Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-27, 20:48
Medlem
RickNesss avatar
Fyfan vilken tönt Erik är, orkar inte med honom. Så fort någon av tanterna skrek tillbaka till Amanda var Erik där och pekade finger och förklarade att man minsann inte blir arg på någon som "hejar". Han behöver inte försvara Amanda exakt hela jävla tiden, jag tror hon är fullt kapabel att tala för sig själv. Han beter sig som en jävla neandertalare.
2023-04-27, 20:56
Medlem
Varför måste homosexuella uppträda mer feminint än vad genomsnitts tjejer gör?
Är så tröttsamt med fjolltantsmanéren.
2023-04-27, 20:57
Medlem
santos_devilles avatar
Helt ärligt nu. Ska Robinson bestå av dom två trasiga tanterna, fyra tjejer som aldrig vunnit något, läpp-bögen och han taniga med tatueringar?

Hur tänkte produktionen här?

Finns inte en chans att jag fortsätter kolla om alla som faktist levererar åker ut för att 6-7 talanglösa muppar ska ligga och gnälla på en strand.
2023-04-27, 21:04
Medlem
hijodejuans avatar
Chris tror dina utslag är aids
2023-04-27, 21:08
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfiken89
Nån som har Aftonbladet plus och kan se vem det är som tjänar mest. Är det Chris tro?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/JQRpmR/robinson-2023-hen-tjanar-mest-se-alla-loner
Inget jag har men kan fixa så du kan läsa själv.
https://archive.ph/P3FmF
2023-04-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
De är bergis produktionen som har inscensatt det här sveket, för att tjejlaget ska kunna överleva utan killar, Anders initierade frågor bekräftar det hela, man ska ha en kvinnlig vinnare iår

De som filmar deltagarna rapporterar till ledningen varje dag. Därför programledaren varje säsong ställer intrikata frågor till vissa deltagare, då de vet vad som hänt.
2023-04-27, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MillanM
Är det inget gränslandet idag?
Dom sände fel avsnitt inatt
2023-04-27, 21:12
Medlem
ojojoj3s avatar
Pernilla säger "ni har så fel, ni är inte de starkaste!". HUR kan hon tro det? Seriöst? Vem fan som är kvar är starkare än de tre?
Fruktansvärt äckliga resten av syd är som lägger sig, äckligaste jag nånsin sett. Stackars stackars Erik, Amanda och Markus. Att man vill få ut en ur sitt eget lag så nära sammanslagningen, inte ens för att de är starka utan för att de vill stödja nån pisspakt som snart splittras är så fruktansvärt pinsamt.
Förlorade all respekt jag hade för nån av dem, inte för att jag hade mycket till att börja med, men ändå. Borde inte få vara tillåtet att lägga sig medvetet. Jag är så besviken på människor.
Hade jag varit med där hade jag gjort en Zeki och örfilat alla av de nollorna. Om av er läser detta, era nollor, ni är så äckliga att jag vill spy. Bra att Anders grillade er när ni stod där. Hoppas nu att de som blir kvar av E A och M vinner skiten och visar vart fan skåpet ska stå
2023-04-27, 21:14
Medlem
Det är så jävla upplagt för en duell i kommande öråd
2023-04-27, 21:15
Medlem
Underbart att se Eriks och Amandas häpna miner när de insåg att de blivit lurade. Tycker folk här verkligen synd om dem nu? Erik har ju gått omkring och hotat folk till höger och vänster om att han ska döda de som gör något mot Amanda. Han är den sista som ska snacka om fulspel. De två är så jävla självgoda och irriterande. De måste ju ha fattat att folk skulle reta sig på dem, så som de hållit på med sitt överdrivna kuttrande.
2023-04-27, 21:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Bra där, gör det. Alltså skriv till TV 4
Ja nu är det gjort och följande skrev jag till TV4 med rubrik " NI SPOILAR ROBINSON:
Ja hej,
så tråkigt att ni i stort jämt och ständigt inte förmår hålla er från att spoila detta mycket populära program.
Varför?
Som sagt, det är näst intill utan undantag att ni i trailers och stillbilder avslöjar vad som ska komma att utspela sig i nästkommande program och i en del fall mer än så. Vi är många som är urlessa på detta som vi tycker är ett flagrant uttryck för bristande engagemang och respekt gentemot oss tittare, som har stor behållning av att spekulera och diskutera programmet på sociala medier varefter det rullar fram till avgörandet i den slutliga finalen.

Katastrof idag, när ni lagt ut fel avsnitt av Gränslandet. Jag hann se det och det kändes väldigt konstigt att XXXXXX dök upp fastän det inte framgick av senaste avsnittet av Robinson, men vad med att ni ännu inte rättat till fadäsen och debaclet och vid det här laget lagt in rätt avsnitt på TV4-play? Ni har väl kvar rätt avsnitt eller är det så illa så ni slarvat bort detta avsnitt av Gränslandet?

Nåja, som sagt, vi är många som drabbas kontinuerligt av er överslappa attityd. Så visst kan ni väl åtminstone se till å skärpa till er till höstens upplaga, om det nu är så överjävligt så ni inte kan redigera vad som behövs nu för de trailer och stillbilder ni har på lager för resten av säsongen. Så jävla frustrerande är denna slöhet från er sida, men*fixar ni detta till åtminstone nästa upplaga så ska vi låta udda vara jämt, törs jag lova från oss alla utan att ha fått ett uttalat mandat härför!

Med förhoppningsfull hälsning - kubun
Senast redigerad av kubun 2023-04-27 kl. 21:21.
2023-04-27, 21:19
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Dom sände fel avsnitt inatt
Var inte fel avsnitt. Dock en klantskalle som klippt in ett klipp som inte skulle vara med. Folk som inte hann se avsnittet får vänta tills söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in