Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Vad bra att du inte har ätit Lyrica så länge, bara två veckor. Då kommer abstinensen att vara kortvarig.
Det jobbigaste, enligt mig, är att man inte kan sova på en avtändning, precis som du skrev. Det bästa är om du kan trappa ut det långsamt, helst med Gabapentin. Om du inte har tillgång till det så kan insomningstabletter hjälpa, t ex Imovane.
Lycka till!
Tack för det snabba svaret.
Jag har faktiskt imovane receptbelagt, var dock tvungen att äta några extra igår för att ens få 3 timmars sömn, och nu är receptet slut.. Helvete jag tänkte inte på det, nu kommer jag ju för fan åka ut på en imovane at haha. Jag har dock tillgång till blåa ksalol, samt det finns några kartor gabapentin hos mina föräldrar.
Jag skulle aldrig ta medicin dom behöver, min mamma har uttryckligen sagt att hon aldrig kommer röra dom, ser dock inte bra ut om hon märker att jag nallat några kartor eftersom man måste trycka i sig en hel karta 100 mg'are för att känna något. Men tack igen, ska försöka ordna lite mer imovane. Jag tycker xanor är riktigt dåligt att sova på, ligger mest och stirrar i taket och fattar inte om jag sover eller inte.
Men fyfan det är kallsvettningarna och mardrömmarna som är värst, inget verkar bita på det.
I flera år har jag kört opiat race, sen landat på kratom och lyrica, och nu är man torsk på alla tre haha. Livet som missbrukare alltså.