2023-04-20, 20:52
Medlem
"Inom specialförbanden är det viktigt att man litar på varandra.Vi lägger bokstavligt talat vårt liv i varandras händer. Och jag måste veta att jag kan lita på den kamrat som jag har bredvid mig.
Och för att kunna fungera i grupp så måste man också kunna lita på varandra".
"Du skall nu säga vem i gruppen du litar minst på!"
---
"Tack! Övningen avslutad!
Vi kan nu konstatera att gruppen består av 14 golbögar!"
Citera
2023-04-20, 21:04
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Snacka känslor med Petra i P3

Sveriges tredje starkaste man 2016 spöade skiten ur flugviktsboxaren Salim, huvet höll på att flyga ända till Irak som en champanjekork, tyngdskillnaden i slagen var skoj

Haha dom råkade slå omkull Nr 7 som var för närgången publik, dom kände en sådan enorm frustration över det där pacifist nyllet att dom inte kunde motstå

Skrällen!, Sami har utnytjat våld i skolan, svensken har återigen inte gjort det han har istället bara blivit utsatt för våld, true skildring över dagens samhället.

Elin hare uppfunnit en ny fightingstil där hon hoppar upp å ner som en makakerapa, hon måste också få hjälp av instruktören för att avbryta efter att hon fått så mycke sinnesintrycks overflow att hon trillar över ända

Härligt med främlingsfientlighet svensken litade inte på Sami, och inte Joakim heller, för att han istället är motsatsen visar för mycket svaghet. Yin och Yang multikulti
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-20 kl. 22:00.
Citera
2023-04-20, 22:18
Medlem
RickRozays avatar
Bra säsong. Men av nån anledning känns det lite tråkigt.

Nummer 7, läraren... Fan vad jag sympatiserar med hans hemska uppväxt med våldsamme fadern. Man märker att killen inte kan komma i kontakt med sina känslor. Mest tydligt var det när han stog framför gruppen och berättade om sin sjuke son. Han står och asgarvar. "Haha, sådär, nu har jag visat mig sårbar!" men sen vändar han sig mot gruppen, efteråt och tittar, besviket åt hur ingen går fram. Hade jag vart där hade jag erbjudit lite samtalsstöd. Åh, väl.

Verkar som att 21-åringen inte är autist, eller lågbegåvad. Bara jävligt konstig. Sprallar och höll på i sparringen.
Hon 24-åringen, Esmeralda börjar jag tröttna på. Ni vet varför.
Dom två blonda kvinnorna - märker knappt av dom. Oväntat av 23-årige araben att han nådde framgång.

Vem mer finns det...
Citera
2023-04-21, 00:43
Medlem
kukflashs avatar
Är inte Slam väldigt likt denna skådespelare?
https://actorsinscandinavia.com/wp-content/uploads/2020/08/IvanMathiasPeterson%C2%A9MaricaRosengard_8485-525x684.jpg
Citera
2023-04-21, 06:49
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Är inte Slam väldigt likt denna skådespelare?
https://actorsinscandinavia.com/wp-content/uploads/2020/08/IvanMathiasPeterson%C2%A9MaricaRosengard_8485-525x684.jpg

Hahahaha jo
Citera
2023-04-21, 14:27
Medlem
dialektikers avatar
När Pam säger " Då du går igenom ett helvete. Fortsätt framåt. Ett steg i taget."
gäller det även i verkliga livet tycker ni?
Jag går igenom ett helvete nu. Det är inget jag vill belasta er flashbackare om. Här vill jag koppla av.

Men jag blir liksom lite peppad av att Pam säger så. Är det överförbart?
Citera
2023-04-21, 20:22
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
När Pam säger " Då du går igenom ett helvete. Fortsätt framåt. Ett steg i taget."
gäller det även i verkliga livet tycker ni?
Jag går igenom ett helvete nu. Det är inget jag vill belasta er flashbackare om. Här vill jag koppla av.

Men jag blir liksom lite peppad av att Pam säger så. Är det överförbart?

Svarar mig själv.
En sanning med modifikation.
Ibland måste man kapitulera och inse att det är kört. Och då får man istället vara tacksam för det kroppen har gett.
Så som Björn Natthiko resonerade.

Och detta faktum, bredvid att kämpa på i helvetet med ett steg i taget, tycker jag de förmedlar i Elitstyrkan också.
Citera
2023-04-25, 16:26
Medlem
Har kollat alla 3 avsnitt av säsongen.. Fan vad jag oxå lider med Elina.... att nu sist va tvungen att sitta framför en dvärg & en byfåne som gnäller på att hon ej visar känslor men nä hon börja grina så skriks de på vakt & hon får huvan på sig. Får gå tillbaka & byfånen hoppas hon hittar nån att prata med. Dom verkar bli mer taskiga i programmet & mindre intresserade att göra pr varje säsong om man kollar deras insta.
Citera
2023-04-25, 21:18
Medlem
spückos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickRozay
Bra säsong. Men av nån anledning känns det lite tråkigt.

Nummer 7, läraren... Fan vad jag sympatiserar med hans hemska uppväxt med våldsamme fadern. Man märker att killen inte kan komma i kontakt med sina känslor. Mest tydligt var det när han stog framför gruppen och berättade om sin sjuke son. Han står och asgarvar. "Haha, sådär, nu har jag visat mig sårbar!" men sen vändar han sig mot gruppen, efteråt och tittar, besviket åt hur ingen går fram. Hade jag vart där hade jag erbjudit lite samtalsstöd. Åh, väl.

Fast jo visst gick de andra fram och gav honom kramar?
Citera
2023-04-26, 19:11
Medlem
Någon som hittar deltagarnas sociala medier
Har bara lyckats hitta

Sebastian.Martinson
makeyourlife2
William.patrik
esmetallo
Elinanoorling
Citera
2023-04-27, 19:24
Medlem
RickRozays avatar
Avsnitt fyra, då.

Fyfan vad jag garva i inför nästa avsnitt-snutten där retarden nr ... 21? Aspisen. Hon sköljs med forsarna och bara.. "HJÄLP HÄLP" Fyfan, kolla på det.

Hon är på riktigt askonstig. Den här säsongen känns inte så allvarlig, kanske, allting känns lite halvtrevligt. Nån form av oro bland rekryterna som håller igång "ånej, om jag fackar upp det här så blir det katastrof!" jag vill se mer sånt. Mer på spel, så att säga. Det var garanterat jätteläskigt att klättra repstege, men inget händer om dom misslyckas, och visst, det innebär ju fara, så det är väl klart. Men mer spännande moment, hade vart intressant. Kanske forssimmningen erbjuder det.
Citera
2023-04-27, 21:06
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad är det för sjukt grupptryck när alla svarar samma person när deltagarnas ska peka
ut vem som är sämst

Ringer hem till butchen i TV var viktigt för tv4, vad sa hon? "du är inte svagare än en man"

Får jag påminna om min feminist post tidigare i tråden
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-04-27 kl. 21:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in