som verkar väldigt känslig för stress.

Där tror jag vi har svaret. Hon är nog sjukskriven pga ångest och depression snarare än det fysiska tillståndet.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Jag kollade nu. Lina Tomikas kan omöjligt vara sjukskriven. Hon går antagligen på soc.
https://www.bildtagg.se/bild/2uwfv3he7j9lzccannto9zk

Så där sprängdes det luftslottet. Mytoman alltså.

Hur kan du se det? För oss som inte är insatta i koderna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flb3455
Hur står Ida ut med Alexander?
Han är måhända vältränad men han är ju bara så trist och ger inget speciellt till relationen. Hon får ju driva allt, vilket kan vara kul i början men absolut inte i längden. Han tävlar mot henne. Han pratar verkligen konstigt, med någon nasal stämma. Han måste lägga sig senast klockan tio…vad händer annars? Har människan aldrig varit trött någon gång, man överlever…Jag får asbergers-vibbar av honom….

Håller med, dock heter han Arvid. Lycka till att skaffa barn med någon som måste sova så tidigt tänker jag. Känns som han är extremt självupptagen och extremt tråkig och inrutad. Tycker iof Ida är minst lika ointressant. Blir trött bara av att se henne och hur hon hoppar runt och säger saker man förstår hon inte riktigt menar. Snygg är hon inte heller.
Citera
2023-05-01, 23:01
Medlem
Citat:
Jag kollade nu. Lina Tomikas kan omöjligt vara sjukskriven. Hon går antagligen på soc.
https://www.bildtagg.se/bild/2uwfv3he7j9lzccannto9zk

Så där sprängdes det luftslottet. Mytoman alltså.

Precis.
Citera
2023-05-01, 23:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gretagrisfantast
Håller med, dock heter han Arvid. Lycka till att skaffa barn med någon som måste sova så tidigt tänker jag. Känns som han är extremt självupptagen och extremt tråkig och inrutad. Tycker iof Ida är minst lika ointressant. Blir trött bara av att se henne och hur hon hoppar runt och säger saker man förstår hon inte riktigt menar. Snygg är hon inte heller.

Jag tycker att Arvid överraskat positivt. Jag tyckte att han såg bra ut och verkade vettig från början och tycker det ännu mer nu. Väldigt ovanlig kille på ett positivt sätt!
Citera
2023-05-01, 23:10
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Där tror jag vi har svaret. Hon är nog sjukskriven pga ångest och depression snarare än det fysiska tillståndet.
Se mitt inlägg. Lina är inte sjukskriven. Noll inkomst.

Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Hur kan du se det? För oss som inte är insatta i koderna.
Man kan se det på deklarerade inkomst av tjänst. Där har hon endast 354kr. Sjukpenning klassas som inkomst av tjänst alltså får hon ingen sjukpenning.

Antagligen går hon på soc och fakear sjukdom för att slippa söka jobb. Siktar nog på förtidspension.
Citera
2023-05-01, 23:16
Avslutad
Citat:

Man kan se det på deklarerade inkomst av tjänst. Där har hon endast 354kr. Sjukpenning klassas som inkomst av tjänst alltså får hon ingen sjukpenning.

Antagligen går hon på soc och fakear sjukdom för att slippa söka jobb. Siktar nog på förtidspension.

Nice match experterna screenat fram till Alex .
Citera
2023-05-01, 23:16
Medlem
Citat:

Kan det inte vara 354 tusen.... Hur som helst hoppas inte Lina läser allt hemskt som skrivs här.
Citera
2023-05-01, 23:17
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Kan det inte vara 354 tusen.... Hur som helst hoppas inte Lina läser allt hemskt som skrivs här.
Kolla bilden. Det är 354kr. Inte tusen.

Lina jobbar inte och gör inget vettigt på dagarna så du kan nog räkna med att hon läser allt här.
Citera
2023-05-01, 23:21
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Fy fan vad denna hemska Caroline beter sig mot August. Hon stör sig ju på allting.!
Nästa vecka blir intressant, då ska August äntligen utsätta andra människor för livsfara enligt hysterikan Carro, vad har han gjort tror ni, försökt storma slottet själv? besprutat nån rättvisemärkt kaffeodling med flygplan, hindrat båtflyktingar från att landsstiga?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-01 kl. 23:34.
Citera
2023-05-01, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky

Varför hoppas du inte det? Att ljuga inför hela svenska folket är att spela ett ganska högt spel, hon har sig själv att skylla om det hon påstår inte håller för en granskning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in