Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-04-27, 21:20
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja nu är det gjort och följande skrev jag till TV4 med rubrik " NI SPOILAR ROBINSON:
Ja hej,
så tråkigt att ni i stort jämt och ständigt inte förmår hålla er från att spoila detta mycket populära program.
Varför?
Som sagt, det är näst intill utan undantag att ni i trailers och stillbilder avslöjar vad som ska komma att utspela sig i nästkommande program och i en del fall mer än så. Vi är många som är urlessa på detta som vi tycker är ett flagrant uttryck för bristande engagemang och respekt gentemot oss tittare, som har stor behållning av att spekulera och diskutera programmet på sociala medier varefter det rullar fram till avgörandet i den slutliga finalen.

Katastrof idag, när ni lagt ut fel avsnitt av Gränslandet. Jag hann se det och det kändes väldigt konstigt att Amanda dök upp fastän det inte framgick av senaste avsnittet av Robinson, men vad med att ni ännu inte rättat till fadäsen och debaclet och vid det här laget lagt in rätt avsnitt på TV4-play? Ni har väl kvar rätt avsnitt eller är det så illa så ni slarvat bort detta avsnitt av Gränslandet?

Nåja, som sagt, vi är många som drabbas kontinuerligt av er överslappa attityd. Så visst kan ni väl åtminstone se till å skärpa till er till höstens upplaga, om det nu är så överjävligt så ni inte kan redigera vad som behövs nu för de trailer och stillbilder ni har på lager för resten av säsongen. Så jävla frustrerande är denna slöhet från er sida, men*fixar ni detta till åtminstone nästa upplaga så ska vi låta udda vara jämt, törs jag lova från oss alla utan att ha fått ett uttalat mandat härför!

Med förhoppningsfull hälsning - kubun

Men herregud! Sluta vara så kränkt, är du 9 år eller. Man häpnar över att det finns folk som dig. Tror du TV4 gjorde det med vilje eller? Du vet väl att TV4 är ett vinstdrivande företag?

TV4 kommer att utreda hur det kunde gå så fel och se till att det inte sker igen, självklart. Men ditt brev kommer de i bästa fall använda som dasspapper.

Kan vara det dummaste jag sett.
Senast redigerad av greta75 2023-04-27 kl. 21:28.
2023-04-27, 21:27
Medlem
greta75s avatar
Vad är grejen med att hata homosexuella. Det kanske hade fallit i bättre jord på 1980-talet.

Ni framstår lite blåsta i huvudet när ni skriver nedsättande om bögar, bara ett tips.
2023-04-27, 21:31
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Zeki är en idiot som trycker ner människor(Elin) men han är iaf up-front och ärlig med det och vem han är.
Det är han inte alls ju? Han ljög ju om att Dennis startade allt och att Dennis försökte dränka stackars Zeki...
2023-04-27, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Vad är grejen med att hata homosexuella. Det kanske hade fallit i bättre jord på 1980-talet.

Ni framstår lite blåsta i huvudet när ni skriver nedsättande om bögar, bara ett tips.

Helt ärligt, han är ju, objektivt sett, fruktansvärt oärlig, falsk, totalt utan självkritik, som dessutom är en sliskig, elk och sliskig varelse,som nu dessutom gör allt för att framställa sig som en ögontjänande bög!
2023-04-27, 21:37
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojoj3
Det är han inte alls ju? Han ljög ju om att Dennis startade allt och att Dennis försökte dränka stackars Zeki...

Det vet jag ingenting om. Varken Elin eller Millan sa vem som började så det var Dennis version mot Zekis version.
2023-04-27, 21:39
Medlem
Konstigt att det inte finns några brudar med sillisar i denna Robinsson säsong?
2023-04-27, 21:43
Medlem
ojojoj3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Finner det lite märkligt med de som försvarar Amanda och Erik som några slags moraliska gudar… 🤔

Okej att de kanske inte hittat på något så där värst oärligt direkt (hittills). Må väl vara hänt.

Men de har ju haft ytterst osmakliga beteenden i andra former. Höjt sig själva som gudar (ser en skrikande Amanda framför mig: ”det finns ingen som duuuuu Erik” 😂 ). Har sällan sett några mer självbelåtna och självgoda personer i hela mitt liv. Erik har ”byggt upp” Marcus och har ”byggt upp” laget (nej polarn, du fick välja ett lag, du har inte ”byggt” något, lol. Du har inte ens fattat att majoriteten i laget hatar din självgodhet…) 😂

Dessutom har de hållt sig ganska mycket på sin kant, som att de verkligen är förmer än andra. Plus det osmakliga i att Erik ”på skämt” i tidigare avsnitt i princip hotade de andra deltagarna ifall de skulle rösta ut Amanda. 🤪

Och Erik bara tjatar om styrka och styrka.. som att han inte fattar vad Robinson går ut på, alls. Han fick bita sig i läppen för att inte säga att damerna inte skulle få tävla… lol.

Nej, har verkligen inget till övers för Erik o Amanda. De får vad de förtjänar, tycker jag. Var lite mer inlevelsefull o ödmjuk nästa gång, liksom.

Marcus kan jag dock tycka lite synd om, han verkar lite mer ödmjuk och genuin, faktiskt. Och som att han har lite svårt att passa in. Han förtjänar en chans att fortsätta, kan jag tycka.

Först och främst så har du helt fel. Att Amanda skriker att ingen är som Erik är ju bara att pusha honom när han tävlade? Ingen av dem är självgoda och de snackar inte hela tiden om att de är bäst eller starkast, de bara vet om att de är i bäst shape.
För det andra, för fan använd flashbacks smileys istället va? Det ser ju för jävligt ut med de du har
2023-04-27, 21:47
Medlem
vantablacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Finner det lite märkligt med de som försvarar Amanda och Erik som några slags moraliska gudar… 🤔

Okej att de kanske inte hittat på något så där värst oärligt direkt (hittills). Må väl vara hänt.

Men de har ju haft ytterst osmakliga beteenden i andra former. Höjt sig själva som gudar (ser en skrikande Amanda framför mig: ”det finns ingen som duuuuu Erik” 😂 ). Har sällan sett några mer självbelåtna och självgoda personer i hela mitt liv. Erik har ”byggt upp” Marcus och har ”byggt upp” laget (nej polarn, du fick välja ett lag, du har inte ”byggt” något, lol. Du har inte ens fattat att majoriteten i laget hatar din självgodhet…) 😂

Dessutom har de hållt sig ganska mycket på sin kant, som att de verkligen är förmer än andra. Plus det osmakliga i att Erik ”på skämt” i tidigare avsnitt i princip hotade de andra deltagarna ifall de skulle rösta ut Amanda. 🤪

Och Erik bara tjatar om styrka och styrka.. som att han inte fattar vad Robinson går ut på, alls. Han fick bita sig i läppen för att inte säga att damerna inte skulle få tävla… lol.

Nej, har verkligen inget till övers för Erik o Amanda. De får vad de förtjänar, tycker jag. Var lite mer inlevelsefull o ödmjuk nästa gång, liksom.

Marcus kan jag dock tycka lite synd om, han verkar lite mer ödmjuk och genuin, faktiskt. Och som att han har lite svårt att passa in. Han förtjänar en chans att fortsätta, kan jag tycka.

Fattar inte heller dom som höjer Amanda och Erik till skyarna som att dom är några good guys. Tycker dom uppvisat ett ganska vidrigt beteende ända sen Amanda hamnade i Eriks lag efter "praktiken" och dom på riktigt fann varandra.

Noll ödmjukhet what so ever hos någon av dom. Så som dom gapat och skrikit som psykon på sina lagkamrater under tävlingarna ger mig starka högstadievibbar när man hade bröliga idrottskillar i klassen som gick bärsärk på dom "mindre idrottiga" klasskompisarna på idrottslektionerna "passa inte till henne, hon är sämst", "MEN SKJUT DÅ VADFAN VÄNTAR DU PÅ DIN JÄVLA IDIOT!?" obs idrottade själv så var aldrig utsatt för det men redan som tonåring tyckte jag det var ett vidrigt beteende och led med dom som hela tiden fick skit för att dom var dåliga på att skjuta en boll eller ta emot en passning. Som i dagens avsnitt när Amanda skriker sig hes om att dom ska "skjuta högre" och "springa fortare". Det görs på ett väldigt aggressivt, opeppigt, otrevligt sätt. Om Erik tror att det är så man "bygger upp" människor så tycker jag synd om honom.

Min personliga åsikt om dagens avsnitt:
Senast redigerad av vantablack 2023-04-27 kl. 21:53.
2023-04-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66

Verkligen. Och inga ankläppar.
Färre tatueringar än någonsin.
Håller världen på att bli en bättre plats?
2023-04-27, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66

Både Anna och Sanna har ju plasttuttar, syns tydligt.
2023-04-27, 21:49
Medlem
Ganonitos avatar
Fyfan vad tråkigt Gränslandet är nu utan Zeki.
2023-04-27, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Det vet jag ingenting om. Varken Elin eller Millan sa vem som började så det var Dennis version mot Zekis version.
Queen-Dennis, Elin och Millan körde samma grej mot Zeki som Ung-Dennis, Pernilla, Christopher och Camilla gjorde idag mot Erik och Amanda. Ena gruppen använde sig av Robinson reglerna och den andra gruppen gjorde det genom att förlora med flit.
Smart drag eller ett fult trick, det är det som är frågan? Får man använda sig av vilka medel som helst för att ta sig vidare i tävlingen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in