Citat:
Ursprungligen postat av
Jenshall
Haha hade inte Peter pumpat in mång miljonbelopp i hennes hitta på business hade hon sutttit i kassan på ICA. Illröda siffror i verksamheten.
Det har jag svårt att tro. Hon gick på handelshögskolan i Stockholm. Hon är uppenbarligen rätt smart och tillräckligt smart för att ta chansen att bli ihop med Peter Forsberg. Han är värd omkring 2-3 miljarder kronor. Hon läste marknadsföring och eftersom hon läste på Handels skulle hon säkert få jobb. Idag skulle hon tjäna 40,000-45,000 kronor om hon inte träffat Forsberg.
Vad har Nicole fått?
1) Kändisskap och många trevliga tillställningar med kändisar och offentliga personer
2) Tretton år av ekonomiskt oberoende med fint boende, resor, skor och middagar
3) Ett företag samt möjlighet att sitta i flera företagsstyrelser
4) 300-400 miljoner i sin skilsmässa-uppgörelse samt ett "juste hus" någonstans
Vad har det kostat Nicole?
1) Stå ut med Peter Forsbergs uppenbarligen komplexa personlighet
2) Födda tre barn (vad jag kan se så ser de friska och glada ut)
Det låter som ett ganska marginellt pris att betala. De flesta unga kvinnor på handelshögskolan hade nog hoppat i säng med Peter Forsberg för betydligt mindre. Peter Forsberg kan förövrigt med lätthet ragga upp någon snygg 30-någonting tjej utan problem efter skilsmässan.
Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Well played av Nicole. Hon gör bara som kvinnor alltid har gjort. Foppa skulle inte ha en chans om det inte vore för att han var känd och superrik. Han har ju inte utseendet om man säger så.
Peter Forsberg är inte särskilt ful. Det finns många fattigare och betydligt fulare människor med attraktiva fruar. Sedinbröderna som gifte sig med tjejerna de träffade i gymnasiet. Någon av dem satt och orolig i TV4 att hans fru skulle skilja sig från honom när han inte längre spelade - vilket jag fann ganska lustigt. Även Nicklas Bäckström och Anton Strålman är ihop med samma tjejer de träffade i gymnasiet. De hade antagligen varit gifta med dem oavsett om de tagit sig till NHL. Anton Strålmans fru ville inte ens flytta till Nordamerika utan tyckte han kunde stanna kvar och spela för Timrå. Om du kan få vem du vill - vilket Peter Forsberg kan få så går du inte ut och raggar upp någon som inte klickar alla boxar. Jag hade nog tagit någon närmare min ålder men som sagt - jag tror inte att Peter Forsberg ligger sömnlös över Nicole.