Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-26, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Att Chris ständigt slår sig för bröstet för sina påstådda skådespelaregenskaper är ju kul eftersom det står ”falsk beräknande konspiratör” i pannan på honom varje gång han är i bild. Aldrig sett någon dölja sin bitchiga uppsyn sämre, och det är ett under att inte Amanda eller Erik har märkt av det. Just pga den enorma mättheten får de gärna åka hem. Att Chris ser ut sådär mest hela tiden är naturligtvis en förklaring till varför man inte hajar till.
Chris är ingen bra skådespelare. Man kan läsa av honom som en bok. Han brukar stå lite i bakgrunden vilket gör att Amanda och Erik inte märker av honom och hans minspel + kroppsspråk.
2023-04-26, 13:38
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Chris är ingen bra skådespelare. Man kan läsa av honom som en bok. Han brukar stå lite i bakgrunden vilket gör att Amanda och Erik inte märker av honom och hans minspel + kroppsspråk.

jag såg nyss Chris plocka ut pengar på Bankomaten i Brålanda..
2023-04-26, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
jag såg nyss Chris plocka ut pengar på Bankomaten i Brålanda..
Om man vill veta om han har mycket pengar på kontot är det bara att kolla om han är glad eller lika sur som i Robinson när han tar ut pengar.
2023-04-26, 13:53
Medlem
Naghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fanny_59
Det här skriver zeki på sin insta

zekiardovo
Angående incidenten mellan mig och Dennis. En stund senare Dennis anlände till Gränslandet valde Dennis och dem två andra att bada, jag själv mådde inte så bra med anledningen av Fabian min vän lämnade Robinson och med den anledningen kände jag mig ensam. Men, Millan började vinka till mig och ville att jag också skulle komma att bada. När vi väl badade började Dennis skryta om hur omtyckt han är och sedan nämnde han att han är en Good Guy medans jag och Fabian är Bad Guy. Jag sa till Dennis att den åsikten får han behålla för sig själv och till svarade han att han inte längre vill prata med mig, jag svarade tillbaka inga problem för min del. To minuter senare väljer
Dennis att berätta han har hört, det sker mycket bråk i gränslandet och det måste säkert vara Zeki som böriar med alla dessa bråk. Till det log jag och trodde att det var ett skämt.
Dennis kom sedan och försökte drunkna mig i vattnet, jag själv trodde att det fortfarande var skämt och trodde inte att Dennis var allvarligt i det. Jag valde att göra samma sak som Dennis gjorde på mig, då jag trodde att det var ett skämt men sen valde jag ta upp Dennis från vattnet.. När vi väl går upp från vattnet, började
Dennis knuffa mig igen och säger att han inte skämtar, Elin och Millan bir arga på oss och väljer att gå till sidan, då dem tyckte att det var obehagligt och till det har jag en förståelse för dem. Jag försökte också gå därifrån, men
Dennis valde att följa efter mig och reta upp mig med alla hatar mig och att jag är en bad guy.
Dennis valde även att trycka på min ömma punkt genom att använda könsord mot min familj. Ingen i världen ska säga något mot min familj, det accepterar jag inte och kommer aldrig någonsin att acceptera.
Dennis väljer sedan att sätta sitt huvud mot mitt huvud, och säger då vill du bråka, tror du att du är tuff, jag själv svarar att jag inte vill bråka och då svarar han till mig att du är inte så tuff.
Dennis väljer då att ta mina fötter och då börjar jag försvara mig, tyvärr råkade jag vara starkare än Dennis, och tog honom ner till marken när vi väl brottades. Från långt håll, började Elin skrika mitt namn, och med anledningen av att jag låg över honom, sa valde hon skrika sa högt som hon kan..
Sedan kom producenterna och vill höra Dennis och alla andras version, förutom mig, vilket var så märkligt. Dennis är den sista människan som jag litar på hela jorden och är garanterat på att killen kan ljuga hur mycket som helst. Elin och
Millan blev nöjda, dem blev av med mig och var ett steg närmare till Robinson.
När en producent från produktionen vinkar ber mig att komma,, möter jag chefen från tv 4 och en producent som vill prata med mig om incidenten. Dem väljer inte fråga om min version och vill inte höra min version, dem väljer direkt att diska mig och anledningen till det var att han hört har dem andras version. Jag själv tycker att bägge två borde diskas och anledningen till det är att om en blir diskad, ska den andra också bli diskad, det ingen snack om saken., Dennis är den stora orsaken till denna incident, och med den anledningen ska han ocksà diskas.
Produktionen är väl medveten om att jag har ett hetsigt temperament, men jag kan behärska mig och var det jag gjorde under Robinson.
Är stolt över att jag behärskade mitt temperament och gjorde inte något annat, jag tar inte skit och kommer aldrig ta någonsin skit Att inte ta någons skit, kostade mig dyrt. Ännu idag känner jag mig kränkt av denna incident, och anledningen till det är jag kämpade som en galning på att komma tillbaka till Robinson. Jag hade aldrig valt att bråka med någon i sista veckan, men tyvärr behövde jag försvara mig, liksom vilken idiot hade gjort det,? Det hade nog varit det sista jag skulle göra, men tanke på att det är sista veckan. Samt var det märkligt att Dennis kommer till gränslandet eftermiddag, när alla andra kom till gränslandet förmiddag. Och med den anledningen börjar massa frågor snurra runt mitt huvud.

Wow... Jösses! Vas ska man ens säga om detta? Och är det öht någon som ens tror på detta bull shit?

Det är dock ganska komisk att Zeki på fullaste allvar tycker att han kan behärska sig och att han är stolt över att han behärskat sitt temperament under Robinson... Han verkar visst ha "glömt" att han har exploderat gång på gång och gapat i nästan varenda avsnitt av Gränslandet.

Också komisk att han i sitt inlägg på insta försöker få det till att Dennis har mega-trakasserat honom totalt medan han själv bara skulle ha ignorerat detta. Bilden Zeki försöker ge av sig själv som oskyldig och harmlös går helt emot det man sett i flera veckor nu och det är helt osannolikt att Zeki bara skulle ignorera Dennis ifall denne drygat sig mot Zeki, utan det hade smällt direkt.
2023-04-26, 13:54
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Alva och Carro är inte tsm. Om du går in på Carros tiktok så har Carro en tiktok med henne och Alva där alla frågar om de är tsm, varken Carro eller Alva svarar på detta. Det Carro gör är att gilla en kommentar där det står "nej de är inte tsm". Tycker det säger allt. Carro vill bara ha uppmärksamhet i media men ingen av dem är lesbisk.

Sabba inte allt nu! Klart de har blivit lesbiska av att bo ihop på ön! Tycker det säger allt att de inte enkelt nekar utan låter frågan sväva i luften. De vill inte ha för mycket uppmärksamhet som Robinson-flatorna.
2023-04-26, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Wow... Jösses! Vas ska man ens säga om detta? Och är det öht någon som ens tror på detta bull shit?

Finns inte nån normalbegåvad individ som tror det minsta på vad den mannen häver ur sig. Han är som Putin. Säger han nåt så vet man att sanningen är tvärsemot.
2023-04-26, 14:02
Medlem
moderator-hatarens avatar
Citat:
Om man vill veta om han har mycket pengar på kontot är det bara att kolla om han är glad eller lika sur som i Robinson när han tar ut pengar.

Han såg inte jätteglad ut .. normalglad
2023-04-26, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome

Extremt dålig självkänsla och sedan ett narcissistiskt fuskbygge ovanpå det som kompensation. De byter roll och ljuger lika lätt som en häst travar. Ett helvete att ha att göra med för omgivningen. Lika överdrivet trevlig och rolig som han var för att få bekräftelse, lika otäck var han under ytan.

Klockren formulering! Önskar jag hade skrivit det själv -

Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Fem Zeki av fem möjliga och en applåd för det poetiska språket i ditt inlägg, men tyvärr vilar din analys på svaga grunder.

Att en man med låg impulskontroll som Zeki, inte tappar det mot Fabian, behöver inte bero på att han skyggar som en slagen hund.

Det kan helt enkelt bero på att Fabian inte triggar igång Zeki, vilket uppenbarligen partypinglan tillika spagat-Dennis gör med oförställd glädje.

Tack för berömmet, bäste bror (tror jag)!

Det kan absolut ligga något i din analys. Jag tror fortfarande lite mer på min hundliknelse men vill alls inte avvisa din tanke rakt av. Kan så vara att du har rätt.
2023-04-26, 14:06
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Den som redigerade dagens avsnitt förtjänar en medalj.

Hahaha, jag tänkte oxå på det
2023-04-26, 14:09
Medlem
urgentmessages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vem som triggar igång Zeki är ointressant. Han kommer alltid att skylla på en trigger och aldrig att behöva mer än en suck.

Zekis humör lugnade sig ett tag när Anna hade varit i Gränslandet också. Och lika jävlig igen, vart han när hon åkte.

Snarare visar skillnaden på en väldigt labil och aggressiv människa, tror jag. Zeki-typer kommer alltid att "lura" vissa, ha vänner, osv. Människor är komplexa och har olika sidor. Zeki förställer sig lätt - det behöver han göra pga sina brister.

Sanna såg igenom honom väldigt fort och sa ifrån.
Fabian är väl ok, men verkar tyvärr inte vara den skarpaste kniven i lådan.

Tänk om Anna hade lyckats agera medium åt Zeki, och fått tag på hans gamla farfar eller något. Då hade Zeki blir upplyst och andlig och säkerligen bara gått i sin egen värld och lett och sett salig ut resten av tiden.
2023-04-26, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderator-hataren
Han såg inte jätteglad ut .. normalglad
Då har han fått sin lön.
2023-04-26, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av urgentmessage
Det hade faktiskt varit kul om Fabian var kvar. Han har en ironi/satir som vara vissa förstår, och jag kan tycka att det är kul med hans retsamhet. Men att Zeki är ute är jag jääävligt glad för. Ibland kan man älska att hata någon, men det här är ingen tv-serie där man älskar den onda karaktären. Zeki var bara ett jävla pain in the ass
Zeki var fan kung ju!
Resten som är kvar är flator och bögar och helt ointressanta som personer. Usch för sånt skit...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in