Citat:
Ursprungligen postat av
genushexan
Men när skall ni såssar till vita män fattat att ni är fullständigt besegrade? Vi har en borglig feministisk regering vid makten, och svetsaren och hens anhang kommer aldrig mer tillbaka. Genusvetenskapens seger är slutgiltig!
BWAHAHAHARRHARR!!!
I just detta nu sparkar techbolagen hela HR-avdelningar(läs hor-avdelningar) och deras D&I, samt DEI-project. På bolagen kommer man närmast framgent bara uppleva massiva lyft när de korrupta parasiterna är borta. Detta sker just nu.
I vissa av dessa bolag har det gått 10 D&I/DEI-parasiter, på en produktiv tekniker. Bara facebook sparkar 10.000-12.000 parasiter. Elon Musk´s fantastiska inträde i twitter har t.o.m. fått snöflingorna sortera ut sig själva.
Som investerare och högteknologianvändare/konsument ser jag gryningen i ett tidigare mörker.
Din sort kommer att få kippa efter andan i allt trängre statligt finansierade skrubbar för ideologiska producenter.
Tidigare har jag ofta tittat på just HR-avdelningar för att få snabba överblickar i verksamheternas funktionalitet. Likaså har jag avböjt tjänsteerbjudanden i bolag som försökt rekrytera mig. Senast för ca. 2 månader sedan. Ett bolag jag tackat nej till för några år sedan, fick lov att hyra in mig specifikt och dyrt för att rädda ett projekt. I det projektet var jag "kryddigare" än någonsin och stod utanför alla deras processer. Körsbäret på hormoset var att jag blev mycket mycket uppskattad.
HR-hororna avslöjar sig alltid och direkt, när man intervjuar dem om verksamheten.
Storinvesterare som Carl Icahn har rutin på att hitta hela divisioner i bolag att lägga ned. I hans mest ökända affärsklipp lade han ned hela verksamheten i en 12-våningarsbyggnad och besparade 30 tjänster i övriga bolaget vars tid gick till att sysselsätta/mata divisionen som han lade ned.
Knorren där är att ingen saknade eller ens märkte att divisionen bara var borta.