Ursprungligen postat av
fanny_59
Det här skriver zeki på sin insta
zekiardovo
Angående incidenten mellan mig och Dennis. En stund senare Dennis anlände till Gränslandet valde Dennis och dem två andra att bada, jag själv mådde inte så bra med anledningen av Fabian min vän lämnade Robinson och med den anledningen kände jag mig ensam. Men, Millan började vinka till mig och ville att jag också skulle komma att bada. När vi väl badade började Dennis skryta om hur omtyckt han är och sedan nämnde han att han är en Good Guy medans jag och Fabian är Bad Guy. Jag sa till Dennis att den åsikten får han behålla för sig själv och till svarade han att han inte längre vill prata med mig, jag svarade tillbaka inga problem för min del. To minuter senare väljer
Dennis att berätta han har hört, det sker mycket bråk i gränslandet och det måste säkert vara Zeki som böriar med alla dessa bråk. Till det log jag och trodde att det var ett skämt.
Dennis kom sedan och försökte drunkna mig i vattnet, jag själv trodde att det fortfarande var skämt och trodde inte att Dennis var allvarligt i det. Jag valde att göra samma sak som Dennis gjorde på mig, då jag trodde att det var ett skämt men sen valde jag ta upp Dennis från vattnet.. När vi väl går upp från vattnet, började
Dennis knuffa mig igen och säger att han inte skämtar, Elin och Millan bir arga på oss och väljer att gå till sidan, då dem tyckte att det var obehagligt och till det har jag en förståelse för dem. Jag försökte också gå därifrån, men
Dennis valde att följa efter mig och reta upp mig med alla hatar mig och att jag är en bad guy.
Dennis valde även att trycka på min ömma punkt genom att använda könsord mot min familj. Ingen i världen ska säga något mot min familj, det accepterar jag inte och kommer aldrig någonsin att acceptera.
Dennis väljer sedan att sätta sitt huvud mot mitt huvud, och säger då vill du bråka, tror du att du är tuff, jag själv svarar att jag inte vill bråka och då svarar han till mig att du är inte så tuff.
Dennis väljer då att ta mina fötter och då börjar jag försvara mig, tyvärr råkade jag vara starkare än Dennis, och tog honom ner till marken när vi väl brottades. Från långt håll, började Elin skrika mitt namn, och med anledningen av att jag låg över honom, sa valde hon skrika sa högt som hon kan..
Sedan kom producenterna och vill höra Dennis och alla andras version, förutom mig, vilket var så märkligt. Dennis är den sista människan som jag litar på hela jorden och är garanterat på att killen kan ljuga hur mycket som helst. Elin och
Millan blev nöjda, dem blev av med mig och var ett steg närmare till Robinson.
När en producent från produktionen vinkar ber mig att komma,, möter jag chefen från tv 4 och en producent som vill prata med mig om incidenten. Dem väljer inte fråga om min version och vill inte höra min version, dem väljer direkt att diska mig och anledningen till det var att han hört har dem andras version. Jag själv tycker att bägge två borde diskas och anledningen till det är att om en blir diskad, ska den andra också bli diskad, det ingen snack om saken., Dennis är den stora orsaken till denna incident, och med den anledningen ska han ocksà diskas.
Produktionen är väl medveten om att jag har ett hetsigt temperament, men jag kan behärska mig och var det jag gjorde under Robinson.
Är stolt över att jag behärskade mitt temperament och gjorde inte något annat, jag tar inte skit och kommer aldrig ta någonsin skit Att inte ta någons skit, kostade mig dyrt. Ännu idag känner jag mig kränkt av denna incident, och anledningen till det är jag kämpade som en galning på att komma tillbaka till Robinson. Jag hade aldrig valt att bråka med någon i sista veckan, men tyvärr behövde jag försvara mig, liksom vilken idiot hade gjort det,? Det hade nog varit det sista jag skulle göra, men tanke på att det är sista veckan. Samt var det märkligt att Dennis kommer till gränslandet eftermiddag, när alla andra kom till gränslandet förmiddag. Och med den anledningen börjar massa frågor snurra runt mitt huvud.