Citat:
Ursprungligen postat av
massipantota
Hur e man en bra kund? Har ni ngn kund ni gillar extra o vf då?
Jag har många bra kunder och dessa får alltid den absolut bästa servicen av mig. ❤️
Bra-kund-lista som utgår från mig:
- Var trevlig och tydlig med vem du är, vad du söker, plats, dag, tid, längd i det inledande mailet.
- Börja inte prata om ”stammis”-förmåner/pruta/antyd att du vill ha mer tid än du betalar för osv, i synnerhet inte tidigt i kontakten, men även senare är det inte välkommet. Sök endast kontakt med providers i din prisklass och bete dig som en gentleman med andra ord.
- Var nyduschad när träffen börjar. Renlighet på högsta nivå, skrubba alla skrymslen med MYCKET tvål.
- Följ eskortens instruktioner kring diskretion till punkt och pricka om hen har sådana. De syftar till att skydda både dig och hen. Ha förståelse vid exempelvis incall att det i det svenska politiska klimatet ofta är knepigt för eskorten att kunna erbjuda det och det är viktigt att som kund vårda denna chans genom att inte tumma på diskretionen.
- Betala arvodet precis i början av träffen utan att behöva bli ombedd. Tvätta händerna med tvål efteråt om betalningen sker i kontanter och avsett är det trevligt att vara ren om händerna om du kommer utifrån och ska pilla på intima ställen.
- Bete dig lugnt, normalt och artigt när ni först ses IRL. Kasta dig inte på eskorten efter att ha tagit av dig skorna typ. Ni kan sitta ner några minuter, ta ett glas av något slag, lära känna varandra lite och landa i sammanhanget.
- Personligen gillar jag när kunder är relativt tillbakalutade i upplevelsen och låter mig leda den från början till slut. Jag har erfarenhet och fingertoppskänsla och det blir garanterat bäst så.
- Självklart var lyhörd för eskortens kroppsspråk under akten. Och tveka inte att berätta vad du gillar/inte gillar. Kommunikation.
- Var respektfull med eskortens tid och pusha inte på den fronten.
Ej förväntat men bonus för de som vill ta det next level:
- Dricksa om du är nöjd.
- Ge en opersonlig present, typ vin, choklad, presentkort på spa/Zalando/delikatessbutik, enkelt, äkta smycken, parfym. Inga tavlor, skrymmande saker, speciella smycken, färgglada kläder osv. Håll det väldigt generiskt.
- Ha glimten i ögat, var uppskattande och ha en varm, förtrolig approach.
- Kom ihåg vad ni pratat om förra gången och återkoppla till det när ni ses nästa gång. Lägg på minnet om eskorten sagt något som hen gillar/ska göra osv. Supergulligt.