2023-04-27, 18:27
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag tycker vi kan lägga in Anna Hedenmo där också, hon är hyfsat tung hon också!
Givetvis har du rätt. Var bara jag som inte kände igen henne på namnet. Men när jag Googlade namnet så kände jag direkt igen henne.
Citera
2023-04-27, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Givetvis har du rätt. Var bara jag som inte kände igen henne på namnet. Men när jag Googlade namnet så kände jag direkt igen henne.
Om vi vänder på steken? Vilka tunga namn inom journalistiken anser dumplingarna är på deras sida? Eller andra tyngviktare från andra branscher?
Citera
2023-04-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Fast samma gäller här, i majoriteten av fallen så är det Dumpen som "går på" "förövaren".
Det är lite ombytta roller, Dumpen gaslightar/groomar järnet av svagbegåvade översexuella äldre män, som inte sett sin egna snopp på över 30 år.
Vi bjuds på helt orealistiska scenarier, ingen 14-15 åring skriver till första bästa gubbe med trippelhaka, att hen vill bli av med oskulden, här och nu, och fort ska det gå! Gärna omedelbart.

Enda anledning varför Dumpen håller på som dom gör online, är för snabba pengar. Inte bryr dom sig om barn, för då hade dom vänt sig direkt till polisen. Skulle inte bli förvånad om Dumpen själva sitter med tonvis av övergreppsmaterial, som dom egentligen borde gå direkt till polisen med, istället för att fokusera på att hänga ut män som pratar med fantasibarn.

Sara Nilssons egna argument som hon gång på gång drar till männen som hon hänger ut: Vad gör man om man snackar med ett barn, ber man barnet om nakenbilder, eller skickar man kukbilder? Nej man vänder sig direkt till polisen.
Samma argument kan användas på Dumpen själva, chattar man vidare med mannen, eller vänder man sig direkt till polisen?

Det Dumpen egentligen gör, är att dom provocerar fram ett oönskat beteende eller för Dumpens del, ett önskat beteende från dom här männen, allt för att tjäna sig en Swish.
Tror du har fel och hävdar saker du inte har ett skit i belägg för.
Citera
2023-04-27, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Amen. Håller med till punkt och pricka! Trist att så många dras med i pöbeln... Folk måste lära sig att tänka ett varv till.
Pöbelns känslostormar... Om jag hade kunnat så hade jag velat påla alla som tillhör pöbel. Spetsad stock genom anus och upp genom munnen och låtit dom sitta där. Men när det hade kommit till kritan så hade jag varit för snäll och det hade säkert bara slutat med en tillintetsägande ordväxling.

Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Sara har trots alla sina svagheter en viss charm (och om hon bantade tio kilo skulle hon vara snygg för sin ålder). Patrik för sin del är psykopat, men han har åtminstone en salt humor som kan vara rätt skön. Lamotte är däremot bara ett kräkmedel. Jag förstår inte varför han finns; hans personlighet var så att säga misslyckad redan på idéstadiet.
Ärligt talat struntar jag i hur Sara och andra lever och har levt sina liv. Varför skulle jag bry mig, det är ju inte min business. Jag skiter även i Lamotte. Dom är alla för små personer att bemöda sig att bry sig om.
Men nått måste jag nog göra mot själva alltet. Jag vill visa att så går det. Folk ska fråga sig varför men inte hitta nån orsak förutom bara därför.
Senast redigerad av ElonMuskRuskarTupp 2023-04-27 kl. 19:40.
Citera
2023-04-27, 20:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Man märker ganska tydligt hur opinionen nu har vänt. Det var ingen slump att Robert Aschberg bjöd in Janne Josefsson. Två av Sveriges tyngsta Journalister och opinionsbildare är nu emot Dumpen. Det blir en tung uppförsbacke för Dumpen. Blir en intressant tid som följer nu.
Å andra sidan, om dessa tunga journalister är lika dåliga på att bemöta Dumpen som Janne Josefsson så blir det nog ingen uppförsbacke överhuvudtaget.
Citera
2023-04-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Å andra sidan, om dessa tunga journalister är lika dåliga på att bemöta Dumpen som Janne Josefsson så blir det nog ingen uppförsbacke överhuvudtaget.
Har du iofs rätt i, men även om han gjorde ett dåligt framträdande så skiter de på en hel yrkeskår. Nu har de retat åklagare, retat polisen och retat journalister... who's next?
Citera
2023-04-27, 21:09
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Har du iofs rätt i, men även om han gjorde ett dåligt framträdande så skiter de på en hel yrkeskår. Nu har de retat åklagare, retat polisen och retat journalister... who's next?
Även om framträdandet inte blev bra, så avslöjades Dumpens häxprocess. Dumpen framstod inte i bra dager heller. Standarduttryck våldtar barn, våldtar 100 % negativt, barn 100 % positivt, olika täcken ger minus så 10 000 % dåligt för dumpen.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-04-27 kl. 21:14.
Citera
2023-04-27, 21:40
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin

Janne var bra men kunde varit tuffare. Däremot svarade varken Sara eller Patrik på några frågor utan slingrade sig hela tiden med motfrågor.
Citera
2023-04-27, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Även om framträdandet inte blev bra, så avslöjades Dumpens häxprocess. Dumpen framstod inte i bra dager heller. Standarduttryck våldtar barn, våldtar 100 % negativt, barn 100 % positivt, olika täcken ger minus så 10 000 % dåligt för dumpen.
Helt enig.
Citera
2023-04-27, 21:47
Medlem
Stina-Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Janne var bra men kunde varit tuffare. Däremot svarade varken Sara eller Patrik på några frågor utan slingrade sig hela tiden med motfrågor.

Jag tänker att Josefsson kanske skriver kanske låg lågt för att Sjöberg inte skulle kunna fly från frågorna om sin verksamhet och överfalla Josefsson med anklagelser. Det var kanske strategi av Josefsson? Isåfall var det inte svagt av Josefsson utan starkt
Citera
2023-04-27, 21:50
Medlem
TheNightTrippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElonMuskRuskarTupp
Ja Patrik har man förtroende för. Sara begick misstag som inte kommer att ses igenom fingrarna på. Snart sitter jag med medel som Dumpen inte kan behärska. Hennes pöbel av vita riddare kastreras om de så bara öppnar käften.
Hon kommer alltid få behöva vara beredd på att ta konsekvenserna av sitt handlande.
Vad är du för något UFO egentligen? Du skriver att Dumpen är någon slags hatisk sekt som är hotfulla och våldsamma men du själv skriver att du vill påla människor och kastrera dom och det är väl inte dom trevligaste du har och säga om Sara och Lamotte och du antyder i dina texter att du skall utföra någon typ av vansinnesdåd, du är ju inte frisk någonstans.

Dom som kontaktar barn i sexuellt syfte är det som skall vara beredda på att ta konsekvenserna för sitt handlande, för deras foto och information om dom kan hamna på en rätt populär sajt.
Men det är väldigt enkelt och inte visas upp för allmänheten, man tar inte kontakt med barn för sexuella ändamål helt enkelt
Citera
2023-04-27, 22:14
Medlem
Deras retorik är ganska bra och provocerande för gäddan. Men det skulle vara mer intressant ifall de kunde skapa mer av en konversation.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in