Citat:
Det är bra, stick it to the man!! Woohoo!!! Som Amanda hade sagt
Ja nu är det gjort och följande skrev jag till TV4 med rubrik " NI SPOILAR ROBINSON:
Ja hej,
så tråkigt att ni i stort jämt och ständigt inte förmår hålla er från att spoila detta mycket populära program.
Varför?
Som sagt, det är näst intill utan undantag att ni i trailers och stillbilder avslöjar vad som ska komma att utspela sig i nästkommande program och i en del fall mer än så. Vi är många som är urlessa på detta som vi tycker är ett flagrant uttryck för bristande engagemang och respekt gentemot oss tittare, som har stor behållning av att spekulera och diskutera programmet på sociala medier varefter det rullar fram till avgörandet i den slutliga finalen.
Katastrof idag, när ni lagt ut fel avsnitt av Gränslandet. Jag hann se det och det kändes väldigt konstigt att XXXXXX dök upp fastän det inte framgick av senaste avsnittet av Robinson, men vad med att ni ännu inte rättat till fadäsen och debaclet och vid det här laget lagt in rätt avsnitt på TV4-play? Ni har väl kvar rätt avsnitt eller är det så illa så ni slarvat bort detta avsnitt av Gränslandet?
Nåja, som sagt, vi är många som drabbas kontinuerligt av er överslappa attityd. Så visst kan ni väl åtminstone se till å skärpa till er till höstens upplaga, om det nu är så överjävligt så ni inte kan redigera vad som behövs nu för de trailer och stillbilder ni har på lager för resten av säsongen. Så jävla frustrerande är denna slöhet från er sida, men*fixar ni detta till åtminstone nästa upplaga så ska vi låta udda vara jämt, törs jag lova från oss alla utan att ha fått ett uttalat mandat härför!
Med förhoppningsfull hälsning - kubun
Även det som du skrivit inom spoiler-taggar.
Finns ju ej nånstans.. missat en del gamla.