2023-03-30, 18:30
Medlem
Det är ju hon själv som står för denna viktfixering och vikthets. Hennes uppgång är väl inte anmärkningsvärd eg och ganska vanligt att ha svårt att hålla vikten när man närmar sig klimakteriet. Det ironiska är att hon när hon var smal och nyss hade träffat Simon hånade sitt gamla "överviktiga" jag och sa att på den tiden hade hon inte fått ligga. Nu är hon tillbaka till sin gamla form. Det är väl mer anmärkningsvärt hur mager hon var vid tiden för Let's Dance eg än nuv vikt.
Citera
2023-03-31, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Det är ju hon själv som står för denna viktfixering och vikthets. Hennes uppgång är väl inte anmärkningsvärd eg och ganska vanligt att ha svårt att hålla vikten när man närmar sig klimakteriet. Det ironiska är att hon när hon var smal och nyss hade träffat Simon hånade sitt gamla "överviktiga" jag och sa att på den tiden hade hon inte fått ligga. Nu är hon tillbaka till sin gamla form. Det är väl mer anmärkningsvärt hur mager hon var vid tiden för Let's Dance eg än nuv vikt.

Blir förstås lite komiskt att hon är så tjock när hennes make har ett så kroppsligt yrke.
Citera
2023-03-31, 06:21
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=2tRCrLgBgRw

Snygg tjej Camilla
Citera
2023-03-31, 06:51
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doodley
Blir förstås lite komiskt att hon är så tjock när hennes make har ett så kroppsligt yrke.
Varför då? Hon får ju all mat
Citera
2023-03-31, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doodley

Ja det är ju lätt att tycka att hon borde nyttja möjligheten att ha en privat pt.
Citera
2023-03-31, 15:42
Medlem
Jag tror hon tänker som äldre män. Hon är rik. Hon har makt. Hon får knulla trots sin övervikt.
Vad mer kan man behöva....?...
Citera
2023-04-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag tror hon tänker som äldre män. Hon är rik. Hon har makt. Hon får knulla trots sin övervikt.
Vad mer kan man behöva....?...

Ja, så kan det nog vara.

Sedan har de ju iofs barn ihop också.
Citera
2023-04-18, 22:29
Medlem
Ännu en osämja med Saliba ang invest in her?
Citera
2023-04-19, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forvaxlingsvara
Ännu en osämja med Saliba ang invest in her?

Verkar inte sämre. Fattar inte varför Saliba envetet ska hålla kvar i företaget d v s att det ska vara plattformen för hennes nya äventyr österut. Antingen är det ngt ekonomisk som är skälet eller så är hon så känslomässigt investerad i IIH att hon inte kan överge skeppet som sjunkit. Finns säkert massor med företag som har ett intresse men googlar man IIH så backar man nog tyvärr. Hörde talas om henne långt innan Läckbergeran och hon verkade kunna slå sig fram på egen hand.
Citera
2023-04-19, 16:01
Medlem
mjukmjukares avatar
Otur för henne så är hon är inte vacker nånstans.
Vad såg Martin Melin?

Citera
2023-04-19, 22:58
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Verkar inte sämre. Fattar inte varför Saliba envetet ska hålla kvar i företaget d v s att det ska vara plattformen för hennes nya äventyr österut. Antingen är det ngt ekonomisk som är skälet eller så är hon så känslomässigt investerad i IIH att hon inte kan överge skeppet som sjunkit. Finns säkert massor med företag som har ett intresse men googlar man IIH så backar man nog tyvärr. Hörde talas om henne långt innan Läckbergeran och hon verkade kunna slå sig fram på egen hand.

Christina Saliba är lika mycket luftslott som Bingo Rimer. Obegripligt det tog flera år innan Läckberg upptäckte detta. Saliba saknar helt relevant kompetens verka inom områden hon utger sig för kunna. En lätt övergödd babbe madame från Lindholmen med egen påhittade titeln PR konsult. Hon är lika lite PR konsult som Ugglan på Hedvigs tak.
Senast redigerad av Jenshall 2023-04-19 kl. 23:03.
Citera
2023-04-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Christina Saliba är lika mycket luftslott som Bingo Rimer. Obegripligt det tog flera år innan Läckberg upptäckte detta. Saliba saknar helt relevant kompetens verka inom områden hon utger sig för kunna. En lätt övergödd babbe madame från Lindholmen med egen påhittade titeln PR konsult. Hon är lika lite PR konsult som Ugglan på Hedvigs tak.

😂 skön referens! Inte var dag man får skänka Helge en tanke. Jag har träffat på Bingo i jobbet och måste säga att det på ett sätt är ett luftslott som omvärlden/media skapat. Det är ju inte så att han tror att han är en framstående fotograf eller slipad affärsman. Han påminner om de dampiga men snälla killarna när man gick i skolan men med det följer också dåligt omdöme tyvärr.

Saliba, som jag aldrig träffat, tycker jag mer är både arkitekt och byggare av sitt eget luftslott. Har jobbat med pr mer old school och plötsligt dök hennes namn upp. Kändes som en enmansshow men att det var framförallt företag i nya branscher som snackade om henne. Hon lyckades ändå få ”stora” namn att fastna i sitt nät men sedan några år känns det mest sorgligt. Minns/vet inte när och vad som gjorde att det sprack med Läckberg. Var det i samband med att hon träffade Simon och inte var beroende av sin gamla ”parhäst” längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in