2023-04-24, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Jag träffade en eskort för nåt halvår sen som skrev uttryckligen i sin annons att hon inte vill ta emot oralsex. Alltså bli slickad. Vad jag vet så får hon ändå kunder. Fast hon har väl skrivit så från början. Det kanske är svårt att lägga till det i efterhand när man redan skaffat sig stammisar som tänder på det?

Jag tror, generellt, för att lyckas som eskort, både ekonomiskt och hälsomässigt, så handlar det om att veta vem man är och var ens gränser går och utefter det skapa en marknadsföringsstrategi som går i linje med det. Det finns så många olika sätt att sexarbeta på och så många olika kundgrupper med varierande behov och önskningar och om man jobbar aktivt med vilka kunder man drar till sig så kommer det göra stor skillnad. Att marknadsföra sig som något man inte är eller inte vara tydlig med sina gränser i sin kommunikation ställer till det då det skapar jobbiga situationer att hantera, ökar stress osv. Så ja, att göra det man tycker om/är OK med och inte annat och se till så att de man träffar har rätt förväntningar är ett framgångsrecept enligt mig.
Citera
2023-04-25, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massipantota
Hur e man en bra kund? Har ni ngn kund ni gillar extra o vf då?
Tydlig kommunikation är verkligen det absolut bästa.
"Hej jag är ute efter det här, helst någon gång under de här dagarna, de här tiderna, på den här platsen."
Låtsas att du ska gå till frisören, boka ett viktigt möte inom jobbet eller dylikt.
Försök att bemöta mig med samma respekt som du bemöter andra människor.
Jag drar öronen åt mig direkt när jag får den minsta hint av att du ser ner på mig.

Sedan förstår jag att man kan gilla "smutset" hos en prostituerad, men håll det för dig själv, du slåss om min tid och uppmärksamhet med ca 100 andra män, visa istället varför jag ska boka med just dig.

Och ge mig gärna dricks eller presenter.
Ja, jag tar gärna den där skjortan som du råkade beställa i fel storlek eller parfymflaskan som bara står och samlar damm.
Jag säljer sex av ekonomiska skäl, det är sällan jag unnar mig själv lyxartiklar.

Det är också fint när jag blir erbjuden en läsk i oöppnad burk, en ren handuk, någon godis.

Tvätta även röven, vecket under magen och naveln när du duschar innan.
Det är sorgligt många som bara tvättar kuk och pung precis innan träffen, vi känner lukterna från alla dina vrår.
Använd helst parfymfri tvål och deo.
Borsta tänderna, men skippa tuggummi.
Det är inte trevligt att tungkyssa någon som smakar sötsliskig jordgubb i munnen.

Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff
På 30 min och 1 h har dom gränser för killen att komma 30 min 1 gg 1h 2gg.
alla andra alternativ obegränsat.
Hur har ni på era träffar ?
är det då killen kommit så är det klappat och klart eller kör ni en typ omgång 2 om tid finns ?
Många överskattar hur fort de kommer.
De tror att de ska komma lika fort som när de runkar eller har sex med sin fru.
Det är en nervös upplevelse att träffa en prostituerad, det finns spänning och tankegångar där som vanligtvis inte är med i deras vardagliga sexliv, och även om tjejen som man har köpt är jättefin så kommer det att ta lite längre tid än vad man trott.

Jag har en begränsning på 1 sprut per 30 min.
Citera
2023-04-29, 10:35
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Som andra redan har skrivit så är tydlig kommunikation väldigt viktigt. Alla mina bra stammisar var tydliga, raka och schyssta redan i första kontakten. Jag har ingen lust att chatta i evigheter och vill inte träffa nån som är så dum i huvudet att personen tror att man kan svara på "Vill du ses???". Hur kan man inte fatta att sexarbetaren behöver ganska så mycket info för att kunna veta om man vill ses. Vem, var, vad och när? Basic kan tyckas men det är MÅNGA muppar som inte fattar det...

Jag har några stammisar som jag gillar lite extra och det beror helt enkelt på personkemi och att vi klickar så träffarna blir alltid kul. Gillar iofs alla mina stammisar pga schyssta och raka men med en del personer funkar man ju liksom bättre än med andra och det är precis samma sak när man sexarbetar.
Citera
2023-04-29, 10:44
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrkoff
Tjena tjejer grym tråd ni är fantastiska.
Har en fråga till er den har säkert varit uppe i tråden men hittar inte så frågar nu.
Jag bor i Finland här har tjejerna 30 min 1 h 2h och kvällsträff 3 timmar och övernattning typ från 21.00 -07.00 .
På 30 min och 1 h har dom gränser för killen att komma 30 min 1 gg 1h 2gg.
alla andra alternativ obegränsat.
Hur har ni på era träffar ?
är det då killen kommit så är det klappat och klart eller kör ni en typ omgång 2 om tid finns ?
Ha det tryggt och gott Tjejer.
Kram

Jag har ingen begränsning på antalet sprut under en träff men det är många som överskattar sin förmåga att kunna komma många ggr. Nu var det länge sen men jag har fått frågan om man får komma 3-4 ggr på 30 min. Det beror väl lite på vilken typ av träff man gör, alltså inriktningen på den. Gör man gfe så brukar det ju vara ganska så mycket fokus på mys och kramar efteråt. Jag har inte träffat så många som vill hetsa fram så många utlösningar som möjligt faktiskt. Det brukar liksom lösa sig av sig självt, finns det tid och ork till flera utlösningar så kör man igen. 30 min gör jag bara med stammisar som är införstådda med att 30 min är väldigt kort och det att inte finns så mycket tid för avancerade saker, det handlar liksom mest om en snabb påsättning eller ett bj.
Citera
2023-04-30, 09:15
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Som andra redan har skrivit så är tydlig kommunikation väldigt viktigt. Alla mina bra stammisar var tydliga, raka och schyssta redan i första kontakten. Jag har ingen lust att chatta i evigheter och vill inte träffa nån som är så dum i huvudet att personen tror att man kan svara på "Vill du ses???". Hur kan man inte fatta att sexarbetaren behöver ganska så mycket info för att kunna veta om man vill ses. Vem, var, vad och när? Basic kan tyckas men det är MÅNGA muppar som inte fattar det...

Jag har några stammisar som jag gillar lite extra och det beror helt enkelt på personkemi och att vi klickar så träffarna blir alltid kul. Gillar iofs alla mina stammisar pga schyssta och raka men med en del personer funkar man ju liksom bättre än med andra och det är precis samma sak när man sexarbetar.
Personkemi och kommunikation är nyckeln till bra träffar Håller helt med dig. Är så glad att jag sållar bort alla idioter idag som bara skriver "Hej", "VILL DU SES NU!?" osv. För några år sen chattade jag med alla och det tog mycket tid som jag nu kan lägga på annat .

Har märkt att några av mina stammisar missuppfattar vår relation helt. De tycker att vi klickar till 100% och verkligen kan vara ärliga med varandra samtidigt som jag sitter där och räknar minuter och hoppas han är klar snart haha. Förstår inte hur man kan uppleva samma sak så olika. Vissa som påstår sig vi klickar tycker jag det bara skär sig med och det är så jobbigt samtidigt som man kanske inte vill avvisa dem. Får ljuga mig igenom dessa träffar för att kunna ses igen haha.
Citera
2023-04-30, 12:14
Medlem
tomatlarss avatar
Hur flexibla brukar ni vara med tid och pris?

Är det värkligen fram med äggklockan 30min nu kör vi. Eller kan det vara mellan 23min och 37min beroende på hur det går?

Och med pris menar jag är det fast eller tar ni mer av dom ni inte gillar och ger rabatt till dom ni gillar?
Citera
2023-04-30, 13:50
Medlem
Händer det att ni upplever betalningen som en bonus snarare än förutsättning? Alltså att ni är attraherade av kunden och att sexet är bra till den grad att ni tänker att det här hade jag velat göra även om ni inte hade fått betalt för det. Eller gör omständigheterna det så osexigt att även Channing Tatum enbart hade känts som ett jobb?
Citera
2023-05-01, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomatlars
Hur flexibla brukar ni vara med tid och pris?

Är det värkligen fram med äggklockan 30min nu kör vi. Eller kan det vara mellan 23min och 37min beroende på hur det går?

Och med pris menar jag är det fast eller tar ni mer av dom ni inte gillar och ger rabatt till dom ni gillar?
Jag sätter mig inte på tvären och kräver en extra femhundring om det tar 45 min med någon som egentligen har bokat 30 min.
Men, jag gör en mental anteckning och föreslår att kunden bokar en timme nästa gång han kommer tillbaka.
Men det har absolut hänt att jag ghostat kunder efter första träffen eftersom de har haft sådana extrema svårigheter med att komma, och att det både blir vansinnigt fysiskt ansträngande för mig och går ut över tiden.

Eftersom jag inte erbjuder snabbisar, och mitt 30 min-pris är det absolut lägsta jag kan tänka mig för att ens ha kontakt med kundens kön, så får man inte några pengar tillbaka om man kommer efter 2 juck heller.
Jag har haft många 30min-bokningar som tagit 5 min.

Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Händer det att ni upplever betalningen som en bonus snarare än förutsättning? Alltså att ni är attraherade av kunden och att sexet är bra till den grad att ni tänker att det här hade jag velat göra även om ni inte hade fått betalt för det. Eller gör omständigheterna det så osexigt att även Channing Tatum enbart hade känts som ett jobb?
Nej. Aldrig.
Jag genomlider mina träffar och behöver aktivt anstränga mig för att inte kräkas under dem, oavsett vem som har bokat mig.
Jag räknar minuterna, påminner mig själv om att det snart är över och försöker zona ut och tänka på annat så att jag tillfälligt glömmer var jag befinner mig och håller på med.
Det finns inte en enda man som skulle kunna förändra den känslan.
Det blir värre för mig om han är sexuellt erfaren och duktig på det han gör, eftersom han då vet hur han ska stimulera mig och därmed bara ökar mitt obehag.
Varje gång de stimulerar min klitoris så känns det som om de pillar i ett sår.
Jag kan inte beskriva tillräckligt noga hur otroligt jobbigt det är för mig är ha sex med personer som jag inte har valt.
Citera
2023-05-01, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardtmuth
Jag sätter mig inte på tvären och kräver en extra femhundring om det tar 45 min med någon som egentligen har bokat 30 min.
Men, jag gör en mental anteckning och föreslår att kunden bokar en timme nästa gång han kommer tillbaka.
Men det har absolut hänt att jag ghostat kunder efter första träffen eftersom de har haft sådana extrema svårigheter med att komma, och att det både blir vansinnigt fysiskt ansträngande för mig och går ut över tiden.

Eftersom jag inte erbjuder snabbisar, och mitt 30 min-pris är det absolut lägsta jag kan tänka mig för att ens ha kontakt med kundens kön, så får man inte några pengar tillbaka om man kommer efter 2 juck heller.
Jag har haft många 30min-bokningar som tagit 5 min.

Nej. Aldrig.
Jag genomlider mina träffar och behöver aktivt anstränga mig för att inte kräkas under dem, oavsett vem som har bokat mig.
Jag räknar minuterna, påminner mig själv om att det snart är över och försöker zona ut och tänka på annat så att jag tillfälligt glömmer var jag befinner mig och håller på med.
Det finns inte en enda man som skulle kunna förändra den känslan.
Det blir värre för mig om han är sexuellt erfaren och duktig på det han gör, eftersom han då vet hur han ska stimulera mig och därmed bara ökar mitt obehag.
Varje gång de stimulerar min klitoris så känns det som om de pillar i ett sår.
Jag kan inte beskriva tillräckligt noga hur otroligt jobbigt det är för mig är ha sex med personer som jag inte har valt.
Underbart att höra den verkliga sanningen.. Tack..
Citera
2023-05-01, 12:59
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Det har definitivt hänt att jag har varit genuint attraherad av kunden och njutit av sexet, men jag ser det nog snarare som en bonus att njuta på jobbet. Betalningen är ju trots allt en förutsättning, precis som på mitt vanliga jobb.
Citera
2023-05-01, 13:09
Medlem
Citat:

Jag har många bra kunder och dessa får alltid den absolut bästa servicen av mig. ❤️

Bra-kund-lista som utgår från mig:

- Var trevlig och tydlig med vem du är, vad du söker, plats, dag, tid, längd i det inledande mailet.

- Börja inte prata om ”stammis”-förmåner/pruta/antyd att du vill ha mer tid än du betalar för osv, i synnerhet inte tidigt i kontakten, men även senare är det inte välkommet. Sök endast kontakt med providers i din prisklass och bete dig som en gentleman med andra ord.

- Var nyduschad när träffen börjar. Renlighet på högsta nivå, skrubba alla skrymslen med MYCKET tvål.

- Följ eskortens instruktioner kring diskretion till punkt och pricka om hen har sådana. De syftar till att skydda både dig och hen. Ha förståelse vid exempelvis incall att det i det svenska politiska klimatet ofta är knepigt för eskorten att kunna erbjuda det och det är viktigt att som kund vårda denna chans genom att inte tumma på diskretionen.

- Betala arvodet precis i början av träffen utan att behöva bli ombedd. Tvätta händerna med tvål efteråt om betalningen sker i kontanter och avsett är det trevligt att vara ren om händerna om du kommer utifrån och ska pilla på intima ställen.

- Bete dig lugnt, normalt och artigt när ni först ses IRL. Kasta dig inte på eskorten efter att ha tagit av dig skorna typ. Ni kan sitta ner några minuter, ta ett glas av något slag, lära känna varandra lite och landa i sammanhanget.

- Personligen gillar jag när kunder är relativt tillbakalutade i upplevelsen och låter mig leda den från början till slut. Jag har erfarenhet och fingertoppskänsla och det blir garanterat bäst så.

- Självklart var lyhörd för eskortens kroppsspråk under akten. Och tveka inte att berätta vad du gillar/inte gillar. Kommunikation.

- Var respektfull med eskortens tid och pusha inte på den fronten.

Ej förväntat men bonus för de som vill ta det next level:

- Dricksa om du är nöjd.

- Ge en opersonlig present, typ vin, choklad, presentkort på spa/Zalando/delikatessbutik, enkelt, äkta smycken, parfym. Inga tavlor, skrymmande saker, speciella smycken, färgglada kläder osv. Håll det väldigt generiskt.

- Ha glimten i ögat, var uppskattande och ha en varm, förtrolig approach.

- Kom ihåg vad ni pratat om förra gången och återkoppla till det när ni ses nästa gång. Lägg på minnet om eskorten sagt något som hen gillar/ska göra osv. Supergulligt.
Citera
2023-05-01, 14:55
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Jag har många bra kunder och dessa får alltid den absolut bästa servicen av mig. ❤️

Bra-kund-lista som utgår från mig:

- Var trevlig och tydlig med vem du är, vad du söker, plats, dag, tid, längd i det inledande mailet.

- Börja inte prata om ”stammis”-förmåner/pruta/antyd att du vill ha mer tid än du betalar för osv, i synnerhet inte tidigt i kontakten, men även senare är det inte välkommet. Sök endast kontakt med providers i din prisklass och bete dig som en gentleman med andra ord.

- Var nyduschad när träffen börjar. Renlighet på högsta nivå, skrubba alla skrymslen med MYCKET tvål.

- Följ eskortens instruktioner kring diskretion till punkt och pricka om hen har sådana. De syftar till att skydda både dig och hen. Ha förståelse vid exempelvis incall att det i det svenska politiska klimatet ofta är knepigt för eskorten att kunna erbjuda det och det är viktigt att som kund vårda denna chans genom att inte tumma på diskretionen.

- Betala arvodet precis i början av träffen utan att behöva bli ombedd. Tvätta händerna med tvål efteråt om betalningen sker i kontanter och avsett är det trevligt att vara ren om händerna om du kommer utifrån och ska pilla på intima ställen.

- Bete dig lugnt, normalt och artigt när ni först ses IRL. Kasta dig inte på eskorten efter att ha tagit av dig skorna typ. Ni kan sitta ner några minuter, ta ett glas av något slag, lära känna varandra lite och landa i sammanhanget.

- Personligen gillar jag när kunder är relativt tillbakalutade i upplevelsen och låter mig leda den från början till slut. Jag har erfarenhet och fingertoppskänsla och det blir garanterat bäst så.

- Självklart var lyhörd för eskortens kroppsspråk under akten. Och tveka inte att berätta vad du gillar/inte gillar. Kommunikation.

- Var respektfull med eskortens tid och pusha inte på den fronten.

Ej förväntat men bonus för de som vill ta det next level:

- Dricksa om du är nöjd.

- Ge en opersonlig present, typ vin, choklad, presentkort på spa/Zalando/delikatessbutik, enkelt, äkta smycken, parfym. Inga tavlor, skrymmande saker, speciella smycken, färgglada kläder osv. Håll det väldigt generiskt.

- Ha glimten i ögat, var uppskattande och ha en varm, förtrolig approach.

- Kom ihåg vad ni pratat om förra gången och återkoppla till det när ni ses nästa gång. Lägg på minnet om eskorten sagt något som hen gillar/ska göra osv. Supergulligt.
Håller med om alla punkter! Speciellt den sista, det är SÅ gulligt när kunder kommer ihåg vad vi har pratat om och tar upp det nästa gång vi ses. Det får mig att känna mig speciell och uppskattad, vilket såklart leder till att kunden får en bättre upplevelse. 😊
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in