Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Det är också min erfarenhet av sugar dating. Iofs har jag bara haft en sugar daddy-relation och den varade ändå i två år och fungerade rätt bra. Problemet för mig var att han ville ha konstant (då menar jag bokstavligen konstant) och att på slutet av relationen började han klaga på att det kostar pengar, att det är dyrt att fika och dyrt att äta på restaurang. Han ville alltså att vi skulle äta ute och fika ofta, men tyckte att det var för dyrt, och ville att jag skulle betala för mitt eget. Han hade nog alltså missförstått vad en sugar-relation är egentligen… Samtidigt var han väldigt noga med att poängtera att han är höginkomsttagare och inte har några ekonomiska problem. 🙄 Detta plus att han aldrig lät mig vara ifred ledde till att jag till slut avskedade honom.
Min erfarenhet av SD är lite annorlunda. Jag har inte haft någon äkta SD relation heller egentligen men dessa upplevelser har påverkat min bild av män och hur behändigt det är att vara en söt ung tjej.
Jag hade min första relation som liknande SD när jag var typ 16, han var kanske 22 och uppvaktade mig med grejer som jag hade pratat om att jag sparade pengar till. Vi hade aldrig sex eller kysstes inte, det var en bekants storebror och hade hittat mig på så vis. Jag umgicks bara med honom för att han var snäll, gav mig grejer och skjutsade mig och var en allmänt behändig kompis att ha. Han ville nog bli ihop med mig och försökte vara snäll så att jag skulle bli kär i honom. Jag utnyttjade det och lät han tro att han hade en chans enda tills att det inte gick längre. Vi slutade ses när min pojkvän påpekade att han tyckte att det var jobbigt.
Några år senare när jag fyllt 18 och hängde på krogen mycket så träffade jag nya män som ville ”ta hand om mig”, jag har alltid dragits till äldre män och de har tyckt om att ge mig som fattig student saker och service. Det var framförallt en som jag träffade länge som gav mig massa fina presenter, och han bodde praktiskt nog nära klubbarna jag gick på så hos honom kunde jag sova hos när jag ville, och han var väldigt bra i sängen med. Han betalade alltid allt när jag var ute med mina vänner, och om han inte kunde följa med själv då fick jag låna hans kort.
Denna relation har varit organisk och varit väldigt anpassad till mitt liv, allt har varit på mina villkor och jag har känt att det varit kvalitativt åt båda håll. Ingen av männen har varit värst krävande eller kvävt mig, utan det har varit väldigt naturligt. Jag fick heller inte pengar av männen utan saker som jag ville ha, allt från en ny mobil till bord på en nattklubb med massa champagne. När jag hade paus i mitt festande pga tex att jag bråkat med mina tjejkompisar så lockade han mig in till stan med en shopping runda tex, för att jag skulle må lite bättre - inte för att han skulle få ligga efteråt, höhö.
Mao, sträckan mellan att leva på som vanligt och att sälja sex har egentligen aldrig varit speciellt stor.
Jag tänkte i höstas att jag skulle kunna tänka mig en SD relation igen och reggade mig på diverse plattformar men jag hittade ingen som var intresserad av det som jag sökte. Och min kravnivå idag är mycket högre än den var tidigare. Alla män kändes så himla snåla och det ger mig så himla dålig energi då det är viktigt för mig att inte bli dränerad av något som jag vill ska vara kul. Annars blir mitt pris dubbelt så högt.