2023-05-01, 11:45
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Var dom gifta? Isåfall går ju inte Nicole lottlös från detta

Förlovade.
Citera
2023-05-01, 11:48
Medlem
Tycker Nicole Nordin ser ut som hon den där hästliknande programledaren för Bonde söker fru istället för att knulla djuren.

Vad är det nu hon heter igen?
Citera
2023-05-01, 11:51
Medlem
outback4s avatar
Nåja...Modo gick upp i elitserien så Foppa är nöjd och glad ändå.
Ett fruntimmer är bara ivägen..
Citera
2023-05-01, 11:52
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunklor
Tycker Nicole Nordin ser ut som hon den där hästliknande programledaren för Bonde söker fru istället för att knulla djuren.

Vad är det nu hon heter igen?
Linda Lindorff
Citera
2023-05-01, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BizarreReverend
Tror inte Foppa,är direkt ledsen över det hela. Som business man kommer ungarna säkert ha det bra. Exet kommer tjäna en del egna pengar,och förmodligen ta hand om ungarna.

Foppa kan på sin fritid,spela golf,business och knulla lösaktiga fruntimmer som tidsfördriv.

Hon drog vinstlotten.

Först när Nicole Nordin blev ihop med hockeyspelaren, tänkta i alla fall jag, Golddigger om henne.
Citera
2023-05-01, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
N-ole är en hockeyhora som kan hjula till banken framöver. Detta var uträknat från början men Foppa tänkte med kuken och nu är saken ett faktum.
Fast enligt Nicole visste hon inte att Peter Forsberg var hockeyspelare när de träffades
Citera
2023-05-01, 11:55
Medlem
Han förstod väl efter alla år att hon aldrig egentligen älskade honom. Pengar, kändisskap, glida igenom livet, det var drivkraften. Hutlöst många kvinnor som gör såhär på alla nivåer. Många kvinnor kan inte älska sin man ,de kan bara ölska vad han kan ge, om det är pengar, uppmärksamhet, sex.
Citera
2023-05-01, 12:01
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nydagnyatider
Fast enligt Nicole visste hon inte att Peter Forsberg var hockeyspelare när de träffades
Citera
2023-05-01, 12:03
Avslutad
Hoppas hon klämmer honom på så många miljoner som möjligt. Hon har gett honom sina bästa år och nu kastar han bort henne, den grisen.
Citera
2023-05-01, 12:04
Medlem
CalzoneItalias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nydagnyatider

Och det var det som Peter föll för att hon såg Peter Forsberg inte hockeyspelaren Peter Forsberg . Och jag tror det varit äkta kärlek mellan dom och jag tror inte hon är en golddigger . Hon har tre barn ihop med Peter men det kan bli så att när barnen växer upp så tar kärleken slut .
Citera
2023-05-01, 12:10
Avstängd
Enligt Phil McGraw är Foppas ständiga horande i TV-reklamen. En bidragande orsak till att äktenskapet gick i kras...
Citera
2023-05-01, 12:10
Medlem
Smegmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Och det var det som Peter föll för att hon såg Peter Forsberg inte hockeyspelaren Peter Forsberg . Och jag tror det varit äkta kärlek mellan dom och jag tror inte hon är en golddigger . Hon har tre barn ihop med Peter men det kan bli så att när barnen växer upp så tar kärleken slut .
Fan vad du vet. Hon visste precis vad hon gav sig in på och hur hon skulle göra. Äkta kärlek? Ett $tort hål mellan bena snarare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in